szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ja w polowych warunkach użyłem wężyka podcisnieniowego i trzyma do tej pory ;)
Awatar użytkownika
GRAQ
Stały gość
Stały gość
Posty: 331
Rejestracja: śr 21 lut, 2007 18:23
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

kto ma serwo z S13 na wierzchu? Potrzebuję rozstawy śrub mocujących.
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

czy ktoś kiedyś miał do czynienia z przepaloną membraną w zewnętrznym wg? ew z za twardą lub za miękką sprężyną w wg? Objaw jest taki że na 0.8 bara wszystko działa, tylko zwiększy się o 0,1 bara powstaje metaliczny dźwięk miarowego ocierania jakby wirnik o muszle ale to nie to. Wcześniej to turbo (GT28RS chińskie) latało na 1.2 bara i było wszystko cacy, stabilnie pod samą odcine. Może jakaś nieszczelność w dolocie wydawała by dziwne dźwięki?
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lolek musiał bym to usłyszeć. Powiedział bym Ci czy to membrana czy nie.

Ale w sumie jeżeli była by przepalona membrana to to nie mógł byś ustawić doładowania.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Chińskie GT28RS ? skąd, jakie parametry i flansza ?

jak membarana by byla uszkodzona, byś nie miał wcale boostu albo bardzo znikomy
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Kompresor: wirnik 76.1mm, trim 48, A/R: 0.70
Turbina: wirnik 53.9mm, trim 76, A/R: 0.64

teoretycznie takie, bo co innego jest na tabliczce znamionowej a inaczej zupełnie wygląda :P

postaram sie nagrać dźwięk jak tylko kupie kabel do ecumajstra i troche mu podniose doładowanie
może membrana przez za słabą sprężynę lub zamocną wpada w dziwny rezonans ale nie wiem czy to możliwe O_o
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Kompresor: wirnik 76.1mm, trim 48, A/R: 0.70
Turbina: wirnik 53.9mm, trim 76, A/R: 0.64

teoretycznie takie, bo co innego jest na tabliczce znamionowej a inaczej zupełnie wygląda :P

postaram sie nagrać dźwięk jak tylko kupie kabel do ecumajstra i troche mu podniose doładowanie
może membrana przez za słabą sprężynę lub zamocną wpada w dziwny rezonans ale nie wiem czy to możliwe O_o
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Dispol takie sprzedawał na razie się skończyły.
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2014 12:15 przez erison, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Muszę coś kupić do SRa na flanszę T3 z potencjałem 330-380hp...
canar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 111
Rejestracja: śr 11 sie, 2010 21:22

Chciałbym zapytać jak ciężko jest o zgodę organizatora do wystartowania na youngtimer party w Poznaniu 200sx'em z 1994 roku? Czy zdarza się to często, że dopuszczają auta po 1992 roku produkcji?

Czy jest szansa, że seryjne hamulce na zwykłych tarczach i klockach dadzą radę przy około 280hp? Biorąc pod uwagę, że nigdy nie jeździłem na czas po TP.
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2014 14:04 przez canar, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Przed zawodami wymiana płynu obowiązkowa i to na jakiś lepszy.
Sprawdzenie klocków, tarcz i zacisków.
Jest tez przegląd techniczny pierwszego dnia przed zawodami.
nawet pomiar głośności wydechu.


trzeba by sprawdzić od którego roku auta się kwalifikują
ale na track day nie musisz spełniać tych warunków.
http://www.youngtimerparty.pl/index.php?link=2

Edit:Grudzień 91' max na ten rok co się kwalifikuje.
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2014 14:12 przez erison, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
luk
Stały gość
Stały gość
Posty: 206
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 17:50
Lokalizacja: Węgierska Górka

Binio_ pisze:Muszę coś kupić do SRa na flanszę T3 z potencjałem 330-380hp...
Jak coś to mam takiego chińczyka tylko na flanszę t25
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2014 14:41 przez luk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Na tptd.pl możesz jechac czym chcesz, ale jak chcesz sie kwalifikować na YT to jak erison pisze.
Jak masz seryjny hamulec to może być słabo, zalecam nadmuchy na tarcze i klocek minimum Ferodo DS plus płyn np. RBF600. Pomyśl też o chłodnicy oleju.
Jedno kółko oczywiście zrobisz bez problemu na serii, ale to nie frajda jeździć jedno okrążenie ogniem a drugie chłodzące.
Ja przy lekko zrobionych heblach i chłodnicy oleju moge jeździć w zasadzie pełne 20min bez przerwy.
canar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 111
Rejestracja: śr 11 sie, 2010 21:22

Dzięki, o takie właśnie praktyczne rzeczy mi chodzi. Na youngtimer widziałem gdzieś zapis, że i młodsze auta za zgodą organizatora mogą wziąć udział w imprezie. Zrobię wkrótce hebel to pomyślę nad tptd nawet:) A póki co to może jakiegoś kjs'a pojadę dla funu, bo oczekiwanego przeze mnie kalendarza treningu driftu na 2014 nie widać ani nie słychać..
Awatar użytkownika
kacus13
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 539
Rejestracja: pn 07 sty, 2013 20:23
Lokalizacja: Opole

za jakies 3 tyg znajomy organizuje trening na wyrazowie jakby co :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”