No i chyba tak zrobie. Kupie skorzana, a jesli bede potrzebowal rekawic to poszukam takich do kiery skorzanej.Tofik pisze:echo, przy uzyskaniu dobrego grippu zasada jest prosta, kierownica zamszowa i do tego rekawiczki KONIECZNIE pod kierownice zamszową, kierownica skórzana i rękawiczki KONIECZNIE pod kiere skórzaną. łapy pod fajere zamszową i skórzaną są inaczej zrobione i jedne do drugich nie pasują (tj. rękawiczki zamszowe do skórzanej fajery i na odwrót). Plus kierownicy skórzanej masz taki że nie musisz ciągle jeździć w rękawiczkach, za to rękawiczki do skórzanej kierownicy zdecydowanie poprawiają grip przy agresywnej jeździe. Wiesz, w zamszowej kierownicy też nie musisz jeździć zawsze w łapach ale zamsz faktycznie szybciej zciochrasz. Ja jeszcze nie mając w tym roku nissana musiałem się zdecydować jaką kiere będe w nim miał, bo dziewczyna postanowiła mi kupić na urodziny właśnie rękawiczki, wiec musiała wiedzieć jaką drogą pójde:) finalnie wybrałem rękawiczki do fajerki zamszowej.
Korzystając z posta to i ja zkieruje pytanie do ludzi jeżdżących swoimi Nysami na gwincie. Jakiej twardości sprężyny dobrać na przód i tył do auta które będzie kilka (4-5 razy) w roku latać po torze a reszte na streecie. Zaznaczam że auto nie jest DD a raczej zabawką robiącą rocznie przebiegi ok 5k
Jeśli ma to znaczenie to moce mają oscylować w ok 350-400KM
Odnosnie gwintu ja mam 10/8 i na ulice jest twardo jak dla mnie czyli odpowiednio, w zakretach nic sie nie buja a zakres pracy zawiasu to moze z 2 - 2.5 cm