szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
sprzeglo nie a skrzynia po zmianie dzwonu
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Nie wiem czy tu jest odpowiedni temat, ale jako że wszystko o wszystkim to spytam:
Myślę żeby kupić nowy kompresor do garażu, nie będę nim malował całych aut, może czasami jakieś drobne elementy, musi ogarnąć klucz pneumatyczny, poza tym to do takie typowe rzeczy w garażu, przedmuchanie czegoś, sprawdzenie pod ciśnieniem itp. Ważne żeby był również mobilny, więc 150l odpada ze względu na gabaryty.
Myślę nad 50l a drugą butlę 50l chce wrzucić w kąt garażu jeżeli będę potrzebował więcej na raz.
Z tego co znalazłem wyłoniło się 3 kandydatów:
http://allegro.pl/sprezarka-kompresor-o ... 17084.html
http://85.193.224.57:8088/AWTOOLS-SPREZ ... odukt.aspx
Tego mogę mieć za 700zł
http://85.193.224.57:8088/STANLEY-SPREZ ... odukt.aspx
a tego za 1050
Czy warto dołożyć te 350zł do Stanleya? Czy poczuję różnicę że ładuje do 10 bar?
Ewentualnie jak z tymi pozostałymi, mogę dorwać je w tej samej cenie, czy ten mocniejszy będzie lepszy?
Myślę żeby kupić nowy kompresor do garażu, nie będę nim malował całych aut, może czasami jakieś drobne elementy, musi ogarnąć klucz pneumatyczny, poza tym to do takie typowe rzeczy w garażu, przedmuchanie czegoś, sprawdzenie pod ciśnieniem itp. Ważne żeby był również mobilny, więc 150l odpada ze względu na gabaryty.
Myślę nad 50l a drugą butlę 50l chce wrzucić w kąt garażu jeżeli będę potrzebował więcej na raz.
Z tego co znalazłem wyłoniło się 3 kandydatów:
http://allegro.pl/sprezarka-kompresor-o ... 17084.html
http://85.193.224.57:8088/AWTOOLS-SPREZ ... odukt.aspx
Tego mogę mieć za 700zł
http://85.193.224.57:8088/STANLEY-SPREZ ... odukt.aspx
a tego za 1050
Czy warto dołożyć te 350zł do Stanleya? Czy poczuję różnicę że ładuje do 10 bar?
Ewentualnie jak z tymi pozostałymi, mogę dorwać je w tej samej cenie, czy ten mocniejszy będzie lepszy?
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Czy poczujesz roznice 10bar to zalezy od tego jakiego bedziesz miał pneumata-niektore chodza wlasnie na 10barach
Panowie, sprawa jest taka, samochod coraz mniej jest daily driven a coraz bardziej racecar
Kierownica zamsz + rekawiczki czy skorzana?
Pytanie 2 - jak sie odniesc z odsadzeniem wzgledem serii w s14a? Mozna to jakos policzyc ile blizej bedzie kiera z naba i powiedzmy odsadzeniem 63mm wzgledem seryjnej?
Kierownica zamsz + rekawiczki czy skorzana?
Pytanie 2 - jak sie odniesc z odsadzeniem wzgledem serii w s14a? Mozna to jakos policzyc ile blizej bedzie kiera z naba i powiedzmy odsadzeniem 63mm wzgledem seryjnej?
jak kto woli, skorzana praktyczniejsza, jak z lenistwa zaczniesz jezdzic bez rekawiczek to szybko zajedziesz zamsz.Kierownica zamsz + rekawiczki czy skorzana?
co do odsadzenia to poloz sobie wszystko na stole, pomierz i bedziesz mial odpowiedz,
najlepiej zamontowac wstepnie fotel i kierownice, a pozniej ustawiac odleglosc, az do uzyskania komfortu i pelnej kontroli w obsludze kierownicy.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Kolesie mowia ze bede wygladal jak pedal w rekawiczkach jadac np przez miasto
Ale ten grip bardzo kusi, w podbramkowych sytuacjach lapa mi sie slizga na kierze bo sie spoci.
Ale ten grip bardzo kusi, w podbramkowych sytuacjach lapa mi sie slizga na kierze bo sie spoci.
Kupujesz to dla siebie i dla poprawy "osiągów" czy po to aby mieć lepszą/gorszą opinię wśród innych (niejednokrotnie kompletnie nieświadomych) użytkowników drogi?echo pisze:Kolesie mowia ze bede wygladal jak pedal w rekawiczkach jadac np przez miasto
Ale ten grip bardzo kusi, w podbramkowych sytuacjach lapa mi sie slizga na kierze bo sie spoci.
Zadaj sobie też jedno pytanie, czy auto będzie dowożone na tor/plac na lawecie czy na kołach. Większość moich znajomych na początku też wymyśliło zamsz + rękawiczki. W trakcie i po parunastu treningach doszli do wniosku, że jednak fajniej jest jak ręka oddycha. Nie mówiąc już o tym, że przy powrocie na kołach, na pewno będziesz chciał dalej gotować dłonie. Ale to już kwestia indywidualna.
To zależy jakie masz rękawiczki..echo pisze:Kolesie mowia ze bede wygladal jak pedal w rekawiczkach jadac np przez miasto
Ale ten grip bardzo kusi, w podbramkowych sytuacjach lapa mi sie slizga na kierze bo sie spoci.
Jeżeli takie:
takie:
lub takie:
To możesz mieć większe problemy niż to że ktoś Cię nazwie "pedałem w rękawiczkach"
A tak na serio to kwestia upodobań, ja nie lubię perforowanej skóry, choć obecnie to zaczyna być standardem i do fiołka, ze względu na praktyczność użycia własnie taką dam.
Ale w czerwonym od dawien dawna miałem zamsz i rękawiczki FIA. Nie uważam tego za jakąś ujmę, jeździłem na tripie w ponad 30stopniowym upale i tak jak ryczący wydech, odbijanie się jak piłeczka oraz kilka innych uniedogodnień, dodaje tego niepowatrzalnego klimatu dyskomfortu jazdy nissanem
Rozwala mnie twoj post Binio.
Kiery nie mam zadnej jeszcze, rekawiczek tez nie. Po prostu snuje dywagacje bo planuje zakup. Zdarza mi sie jezdzic grubo powyzej 170-180kmh wiec mysle ze pelna kontrola nad kierownica bylaby mocno wskazana.
Zrobilem research wsrod swoich znajomych i wiekszosc stwierdzila ze to bedzie pedalskie jechac do lidla po mleko w rekawiczkach, choc mysle ze malo kto pomyslal nad zaletami takiego rozwiazania.
Kiery nie mam zadnej jeszcze, rekawiczek tez nie. Po prostu snuje dywagacje bo planuje zakup. Zdarza mi sie jezdzic grubo powyzej 170-180kmh wiec mysle ze pelna kontrola nad kierownica bylaby mocno wskazana.
Zrobilem research wsrod swoich znajomych i wiekszosc stwierdzila ze to bedzie pedalskie jechac do lidla po mleko w rekawiczkach, choc mysle ze malo kto pomyslal nad zaletami takiego rozwiazania.
Jak do lidla to styknie zwykła skórka z dziewiczego bykaecho pisze:Rozwala mnie twoj post Binio.
Kiery nie mam zadnej jeszcze, rekawiczek tez nie. Po prostu snuje dywagacje bo planuje zakup. Zdarza mi sie jezdzic grubo powyzej 170-180kmh wiec mysle ze pelna kontrola nad kierownica bylaby mocno wskazana.
Zrobilem research wsrod swoich znajomych i wiekszosc stwierdzila ze to bedzie pedalskie jechac do lidla po mleko w rekawiczkach, choc mysle ze malo kto pomyslal nad zaletami takiego rozwiazania.
ale jak do biedry to lepiej pomyśleć nad eko skórą
W tym przypadku zamszowa będzie Ci zbędna
echo, przy uzyskaniu dobrego grippu zasada jest prosta, kierownica zamszowa i do tego rekawiczki KONIECZNIE pod kierownice zamszową, kierownica skórzana i rękawiczki KONIECZNIE pod kiere skórzaną. łapy pod fajere zamszową i skórzaną są inaczej zrobione i jedne do drugich nie pasują (tj. rękawiczki zamszowe do skórzanej fajery i na odwrót). Plus kierownicy skórzanej masz taki że nie musisz ciągle jeździć w rękawiczkach, za to rękawiczki do skórzanej kierownicy zdecydowanie poprawiają grip przy agresywnej jeździe. Wiesz, w zamszowej kierownicy też nie musisz jeździć zawsze w łapach ale zamsz faktycznie szybciej zciochrasz. Ja jeszcze nie mając w tym roku nissana musiałem się zdecydować jaką kiere będe w nim miał, bo dziewczyna postanowiła mi kupić na urodziny właśnie rękawiczki, wiec musiała wiedzieć jaką drogą pójde:) finalnie wybrałem rękawiczki do fajerki zamszowej.
Korzystając z posta to i ja zkieruje pytanie do ludzi jeżdżących swoimi Nysami na gwincie. Jakiej twardości sprężyny dobrać na przód i tył do auta które będzie kilka (4-5 razy) w roku latać po torze a reszte na streecie. Zaznaczam że auto nie jest DD a raczej zabawką robiącą rocznie przebiegi ok 5k
Jeśli ma to znaczenie to moce mają oscylować w ok 350-400KM
Korzystając z posta to i ja zkieruje pytanie do ludzi jeżdżących swoimi Nysami na gwincie. Jakiej twardości sprężyny dobrać na przód i tył do auta które będzie kilka (4-5 razy) w roku latać po torze a reszte na streecie. Zaznaczam że auto nie jest DD a raczej zabawką robiącą rocznie przebiegi ok 5k
Jeśli ma to znaczenie to moce mają oscylować w ok 350-400KM