Pomozcie z oponami. Mam aktualnie felgi 17x8 i opone 225/45. Przesiadam sie na 18x8.5 i jaka opone wrzucic? Chcialbym jednak zeby naciag byl podobny i zeby kolo lepiej wypelnialo przestrzen w blotniku? Dac 235/40 czy jeszcze cos innego? Czy np 225/40 na przod i 235/40 na tyl?
Poza tym, jesli mam problemy z trakcja to mozna np dac http://www.oponeo.pl/dane-opony/federal ... 0-r18-91-w na tyl, a na przod http://www.oponeo.pl/dane-opony/federal ... 0-r18-91-w czy wrzucic semi od razu na 4 kola?
szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
Wg mojego gustu naciąg 235/40/18 na 8.5 jest ok, a 225 to nawet jeszcze lepiej na 8.5 cala na przodzie. Ale to wszystko zależy jaki gust i jaka guma bo jednak mimo rozmiarówki naciągi wychodzą różnie;) Miałem np. profile xr1 225/40/18 na 8.5 cala z przodu i było miło. Teraz jest na 8 i też leży dobrze, ale naciągu zbytnio nie widać. Nie przejmuj się tylko zakładaj jak Ci się wydaje, ewentualnie obczaj sobie setup'y na http://rimtuck.com/ , źle nie będzie i jak chcesz trakcje to fedki nie zaszkodzą;) Chyba, że jeszcze nie masz regulacji geometrii z tyłu i koło leży to może też warto spojrzeć w tą stronę;)
Ostatnio zmieniony wt 28 maja, 2013 23:44 przez canar, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
Dzieki chlopacy, poobczajam sobie.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 32
- Rejestracja: sob 06 paź, 2012 23:52
- Lokalizacja: Warszawa
Siema robił ktoś z was auto w STW ? może sie coś wypowiedzieć na ten temat?
Plus czy ma ktoś jakiś kontakt do lawety, najlepiej Ursnów, Mokotów czy okolica...
Plus czy ma ktoś jakiś kontakt do lawety, najlepiej Ursnów, Mokotów czy okolica...
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Na szybko muszę wiedzieć jaki ma gwint w CA18det filtr oleju muszę wiedzieć bo zamawiam podstawke pod filtr
UNF 3/4"-16
Ban0ff, fajna strona, dzieki
po zamontowaniu gwitu i przejechaniu 100km sprawdziłem odległość kół do nadkoli i z tyłu z jednej strony auto stoi troszke wyżej ( 1cm gdzieś ) moge skręcić minimalne tą strone ? czy lepiej zostawić żeby auto było dobrze wyważone czy coś...
miał ktoś tak kiedyś ?
miał ktoś tak kiedyś ?
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Powinieneś poprawić, żeby było możliwie równo. To jest powszechny problem, że pomimo ustawiania amortyzatorów na taką samą wysokość potem okazuje się, że jest rożna wysokość dla kół.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
mam świeżo zmontowane zawieszenie na poliuretanie i gwincie i na początku myślałem że sie ułoży ale jak pisałem przejechałem 100km po różnych drogach ( po kostce nawet jeździłem ! ... ała! ) i wszystko sie chyba ułożyło a chce zrobić zbieżność więc gwint musi być ustawiony ...
naczytałem sie w necie że chłop ustawił różne wyskości na jednej osi i mu szyba pękła i tak sie pytam
naczytałem sie w necie że chłop ustawił różne wyskości na jednej osi i mu szyba pękła i tak sie pytam
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Jak robic z oponami, wrzucac semi slicki na 4 kola, czy dac semi na tyl, a z przodu jakas normalna prowadzaca?
a do jakich zastosowań ?echo pisze:Jak robic z oponami, wrzucac semi slicki na 4 kola, czy dac semi na tyl, a z przodu jakas normalna prowadzaca?
miej na uwadze, że semi na mokrym będzie pływać, jak nie startujesz na ćwiarę ani nic to kup jakieś normalne dobre opony szerokie i tyle. aż tyle mocy raczej nie masz, żeby dobrą 18" oponę upalić...
Poszukuję...