kup rozpuszczalnik nitro za 3 złote i wszystko Ci zejdzie bez problemu
jak chcesz cobie wypolerować to dokup grubszy papier jeśli nie chcesz się męczyć... jeśli masz te kilka minut więcej to spoko... i tym co masz dasz radę... tylko lej sporo wody bo taki drobniutki to szybko Ci się "zaszkli" i będzie się ślizgał...
co do pasty to obojętnie jaka.. no wiadomo żeby tylko polerska.. plastik jest miękki więc żadna nie ma z nim problemu...
szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony wt 06 lis, 2012 19:08 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
panowie doszla do mnie pompa hamulcowa od s14 czyli bm50 i pytanie podmieniac sama pompe czy i cale serwo? jest jakas roznica w serwie?
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
przełożenie pompy z serwem chyba mniej czasu zajmie, 2 wężyki na pompie, wężyk od serwa, zawleczka przy pedale, 4 nakrętki w kabinie i chyba wsio?
Poszukuję...
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
no a pompy duzo wiecej? ja tam nie odkrecalem nigy pompy od serwa to nie wiem.... ale sa dwie sruby o i przeowdy.... a w srodku to nie iwem, wlasnie jak to jest?
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Odkręcasz 2 nakrętki i zdejmujesz pompkę z serwa, tyle
Dokladnie tak jak Michal pisze !
Nie baw sie w swapa swera bo to nie ma sensu
Wymien sama pompe hamulcowa i bedzie malina
Nie baw sie w swapa swera bo to nie ma sensu
Wymien sama pompe hamulcowa i bedzie malina
a to cięgno od pedału nie trzeba jeszcze odkręcać?
Poszukuję...
Ono wchodzi w serwo i wychodzi trzpieniem z serwa. Na to nachodzi pompka mająca tłoczek w środku. Radzę poszukać zdjęc w necie a wszystko Wam się rozjaśni
ostatnio turbo zaczeło dziwnie brzmieć po podkręceniu na 0.9b, nie ma równomiernego świstu przy wkręcaniu się tylko jakby przerywało delikatnie, spadku mocy nie zauważyłem i nie jest to boost cut.
Pozdr
Pozdr
We are INSANITY CREW
Facebook
Instagram
sprawdz uszczelki czy ktoras nie jest wydmuchana, albo czy turbo Ci sie nie odkrecilo od kolektora.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Stare trzeba wybić, a nowe "wciskasz" w otwory przy pomocy zwykłej nakrętki (trzeba dokręcić aż cała szpilka wejdzie w piastę)
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
jak bedziesz wybijal to nie tłucz po golej szpilce tylko nakrec na nia nakretke tak zebys walil po nakretce, inaczej zmasakrujesz szpilke i nie bedzie sie nadawala do niczego juz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Ok, taka szpilka bedzie ok? - http://moto.allegro.pl/szpilki-m12x1-25 ... 32960.html długość ma być pow 72mm a gwint standard 1.25 a i jaki jest ten wieloklin czy radełko?
Ostatnio zmieniony pt 09 lis, 2012 14:00 przez Lolson, łącznie zmieniany 1 raz.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować