szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Pomozcie z oponami. Mam aktualnie felgi 17x8 i opone 225/45. Przesiadam sie na 18x8.5 i jaka opone wrzucic? Chcialbym jednak zeby naciag byl podobny i zeby kolo lepiej wypelnialo przestrzen w blotniku? Dac 235/40 czy jeszcze cos innego? Czy np 225/40 na przod i 235/40 na tyl?

Poza tym, jesli mam problemy z trakcja to mozna np dac http://www.oponeo.pl/dane-opony/federal ... 0-r18-91-w na tyl, a na przod http://www.oponeo.pl/dane-opony/federal ... 0-r18-91-w czy wrzucic semi od razu na 4 kola?
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
canar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 111
Rejestracja: śr 11 sie, 2010 21:22

Wg mojego gustu naciąg 235/40/18 na 8.5 jest ok, a 225 to nawet jeszcze lepiej na 8.5 cala na przodzie. Ale to wszystko zależy jaki gust i jaka guma bo jednak mimo rozmiarówki naciągi wychodzą różnie;) Miałem np. profile xr1 225/40/18 na 8.5 cala z przodu i było miło. Teraz jest na 8 i też leży dobrze, ale naciągu zbytnio nie widać. Nie przejmuj się tylko zakładaj jak Ci się wydaje, ewentualnie obczaj sobie setup'y na http://rimtuck.com/ , źle nie będzie i jak chcesz trakcje to fedki nie zaszkodzą;) Chyba, że jeszcze nie masz regulacji geometrii z tyłu i koło leży to może też warto spojrzeć w tą stronę;)
Ostatnio zmieniony wt 28 maja, 2013 23:44 przez canar, łącznie zmieniany 1 raz.
Majkelll
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 726
Rejestracja: czw 23 wrz, 2010 22:15
Lokalizacja: Pułtusk

Echo, wpisz tu paramerty i będziesz widział różnicę jak na dłoni:

http://www.willtheyfit.com/
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Dzieki chlopacy, poobczajam sobie.
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
dominikgrz4
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 32
Rejestracja: sob 06 paź, 2012 23:52
Lokalizacja: Warszawa

Siema robił ktoś z was auto w STW ? może sie coś wypowiedzieć na ten temat?
Plus czy ma ktoś jakiś kontakt do lawety, najlepiej Ursnów, Mokotów czy okolica...
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

echo, tutaj sobie obczaj jak wyglada

http://tyrestretch.com/
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Dawid3017
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: sob 04 kwie, 2009 20:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Na szybko muszę wiedzieć jaki ma gwint w CA18det filtr oleju muszę wiedzieć bo zamawiam podstawke pod filtr
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

UNF 3/4"-16
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Ban0ff, fajna strona, dzieki ;)
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

po zamontowaniu gwitu i przejechaniu 100km sprawdziłem odległość kół do nadkoli i z tyłu z jednej strony auto stoi troszke wyżej ( 1cm gdzieś ) moge skręcić minimalne tą strone ? czy lepiej zostawić żeby auto było dobrze wyważone czy coś...

miał ktoś tak kiedyś ?
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Powinieneś poprawić, żeby było możliwie równo. To jest powszechny problem, że pomimo ustawiania amortyzatorów na taką samą wysokość potem okazuje się, że jest rożna wysokość dla kół.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

mam świeżo zmontowane zawieszenie na poliuretanie i gwincie i na początku myślałem że sie ułoży ale jak pisałem przejechałem 100km po różnych drogach ( po kostce nawet jeździłem ! ... ała! ) i wszystko sie chyba ułożyło a chce zrobić zbieżność więc gwint musi być ustawiony ...

naczytałem sie w necie że chłop ustawił różne wyskości na jednej osi i mu szyba pękła i tak sie pytam :D
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Jak robic z oponami, wrzucac semi slicki na 4 kola, czy dac semi na tyl, a z przodu jakas normalna prowadzaca?
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Awatar użytkownika
motodd
Stały gość
Stały gość
Posty: 277
Rejestracja: ndz 16 paź, 2011 08:22
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

echo pisze:Jak robic z oponami, wrzucac semi slicki na 4 kola, czy dac semi na tyl, a z przodu jakas normalna prowadzaca?
a do jakich zastosowań ? :D
S12
S12
Toyota Chaser JZX100
Nissan Stagea
Nissan Laurel
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

miej na uwadze, że semi na mokrym będzie pływać, jak nie startujesz na ćwiarę ani nic to kup jakieś normalne dobre opony szerokie i tyle. aż tyle mocy raczej nie masz, żeby dobrą 18" oponę upalić...
Poszukuję...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”