szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

trzeba przetoczyc kilka metrow conajmniej zeby sie ulozylo.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Kto z Warszawy może mi pomóc zmienić parametry w EMU?
Wsadzam elektryczne wiatraki i potrzebuje podpiąć się pod elektryke wiatraka klimy i zmienic parametry włączania wiatraków w EMU.
Obrazek
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

A BRT nie zrobi tego ?
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Binio_ pisze:A BRT nie zrobi tego ?
Może :)
Ktoś jeszcze w Warszawie ogarnia EMU?
Ostatnio zmieniony pt 13 mar, 2015 17:12 przez Litwinow, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

z pewnością ogarnia sporo osób.

Np. Kali (KMS) lub mackpl
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Kuba.a
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: śr 12 lis, 2014 20:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Co myślicie o usunięciu wymiennika ciepła z CA? JDMowe CA nie mają takiego cuda i nikt nie spamuje w necie, że olej w nich się przegrzewa. W przyszłości na 100% wpadnie chłodnica oleju.

Silnik to seria + podstawowe dodatki: nieco większy od serii FMIC ( większy na szerokość ), filtr stożkowy i z czasem wydech 2,5".
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

przeznaczenie wozu?

jeśli daily, zostawić, jak do upalania stricte to możesz usunąć
Rice is nice
Obrazek
Kuba.a
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: śr 12 lis, 2014 20:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wóz do nabijania czasów w pobliskich górach raczej, więc chyba wywalę :wink:

EDIT:

Drugie pytanko - dostałem wał od szlifierza ( 0.25 all around ), który dopasowywali pod swoje panewki. Po złożeniu panewka oporowa stawia taki opór, że muszę użyć klucza i śruby od koła pasowego, żeby go okręcić.

Czy to normalne przy takim zabiegu?
Ostatnio zmieniony pt 13 mar, 2015 22:01 przez Kuba.a, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

do poprawki
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

rozróżnia się 2 rodzaje panewek
- panewka oporowa na wymiar nominalny powierzchni bocznych przy kolejnych szlifach wału
- panewka oporowa przy powierzchniach bocznym jest również wymiarem naprawczym

Zależne od producenta panewek.
Można doszlifować we własnym zakresie lub - zalecane dać do szlifierza ze swoim zestawem panewek.
Kuba.a
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: śr 12 lis, 2014 20:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Ja mam NPR'y czy jakoś tak i prawdopodobnie jest to ten drugi typ, który podałeś.
ehh... no nic, trza iść z tym do szlifierza.
Awatar użytkownika
luk
Stały gość
Stały gość
Posty: 206
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 17:50
Lokalizacja: Węgierska Górka

Poczatkujacy pisze:Wóz do nabijania czasów w pobliskich górach raczej, więc chyba wywalę :wink:

EDIT:

Drugie pytanko - dostałem wał od szlifierza ( 0.25 all around ), który dopasowywali pod swoje panewki. Po złożeniu panewka oporowa stawia taki opór, że muszę użyć klucza i śruby od koła pasowego, żeby go okręcić.

Czy to normalne przy takim zabiegu?
Wał gdzie robiony nie czasem w Paplaszlif w Bielsku?
Dawałem tam kiedyś wał i też nie zeszlifowali pod panew oporową
Swoją drogą trochę to dziwne skoro mają panewki w ręku
Kuba.a
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: śr 12 lis, 2014 20:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wyobraź sobie, że właśnie Paplaszlif :lol:. Byłem u nich dziś rano, coś tam poprawili, ale jak znowu założyłem wał do zaś chodzi opornie :(
Kuba.a
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: śr 12 lis, 2014 20:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

A może być tak, że od zimna wał się "skurczył"? Robię to w piwnicy i jest tam jakieś 10 - 15 stopni.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Poczatkujacy pisze:Co myślicie o usunięciu wymiennika ciepła z CA? JDMowe CA nie mają takiego cuda i nikt nie spamuje w necie, że olej w nich się przegrzewa. W przyszłości na 100% wpadnie chłodnica oleju.

Silnik to seria + podstawowe dodatki: nieco większy od serii FMIC ( większy na szerokość ), filtr stożkowy i z czasem wydech 2,5".
Miej na uwadze ze JDMowe miały ograniczenie do 180 oraz seryjna moc.
Jeśli dajesz chłodnice oleju z termostatem to możesz usunac
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”