szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Wszystkich gwintów.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Tak wysoko nie podniesiesz, żeby pasowało.
U mnie maksymalnym negatywie jaki można uzyskać na dolnym mocowaniu amora opona mi obcierała.
Na maksymalnym pozytywie opona mijała sprężynę o jakieś 0.5 cm.
U mnie maksymalnym negatywie jaki można uzyskać na dolnym mocowaniu amora opona mi obcierała.
Na maksymalnym pozytywie opona mijała sprężynę o jakieś 0.5 cm.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
Ty masz sprężyny 8kg/mm z przodu więc sprężyna siądzie a na wysokości podniesiesz to może nie będziesz miał źle. Ja mam 14kg/mm wiec sprezyna bardzo mało siada przy postawieniu auta i tym samym musze opuszczac zawias na regulacji wysokości..
Nie mniej.. daj znać
Nie mniej.. daj znać
to dziwne, u mnie w s14a, gwint xyz (chyba to samo co isc) 17x8 et35 nie trze...canar pisze:Ja mam w s14 gwint isc i felgi z 350z "v1 track wheels" czyli przod 18x8.0 +30et i też tarło z przodu, 1 cm dystansu by może i nawet wystarczył ale na wszelki wypadek wleciało 2,5cm.
na gornym camberze mam ustawiony max negatyw (co faktycznie sprzyja odsunieciu lagi od felgi, ale bylo na srodku i tez bylo ok), a na mocowaniu amorka w fasolce jest ustawione na okolo srodek. niby felga o cal mniejsza, ale jak ustawisz felge pionowo to nie powinno trzec. kwestia jaka opona, ja mam 225/45/17.
Ostatnio zmieniony pt 25 kwie, 2014 14:06 przez kolosezw, łącznie zmieniany 4 razy.
Jest dokladnie odwrotnie niz napisales.
Negatyw na gornym mocowaniu niczego nie zmienia, ale zrobienie pozytywu na fasolce w zwrotnicy odsuwa nieco kolo od sprezyny.
Negatyw na gornym mocowaniu niczego nie zmienia, ale zrobienie pozytywu na fasolce w zwrotnicy odsuwa nieco kolo od sprezyny.
Zawsze można powiększyć fasolkę w mocowaniu amora.
Mhm, mówili o tym wyżej