Daniel's, sa do kupienia blaszki z nakretka do wspawania w bude chyba dostepne na rallyshop.pl i mozesz przeniesc miejsce mocowania
mozesz posilkowac sie zalacznikem J co miejsca mocowania.
szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Co będzie lepsze jako pierwsza warstwa podczas konserwacji podwozia:
Podkład reaktywny czy podkład epoksydowy?
Czytając różne poradniki nie ma konkretnej odpowiedzi co będzie lepsze.
Docelowo na ten podkład będzie nanoszony baranek bolla.
Podkład reaktywny czy podkład epoksydowy?
Czytając różne poradniki nie ma konkretnej odpowiedzi co będzie lepsze.
Docelowo na ten podkład będzie nanoszony baranek bolla.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Potrzebuję wymienić przewód olejowy turbo. "W rękach" mam teflon w oplocie ale do SRa (z jednej strony oczko, z drugiej strony końcówka. Pod maską mam CA + t28, i seryjny przewód (stalowy). Jakie redukcje/przejściówki potrzebuję nabyć aby podpasować? Tylko dokładne opisy fantów poproszę bo jestem w tym zielony No chyba, że ktoś ma taki dedykowany pod CA to przygarnę
Weź oba przewody, podjedź gdzieś gdzie się zajmują hydrauliką siłową i niech Ci zakują takie końcówki jakie są w stalowym, raczej nie powinno być problemu.
Ostatnio zmieniony czw 21 sie, 2014 17:44 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Dzięki:)
najlepiej wyciagaj turbo, bo raczej nie odkrecisz przewodu od turbiny. Mam przewody od Ban0ffa i moge polecicst4t1c pisze:Potrzebuję wymienić przewód olejowy turbo. "W rękach" mam teflon w oplocie ale do SRa (z jednej strony oczko, z drugiej strony końcówka. Pod maską mam CA + t28, i seryjny przewód (stalowy). Jakie redukcje/przejściówki potrzebuję nabyć aby podpasować? Tylko dokładne opisy fantów poproszę bo jestem w tym zielony No chyba, że ktoś ma taki dedykowany pod CA to przygarnę
I tak muszę zrzucić kolektor wydechowy bo jeździłem jakiś czas bez kilku śrub i wydmuchało. Dzięki:) Czekam na odp od Ban0ff-aGolec pisze:najlepiej wyciagaj turbo, bo raczej nie odkrecisz przewodu od turbiny. Mam przewody od Ban0ffa i moge polecicst4t1c pisze:Potrzebuję wymienić przewód olejowy turbo. "W rękach" mam teflon w oplocie ale do SRa (z jednej strony oczko, z drugiej strony końcówka. Pod maską mam CA + t28, i seryjny przewód (stalowy). Jakie redukcje/przejściówki potrzebuję nabyć aby podpasować? Tylko dokładne opisy fantów poproszę bo jestem w tym zielony No chyba, że ktoś ma taki dedykowany pod CA to przygarnę
Jaki olej napędowy Mi polecicie do mojej SX 240 ? Myślę nad olejami silnikowymi shell, elf, castrol ? Który z nich polecicie do smarowania mojego silnika ?
Użycie oleju napędowego do smarowania silnika to kiepski pomysłKuriloo pisze:Jaki olej napędowy Mi polecicie do mojej SX 240 ? Myślę nad olejami silnikowymi shell, elf, castrol ? Który z nich polecicie do smarowania mojego silnika ?
Panowie kupilem klape do s13, jest niestety w innym kolorze. Mam zamiar ja pomalowac sprayem (lakierowalem podkladke-wyszlo b. ladnie, wiec chce sprobowac z klapa). I tak zaloze seryjny spoiler, wiec duza czesc klapy bedzie zakryta, wiec nie musi to wyjsc perfekt.
Jak to zrobic? Jakos trzeba matowac? Jesli tak to jaki papier do tego uzyc?
Jak to zrobic? Jakos trzeba matowac? Jesli tak to jaki papier do tego uzyc?
Ostatnio zmieniony pn 25 sie, 2014 19:43 przez EnDrIu, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454