szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
wydaje mi się, że tak, bo po wyciąganiu kompa jeździłem normalnie kilka razy, ale jeszcze raz sprawdzę.
Ostatnio zmieniony ndz 08 lut, 2015 08:07 przez Crenshaw, łącznie zmieniany 1 raz.
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
odepnij czujnik temp do ecu i sprawdz czy jest roznica,no i sprawdz wszystkie wtyczki od cewek i dalej od PT
kiedys mialm problem z odpaleniem bo jedna swieca przestala dzialac po wymianie wszystko gralo, to bylo dziwnr bo zew nic nie bylo widac a jednak podmiana pomogła
kiedys mialm problem z odpaleniem bo jedna swieca przestala dzialac po wymianie wszystko gralo, to bylo dziwnr bo zew nic nie bylo widac a jednak podmiana pomogła
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
ok, chociaż wczoraj przeglądałem wstępnie całą wiązkę w okolicach cewek i nic nie znalazłem, odpinałem też kostki od PT i podpinałem z powrotem, ale też nic nie dało, świec mam drugi komplet zapasowy i po wymianie wszystkich czterech nadal cisza
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Wywaliłem u siebie ABS z s13, cala wiazka zostala w samochodzie, teraz cały czas świeci mi się kontrolka anti-lock i od hamulca ręcznego. Wyciągnąłem bezpieczniki od sterownika abs i nadal to samo. Co trzeba zrobić aby wyżej wymienione kontrolki przestały się świecić bez wyciągania żarówek? Czy wycięcie sterownika abs rozwiąże mój problem?
Zamontowalem TT HKS i pozostał do podłączenia kabelek sygnalu z hamulca ręcznego. W zestawie nie miałem tej specjalnej spinki do łączenia kabli. Bez problemu mogę przylutowac kabelek na stałe?
Zamontowalem TT HKS i pozostał do podłączenia kabelek sygnalu z hamulca ręcznego. W zestawie nie miałem tej specjalnej spinki do łączenia kabli. Bez problemu mogę przylutowac kabelek na stałe?
Ma ktos jakas sprawdzona pompe zewnetrzna lowpress? Srednio mi sie usmiecha wydawanie kolejnych 500 na walbro. Kombinowalem ze do napelnienia swirla moze wystarczy bylejaka zewnetrzna ale wole to potwierdzic. Glowna to ofc bosch 044
We are INSANITY CREW
Facebook
Instagram
daj chińczyka
koledzy u mnie postępy, znalazłem iskrę, cewki nie miały masy, ale najgorsze jest to, że auto dalej nie odpala i teraz już zaczynam się poważnie martwić. Tu moje pytanie, czy komp musi mieć masę? bo jest stalowy i przykręca się go do karoserii więc też stal, czy to ma na celu zmasowanie, czy tylko ma się trzymać?
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Też powinien być zmasowany, aczkolwiek z tego co pamiętam, odchodzi tam kabelek do masy również.
Może zalałeś świece i nadają się tylko do wymiany ?
Może zalałeś świece i nadają się tylko do wymiany ?
kabelek do masy? jeśli poza kostką, to nie odnotowałem takiego, no chyba, że to któryś z kostki... a świece... możliwe, jutro zamówię nowe w takim razie, bo faktycznie dostały paliwem przez to ostatnie odpalanie.
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Pany, potrzebuje kupić nowy akumulator do s13. Jak narazie musi pozostać pod maską, w przyszłości powedruje do bagażnika. Ile Ah i A polecacie? Teraz mam jakiś mały który ledwo daje rade nawet jak jest naładowany