borimichal pisze:claysman pisze:Czy jeździ ktoś z Was z podłączonym hydraulikiem przez zbiorniczek płynu, czyli przód hamuje osobno, tył osobno i wyjście na tył w pompe pod maską jest zaślepione?
Interesuje mnie czy auto W OGOLE będzie hamowało i czy zbiorniczek płynu da radę będąc umieszczonym na hydrauliku.
Pewnie tak, ale nie wiem czy nie potrzebuje dodatkowego ciśnienia z pompy hamulcowej, czy on sam w sobie wytwarza potrzebny nacisk na tylne zaciski
A dlaczego ma nie hamować ?
I dlaczego go chcesz tak wpinac?
1.mam wrazenie, ze przod od 300zx moze byc za slaby
2.mam ciagle problemy z blokujacym sie hydraulikiem mimo odpowietrzania calego ukladu co chwile. Poza tym, nie potrzebuje (tak mi sie przynajmniej wydaje) sprzezonego przodu z tylem na tor.
Widzialem rozwiazanie odpietego tylu i zbiorniczka plynu na hydrauliku, dlatego pomyslalem, ze moze to miec sens.