wahacze przed?u?one 5cm

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

PiotrekŁDZ pisze:Jak ten wahacz jest jeszcze od dołu wzmocniony to prędzej wam sanki pękną niż to łączenie.... Nie przesadzajcie z tym bezpieczeństwem, nic żłego się z tym nie stanie....
wiec jeszcze malo widziales:)
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

racja jeśli nawet wytrzyma to jednak nie robię wybiliście mi to totalnie z głowy (ja zrobiłem projekt ale po tym jak to tato zobaczył to powiedział tak: jeśli ty na takim czymś masz jeździć do daj mi to i zrobię jak powinno być a ok i jeden dzień i przyniósł i byłem w szoku ale nie mam co się dziwić w końcu jest spawaczem :wink: ) to by było na tyle
Ostatnio zmieniony pt 13 sty, 2012 16:54 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

PiotrekŁDZ pisze:-prędzej wahacz pęknie w innym miejscu...
No wlasnie dlatego powinno zostac to przetestowane....
Dawid3017
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: sob 04 kwie, 2009 20:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Piotras ma racje najlepiej niech każdy zrobi to na własną odpowiedzialność my będziemy to testować i okaże się czy będzie ok :wink:
Awatar użytkownika
180SX
Stały gość
Stały gość
Posty: 357
Rejestracja: czw 17 mar, 2011 09:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Ludzie nic nie jest w 100% pewne bo i w seryjnych zdarza się że pękają, do tego jak ktoś sam przerabia skręt w garażu robiąc wszystko na oko elektrodą to wszystko może pęknąć i to nie w ekstremalnych warunkach a na parkingu pod tesco i jak ktoś to sam robi musi być tego świadomy że może coś się PIP opuszczając auto po zmianie kół jak i podczas normalnej jazdy np pod jakąś szkołą gdzie gnomy spacerują do domów. Przerabiając układ kierowniczy w taki sposób praktycznie stawiamy się na przegranej pozycji jeśli wjedziemy w dziurę na drodze i spowodujemy wypadek bądź coś nam pęknie to prędzej nowy elvis się urodzi niż od właściciela drogi dostaniemy odszkodowanie. tak samo podczas zwykłej kontroli policji koleś zobaczy że coś pospawane, powyginane itp to możemy już zamawiać lawetę. I jeśli chodzi o wahacze to na prawdę piękna robota i na pewno będę jednym z testujących :) i nie będę ich oszczędzał a raczej drogi w moim mieście i okolicach.
From 0 to bitch in 2,5 seconds

Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ja jezdzilem caly sezon na takich wahaczach i nic sie nie dzialo, tez byly obspawane od spodu i wydluzone o 5cm.
Nie wiem tylko po co szlifowales spaw i rownales, lepiej bylo zostawic spawy, zawsze to mocniej trzyma.
Ja u siebie spawalem dwustronnie tigiem.
Takie rozwiazanie na ulice i tak sie nie nadaje bo kolo staje w mocnym negatywie, jak sie nie ma gwintu z regulacja to ciezko by bylo tym jezdzic na codzien :)
Ostatnio zmieniony sob 14 sty, 2012 15:32 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

jak pisałem wczesnej ojciec je robił więc chyba wiedział co robi bo to w końcu ja na tym jeżdżę i tak samo jak mówisz jest obspawane z 2 stron i wzmocnienie na całej długości tylko otwory porobione na nakrętki żeby przykręci stabi i drążek reakcyjny więc prędzej wygnie miejsce montowania na wózku albo pęknie drążek reakcyjny :mrgreen:
zawieszenie przerobiłem tzn amortyzatory pod spr od mercedesa 124 bo po przesunięciu na maxa na zewnątrz camber blokował się talerz górny i lipa ale teraz jest ok no i spr jest z 2razy twardsza jak poprzednia wzmacniana :mrgreen:
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

Ale nikt nie watpi w umiejetnosci Twojego ojca, bo zapewne tak jak mowisz te spawy i wzmocnienia sprawily ze ta akurat czesc jest duzo mocniejsza niz nawet seryjna, ale rzecz w tym, ze to moze spowodowac naprezenia na innych elementach czego nie ejstes w stanie przewidziec, a to moze bezposrednio wplywac na bezpieczenstwo.
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

no racja bo wahacz ogólnie ma tam sowią sprężystość
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”