szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

Binio_ pisze:Jak do w miarę seryjnego specu to od S14 ;)
Ponoć też mazda 323 ale nie wiem jak z ich długością, sprawdź ;)

Maxima jest mega długa pod przedłużone wahacze o jakieś 5cm
Z maximy maja identyczna długość jak z s13 i gwinty jak w tych z s14 (zakładałem ostatnio).
Mazdowe są dłuższe
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Maxima ma różne drążki, zależy od jakiej wersji. Są dłuższe niż z s13.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Furious
Stały gość
Stały gość
Posty: 298
Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Czy ktoś z was montował wielokrotnie metalowe uszczelki pod kolektor wydechowy Cometic w CA18DET? W Hondach te uszczelki zakładamy wielokrotnie i działa.. zastanawiam sie czy tutaj musze kupować kolejny komplet czy moge zakładać używke ponownie.
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Można.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

mielnik pisze:
Binio_ pisze:Jak do w miarę seryjnego specu to od S14 ;)
Ponoć też mazda 323 ale nie wiem jak z ich długością, sprawdź ;)

Maxima jest mega długa pod przedłużone wahacze o jakieś 5cm
Z maximy maja identyczna długość jak z s13 i gwinty jak w tych z s14 (zakładałem ostatnio).
Mazdowe są dłuższe
z Maximy są nawet ~340mm czyli dłuższe o około 5cm na stronę i są na gwint M14 a nie jak seria S13 M12

DO tego dobieramy końcówkę M14 i mamy wzmocniony zestaw
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Siedzę na telefonie i coś mi nie idzie szukanie :/ . Może ktoś prosze rzucić linka na temat podłączania dodatkowych zegarów? Skąd brać zasilanie najlepiej itp.
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Czy jeździ ktoś z Was z podłączonym hydraulikiem przez zbiorniczek płynu, czyli przód hamuje osobno, tył osobno i wyjście na tył w pompe pod maską jest zaślepione?
Interesuje mnie czy auto W OGOLE będzie hamowało i czy zbiorniczek płynu da radę będąc umieszczonym na hydrauliku.
Pewnie tak, ale nie wiem czy nie potrzebuje dodatkowego ciśnienia z pompy hamulcowej, czy on sam w sobie wytwarza potrzebny nacisk na tylne zaciski
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

claysman pisze:Czy jeździ ktoś z Was z podłączonym hydraulikiem przez zbiorniczek płynu, czyli przód hamuje osobno, tył osobno i wyjście na tył w pompe pod maską jest zaślepione?
Interesuje mnie czy auto W OGOLE będzie hamowało i czy zbiorniczek płynu da radę będąc umieszczonym na hydrauliku.
Pewnie tak, ale nie wiem czy nie potrzebuje dodatkowego ciśnienia z pompy hamulcowej, czy on sam w sobie wytwarza potrzebny nacisk na tylne zaciski
A dlaczego ma nie hamować ?
I dlaczego go chcesz tak wpinac?
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

borimichal pisze:
claysman pisze:Czy jeździ ktoś z Was z podłączonym hydraulikiem przez zbiorniczek płynu, czyli przód hamuje osobno, tył osobno i wyjście na tył w pompe pod maską jest zaślepione?
Interesuje mnie czy auto W OGOLE będzie hamowało i czy zbiorniczek płynu da radę będąc umieszczonym na hydrauliku.
Pewnie tak, ale nie wiem czy nie potrzebuje dodatkowego ciśnienia z pompy hamulcowej, czy on sam w sobie wytwarza potrzebny nacisk na tylne zaciski
A dlaczego ma nie hamować ?
I dlaczego go chcesz tak wpinac?
1.mam wrazenie, ze przod od 300zx moze byc za slaby
2.mam ciagle problemy z blokujacym sie hydraulikiem mimo odpowietrzania calego ukladu co chwile. Poza tym, nie potrzebuje (tak mi sie przynajmniej wydaje) sprzezonego przodu z tylem na tor.
Widzialem rozwiazanie odpietego tylu i zbiorniczka plynu na hydrauliku, dlatego pomyslalem, ze moze to miec sens.
Awatar użytkownika
echo
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 615
Rejestracja: czw 03 maja, 2012 14:14
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

A nie lepiej dac 2 pare zaciskow tylko pod hydrola, a roboczego zostawic osobno?
Jest ten Dubaj, czuć ten Berlin!

Proud owner of s14a
topics35/s14a-270-vt22765.htm
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

claysman pisze:
borimichal pisze:
claysman pisze:Czy jeździ ktoś z Was z podłączonym hydraulikiem przez zbiorniczek płynu, czyli przód hamuje osobno, tył osobno i wyjście na tył w pompe pod maską jest zaślepione?
Interesuje mnie czy auto W OGOLE będzie hamowało i czy zbiorniczek płynu da radę będąc umieszczonym na hydrauliku.
Pewnie tak, ale nie wiem czy nie potrzebuje dodatkowego ciśnienia z pompy hamulcowej, czy on sam w sobie wytwarza potrzebny nacisk na tylne zaciski
A dlaczego ma nie hamować ?
I dlaczego go chcesz tak wpinac?
1.mam wrazenie, ze przod od 300zx moze byc za slaby
2.mam ciagle problemy z blokujacym sie hydraulikiem mimo odpowietrzania calego ukladu co chwile. Poza tym, nie potrzebuje (tak mi sie przynajmniej wydaje) sprzezonego przodu z tylem na tor.
Widzialem rozwiazanie odpietego tylu i zbiorniczka plynu na hydrauliku, dlatego pomyslalem, ze moze to miec sens.

Wiec skoro wydaje Ci sie ze na tor tył Ci nie potrzebny,ale rowniez myslisz ze 300zx na samym przodzie to moze byc za mało to zajeb jakis big brake kit.
Aczkolwiek ja bym tyłu nie odpinał.
Skoro masz problemy z recznym to moze wymien go na innym bo takie rozwiazania działaja całkiem niezle
M!R@S
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: wt 31 gru, 2013 23:11
Lokalizacja: Polkowice

A to nie czasem z tyłu się nie bierze z zetki ?? :P u mnie tarcze na tyle są większe, a przód zdecydowanie kuleje mimo dobrej pracy.
Awatar użytkownika
Szczurek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: ndz 07 gru, 2008 10:53
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Czy jest możliwość sprawdzić pompę klimy która leży na stole?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Najwyżej możesz sprawdzić czy działa elektomagnes i chyba tylko tyle.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Szczurek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: ndz 07 gru, 2008 10:53
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Tak też myślałem ;) a w takim razie drugie pytanie, mam pompę z przewodami wyjętą przez poprzedniego właściciela i będę to teraz wkładał, czy dobrze kojarzę że trzeba któryś z przewodów przerobić aby można było nabić obecnie używany czynnik? Jak tak to który i jak?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”