szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
jezdzie czy upalaniu? przy jezdzie z chlodnica oleju raczej 90 nie przekroczy, a podczas upalania to i ponad 100 moze zlapac, wazne zeby wiedziec jakie masz cisnienie oleju bo na roznym oleju bedzie rozne przy tej samej temp.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
nie mam chłodnicy oleju i przy prędkości powyżej 220 na autostradzie złapał mi ponad 110, nie wiem czy tak ma być? przy normalnej jeździe nie przekracza 90.
to jak już mowa o ciśnieniu oleju to jakie ma być w normie?
to jak już mowa o ciśnieniu oleju to jakie ma być w normie?
Ostatnio zmieniony ndz 10 sie, 2014 12:13 przez Crenshaw, łącznie zmieniany 1 raz.
serwisowka panie, a na szybko to w ca powyzej 0.8 na wolnych i w zakresie od 3.5-4.1 przy 3000rpm bez obciazenia.
przy duzych predkosciach moze isc olej w gore ale po to masz wskaznik zeby tego pilnowac,
sprawdz sobie na tym oleju co masz jakie masz cisnienie przy wyzszych temp oleju, jak spada ponizej w/w zakresu to uwazaj bo panewk jest blisko
ja uzywam oleju motula le mans 20w60 i on trzyma lepiej cisnienie przy wyzszych temp niz nawet motul 15w50 co przy upalaniu jest wskazane.
wiec jako podsumowanie, jak bedziesz wiedzial jakie masz cisnienia oleju przy danych temp to bedziesz wiedzial do jakiej temp oleju mozesz jezdzic
przy duzych predkosciach moze isc olej w gore ale po to masz wskaznik zeby tego pilnowac,
sprawdz sobie na tym oleju co masz jakie masz cisnienie przy wyzszych temp oleju, jak spada ponizej w/w zakresu to uwazaj bo panewk jest blisko
ja uzywam oleju motula le mans 20w60 i on trzyma lepiej cisnienie przy wyzszych temp niz nawet motul 15w50 co przy upalaniu jest wskazane.
wiec jako podsumowanie, jak bedziesz wiedzial jakie masz cisnienia oleju przy danych temp to bedziesz wiedzial do jakiej temp oleju mozesz jezdzic
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Coś już wiem
- Posty: 115
- Rejestracja: śr 23 maja, 2012 20:14
- Lokalizacja: mazury
Chce wymienić tylny zawias, drążki, wahacze... Te chinole z allegro do czegoś się nadają, czy lepiej sobie odpuścić ?
Co polecacie ?
Co polecacie ?
mariusz199044, bierz od neo z forum te wahacze, są spoko i normalnie można na nich jeździć i upalać
Poszukuję...
Jakiego producenta polecacie kluczy płaskich by można w niego walnąć nawet młotem a on nie "rozegnie" się i nie objedzie śruby ? Czyli chodzi mi o to by były twarde...
Bate ?Fer pisze:Jakiego producenta polecacie kluczy płaskich by można w niego walnąć nawet młotem a on nie "rozegnie" się i nie objedzie śruby ? Czyli chodzi mi o to by były twarde...
Hazet ?
Proxxon?
Crenshaw pisze:nie mam chłodnicy oleju i przy prędkości powyżej 220 na autostradzie złapał mi ponad 110, nie wiem czy tak ma być? przy normalnej jeździe nie przekracza 90.
to jak już mowa o ciśnieniu oleju to jakie ma być w normie?
To normalne, obroty + predkosc = obciazenie = temperatura , w skrocie ,)
Dlatego w wielu autach zaklada sie ograniczenia przy ostatnim biegu - nie po to by jezdzic po woli ale by przecietny, nie myslacy o silniku 'kowalski' nie zarznal silnika na autostradzie lecac vmax przez100km...
A Tobie, jak jezdzisz tak czesto, polecam chlodnice oleju z termostatem
to jak juz mowa, bez chlodnicy oleju, jaka jest bezpieczna predkosc przelotowa. ktos mowil, ze 3k obr, to bezpieczna predkosc, a to by bylo ok. 120 km/h.
-
- Coś już wiem
- Posty: 115
- Rejestracja: śr 23 maja, 2012 20:14
- Lokalizacja: mazury
Ma ktoś SR-a rozebranego i mógłby zmierzyć mi śrubę dokręcającą zawór VTC do wałka? Długość i grubość
Czy w takim położeniu czyli na godzinie drugiej może być spływ oleju z turbo ? Czy niesie to jakieś konsekwencje ?
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
niestety nie moj drogi kolego musi byc centralnie w dol