szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
kacus13 to jest proste potrzebujesz tylko miernik jakis ale najpierw daj bardzo dużą fote tego układu od dołu. Tylko po co ty to robisz?
Dobra fote sobie już powiększyłem.
Musisz zrobić to sam bo tam jest tak naćkane że trudno powiedzieć. Weź miernik połącz pod baterię nawet 9V i popatrz na których ścieżkach jest napięcie po wciśnięciu przycisku a na których nie.
Nie chce mi się aż tak w to wpatrywać łatwiej jest majac płytkę w ręku a tak to sobie muszę skakać między zdjęciami. Ogólnie to nie powinno być trudne.
Ja obstawiam że to co żółte to jest od diody + i -
to co czerwone i niebieskie to odpowiednio miejsca któwe powinieneś złączyć przełącznikiem.
Ale to tylko moje domysły. tak mniej więcej to będzie się prezentowało.
I weź pod uwagę że tam są układy logiczne np: ,,nie dopuszczaj nadmuchu na szybę jeśli włączony obieg w kabinie,, Co jeszcze bardziej komplikuje sprawę. Rozkminić to możesz tylko ty jak się skupisz. Zasada jest prosta. To co po wciśnięciu łączy przycisk. (te miejsca) musisz zastąpić przełącznikiem... Więcej nie jestem w stanie rozkminić.
Obrazek zrobiłem tylko orientacyjnie, mogę się mylić, na szybko to obstawiłem. Pewnie z miernikiem co innego wyjdzie. Sprawę właśnie te logiczne miejsca komplikują, po prawej stronie tam gdzie znaki zapytania to właśnie te miejsca. Tam jest sprawdzanie czy włączony obieg w samochodzie. (tak mi się wydaje) ogólnie to ja bym chyba płytkę całkiem wypierniczył i same przewody do przełączników polutował. Olałbym te sprawdzania i diody ale to też musisz miernikiem działać
Dobra fote sobie już powiększyłem.
Musisz zrobić to sam bo tam jest tak naćkane że trudno powiedzieć. Weź miernik połącz pod baterię nawet 9V i popatrz na których ścieżkach jest napięcie po wciśnięciu przycisku a na których nie.
Nie chce mi się aż tak w to wpatrywać łatwiej jest majac płytkę w ręku a tak to sobie muszę skakać między zdjęciami. Ogólnie to nie powinno być trudne.
Ja obstawiam że to co żółte to jest od diody + i -
to co czerwone i niebieskie to odpowiednio miejsca któwe powinieneś złączyć przełącznikiem.
Ale to tylko moje domysły. tak mniej więcej to będzie się prezentowało.
I weź pod uwagę że tam są układy logiczne np: ,,nie dopuszczaj nadmuchu na szybę jeśli włączony obieg w kabinie,, Co jeszcze bardziej komplikuje sprawę. Rozkminić to możesz tylko ty jak się skupisz. Zasada jest prosta. To co po wciśnięciu łączy przycisk. (te miejsca) musisz zastąpić przełącznikiem... Więcej nie jestem w stanie rozkminić.
Obrazek zrobiłem tylko orientacyjnie, mogę się mylić, na szybko to obstawiłem. Pewnie z miernikiem co innego wyjdzie. Sprawę właśnie te logiczne miejsca komplikują, po prawej stronie tam gdzie znaki zapytania to właśnie te miejsca. Tam jest sprawdzanie czy włączony obieg w samochodzie. (tak mi się wydaje) ogólnie to ja bym chyba płytkę całkiem wypierniczył i same przewody do przełączników polutował. Olałbym te sprawdzania i diody ale to też musisz miernikiem działać
Ostatnio zmieniony ndz 15 gru, 2013 14:12 przez Barta, łącznie zmieniany 3 razy.
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS
to samo mniej wiecej myslalem, no nic dam to lepiej jakiemus elektrykowi zeby mi ogarnol
diody chce zostawic, a przelaczniki te logiczne to chyba nie problem jak zanim wlacze inne to wylacze to co jest? znaczy ze np tylko jedna opcja jest wlaczona
diody chce zostawic, a przelaczniki te logiczne to chyba nie problem jak zanim wlacze inne to wylacze to co jest? znaczy ze np tylko jedna opcja jest wlaczona
znaczy to jest tak zrobione że cokolwiek nie wciskasz to się nie pochrzani po prostu jak bedziesz miał przełączony obieg wewnętrzny to nie zadziałają dwa inne nawet jak je przełączysz. Ale sam widzisz że ciężko to ogarnąć. trzeba tylko usiąść i prześledzić co do czego idzie
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS
one maja wspolna blaszke ktora idzie pod wszystkimi przelacznikami i jak jeden wciskasz to blaszka wyciska inne. wiec jesli podlacze na przelaczniki to powinno dzialac wszystko jak wlacze wszystko itd
znaczy tak mi sie zdaje bo elektryk ze mnie zaden..
znaczy tak mi sie zdaje bo elektryk ze mnie zaden..
Panowie, potrzebuje kupic jakies radio do auta.
Wczesniej miale ALPINE CDE-9881RB, radio moim zdaniem superrrr przez wielkie SSSS
Szukam czegos podobnego , musi byc wyjscie na tube obowiazkowo mile widziane USB.
firma oczywiscie tylko ALPINE
Wczesniej miale ALPINE CDE-9881RB, radio moim zdaniem superrrr przez wielkie SSSS
Szukam czegos podobnego , musi byc wyjscie na tube obowiazkowo mile widziane USB.
firma oczywiscie tylko ALPINE
Ostatnio zmieniony ndz 15 gru, 2013 22:00 przez bybs, łącznie zmieniany 1 raz.
CDA-9833, CDA-9835, CDA-9853, ogólnie z alpine to seria CDA gra super, tylko używka to 400zł i w góre. Proponuję wejść na jedno z polskich for o car audio (np. strefacaraudio) i napisać w dziale kupię, znajdziesz tam więcej modeli niż na allegro, większość kitra sprzęt po szafach, czasem im się przypomni że mają coś ciekawego i można dosyć tanio wyrwać dobry sprzęt.
CA18
-
- Coś już wiem
- Posty: 115
- Rejestracja: śr 23 maja, 2012 20:14
- Lokalizacja: mazury
Jaki klucz udarowy elektryczny, bądź akumulatorowy do garażu ??
- klimas1778
- -#Sympatyk
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz 21 lip, 2013 21:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Panowie, zamontowałem elektryki od mondeo, tak jak Pan Bóg nakazał, przekaźniki bezpieczniki i trytki, podstawka pod czujnik temp jest na dolnym wężu od chłodnicy i niestety wentylator włącza się na 2-4s i wyłączą bo zdąży schłodzić chwile, macie jakiś pomysł?
Na dolnym węży będzie mniejsza temperatura, bo płyn przeleci całą chłodnicę i zdąży się schłodzić, nie znam się ale ja bym dał czujnik na górnym wężu.
Pomęcz go mocniej bo teraz na postoju to nie wiem czy da radę aż tak się nagrzać
Pomęcz go mocniej bo teraz na postoju to nie wiem czy da radę aż tak się nagrzać
CA18
- klimas1778
- -#Sympatyk
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz 21 lip, 2013 21:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Nie męczyłem go za bardzo, ok przerzucę na górny i dam znać co i jak
arkusz do uszczelek i wycinasz sobie ja tak robie caly czas.kacus13 pisze:Jaka TANIA i dobra uszczelka kolektora ssacego CA18DET?
Ostatnio zmieniony wt 17 gru, 2013 18:59 przez mielnik, łącznie zmieniany 1 raz.