Mam do wymiany końcówki drążków kierowniczych w S13, ale moze da sie jakiś tuning założyć
Czy dobrze widzę że końcówki drążków, drążki i osłony (komplet) moge bez problemu zaadopotować z S14? I powinny być lepsze bo są grubsze.
Czy osłony prawa/lewa są takie same?
szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
mozesz zalozyc drazki i koncowki z s14`stki,tylko szukaj takich ktore nie beda mialy zadnego przewezenia za gwintem(sa rozni producenci).
oslony sa takie same
oslony sa takie same
a ja polecam Japońskie 555
Mam zegar temperatury auto gauge taki zwykły bez żadnych peaków czy warningów.. do tego czujnik temperatury od Neo2005 taki z białym i niebieskim kabelkiem.. podłączyłem to wszystko do prądu, czyli czujnik masa i + podświetlenie czujnika też masa i + a wskaźnik biały do masy w aucie a niebieski do czujnika pod "S" jak signal.. i tyle, zegar nie działa, temp stoi na 40 stopniach, świecić świeci, nic więcej, zamieniłem biały z niebieskim i nadal nic.. Czujnik wpięty zaraz za termostatem. Woda była gorąca bo termostat puszcza gdzieś tam powyżej 80 stopni i tak tez zrobił. Gdzie szukać przyczyny? Jak sprawdzić zbadać czujnika czy zegara, jest jakaś opcja zrobić to miernikiem?
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
Taki sam problem miał jak mi mówił juris. Być może gaugany mają jakąś inną rezystancję czujnik i dlatego nie działa. Czujniki na pewno działają ze wszystkimi chińskimi gajgerami jakie mam.Majkelll pisze:Mam zegar temperatury auto gauge taki zwykły bez żadnych peaków czy warningów.. do tego czujnik temperatury od Neo2005 taki z białym i niebieskim kabelkiem.. podłączyłem to wszystko do prądu, czyli czujnik masa i + podświetlenie czujnika też masa i + a wskaźnik biały do masy w aucie a niebieski do czujnika pod "S" jak signal.. i tyle, zegar nie działa, temp stoi na 40 stopniach, świecić świeci, nic więcej, zamieniłem biały z niebieskim i nadal nic.. Czujnik wpięty zaraz za termostatem. Woda była gorąca bo termostat puszcza gdzieś tam powyżej 80 stopni i tak tez zrobił. Gdzie szukać przyczyny? Jak sprawdzić zbadać czujnika czy zegara, jest jakaś opcja zrobić to miernikiem?
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Dajcie filmik w ktorym jest fajnie edytowana klepiaca panewka chyba Lolsona na jakiejs naszej klubowej imprezie, wyswietla sie takie "puk, puk, puk"
to nie byla panew i nie lolson a Dazoo puka w drzwi Gomeza na zlocie TK z sierpnia
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
[video]http://www.youtube.com/watch?v=X3ng_MbH ... W2vvXRBUEg[/video]
na szczęście to nie była panew i auto Jurisa
na szczęście to nie była panew i auto Jurisa
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pytanko, nagle RB25 zaczał mi przerywać i stracił moc, ale wyłącznie powyżej 4,5 tys obrotów. Do tego poziomu jedzie normalnie. Czy założenie BOVa mogło w jakikolwiek sposób na to wpłynąć? bo dziwnie awaria się zbiegła z tym.