Electric car :-)

Moderator: Moderator

laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Powinienem pewnie umieścić w kategorii 'Silinik - reszta' ale kto poza 240sx-cami tam zagląda? :-)

http://www.jouleinjected.com/

Strona istneije już dosyć dawno więc może już widzieliście, ale trzeba przyznać - ciekawe. Co Wy o tym myslicię? Wiem, będzie masę postów o tym, że co to za samochód co nie śmierdzi benzyną, spalinami, olejem, gdzie nie cięknie z układu chłodzenia, gdzie nie ma wiatraków i że wolicie to co macie. Ale kiedyś tak samo mówili maszyniści parowozów :-)

Nie da się ukryć - czy to będzie wodór, czy jakiś gaz, to w przyszłości i tak czekają nam hybrydy lub (po mieście) elektryki, bo to się da wyprodukować z elektrowni jądrowej.

A w sumie już teraz widać, że elektryk zadymić potrafi, a Volt rucha "Wejrona" na 1/4 mili (przynajmniej w Top Gear :)
240sx s13
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

mi się podoba:D
Awatar użytkownika
Marcinrat1
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 18:34
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

że tak powiem nowoczesność w klasycznej formie jak jestem jak najbardziej za
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Jedyna wada, że przerobił na samochód na dwuosobowy. A właściwie na dwuosobowy z miejscami do leżenia. Dla dwojga to może i zaleta :-)

Zauważcie, że użył tradycyjnych akumulatorów ołowiowych. Jakby włożył LiON to było połowę lżej i energii więcej.

U nas też już wiele takich samochód powstało ale sa to maluchy typu Saxo, Warburg, Smart, na silnikach o mocy 8-15kW. 200/240sx chyba jeszcze nikt nie próbował.
240sx s13
Awatar użytkownika
kolosezw
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 550
Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 21:56
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

najpierw wyjezdzasz z teza, ze
wbrew pozorom nie tak latwo poprawic fabryke
a pozniej wyjezdzasz z przerobka 200sx'a na elektryczny? szok
Ostatnio zmieniony śr 11 kwie, 2012 12:44 przez kolosezw, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Elektryczny 200sx to ciekawa (przyznasz) ciekawostka. Poza tym nie up, tylko downgrade.

Powiedziałem, że "trudno", wiec jeśli komuś się udało poprawić to tym większy podziw. Najgorsze, że jak szczerze zapytałem co warto poprawić, to poza inwektywami nie było żadnej odpowiedzi....
240sx s13
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nikt nie odpowiedział bo logicznym było że 90% tego forum jest o przeróbkach seryjnych nissanów i poprawianiu fabryki. Nie zauważyłeś ?

A jak prześledzisz projekty które mają kilka lat to łatwo zauważysz że osoby którym na początku wystarczała seria to w przeciągu roku, dwóch lat zaczęli ję modyfikować i poprawiać fabrykę. Bo wbrew pozorom fabryka dała ciała w wielu rzeczach które uwidoczniły się po dłuższym okresie użytkowania.
Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

laser pisze:Elektryczny 200sx to ciekawa (przyznasz) ciekawostka. Poza tym nie up, tylko downgrade.

Powiedziałem, że "trudno", wiec jeśli komuś się udało poprawić to tym większy podziw. Najgorsze, że jak szczerze zapytałem co warto poprawić, to poza inwektywami nie było żadnej odpowiedzi....
to popraw sobie zawieszenie, bo seria jest podsterowna, wymien zaciski na chociazby te z modelu s14, wymien pompe hamulcowa na mocniejsza jak BN57, zaloz wieksze tarcze hamulcowe-nawiercane nacinane i wentylowane i do tego odpowiednie klocki a poczujesz róznice jak auto zatrzyma sie w miejscu a nie bedzie leciec nie wiadomo ile, wymien pompe paliwa na wydajniejsza np walbro 255 wsadz dyfer ze szpera 25-30% -poczujesz róznice jak spadnie snieg, .... i tak mozna by pisac i pisac...

....i co? trudno poprawic fabryke? a sa to istotne zmiany !
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Dzięki, właśnie o to mi chodziało. Wyabczcie ale nie każdy na codzień siedzi w "temacie".

Co do projektów - ich opisy mnie właśnie zniechęciły. Zobaczcie ile z nich kończy się sukcesem, a ile ląduje jako w Giełda/Sprzedam jako "Części po niedokończonym projekcie". A swego czasu jeden kolega opisał projekt przywrócenia do życia swojego autka. Na początku drwiny, że "takiego złomu się nie remontuje", potem "po co zdjęcia - każdy wie jak się spawa i maluje auta". Dopiero na końcu, jak mu się udało - delikatne pochwały, ale i komentarz, że to nie żaden projekt tylko remont.

Ale ok. W moim silnika nie ruszam (zagazowane KA24E od czołgu bez turbo :-), amortyzatory i hamulce z przodu (jak w serii) - wszystko nowe, nie narzekam. Warto pewnie coś zrobić w zawieszeniu z tyłu. Hamulce, zawieszenie, gumki, wahacze?
240sx s13
Awatar użytkownika
mysza
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4348
Rejestracja: czw 07 kwie, 2005 10:32
Lokalizacja: Kraków/Płock

laser pisze:Co do projektów - ich opisy mnie właśnie zniechęciły. Zobaczcie ile z nich kończy się sukcesem, a ile ląduje jako w Giełda/Sprzedam jako "Części po niedokończonym projekcie".
Niezła bzdura... :roll:

Temat zamykam bo od pytania się co mam pozmieniać w aucie jest multum innych tematów, poza tym szukajka nie boli (warn za lenistwo bardziej zaboli) a widzę, że zaraz do tego się cała dyskusja sprowadzi...

I nie dziw się, że Ci nikt nie odpowiada bo na takie pytania padła nie raz odpowiedź i powtarzanie tego samego od nowa w nowych tematach jest olewane bo to zwykły spam...
Ostatnio zmieniony czw 12 kwie, 2012 11:31 przez mysza, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedszkole Montessori FaSolLa

Protest Wyborczy

Mateusz Pucharski

Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Zablokowany

Wróć do „Wszystko o wszystkim”