szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
trzeba przetoczyc kilka metrow conajmniej zeby sie ulozylo.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
A BRT nie zrobi tego ?
z pewnością ogarnia sporo osób.
Np. Kali (KMS) lub mackpl
Np. Kali (KMS) lub mackpl
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Co myślicie o usunięciu wymiennika ciepła z CA? JDMowe CA nie mają takiego cuda i nikt nie spamuje w necie, że olej w nich się przegrzewa. W przyszłości na 100% wpadnie chłodnica oleju.
Silnik to seria + podstawowe dodatki: nieco większy od serii FMIC ( większy na szerokość ), filtr stożkowy i z czasem wydech 2,5".
Silnik to seria + podstawowe dodatki: nieco większy od serii FMIC ( większy na szerokość ), filtr stożkowy i z czasem wydech 2,5".
Wóz do nabijania czasów w pobliskich górach raczej, więc chyba wywalę
EDIT:
Drugie pytanko - dostałem wał od szlifierza ( 0.25 all around ), który dopasowywali pod swoje panewki. Po złożeniu panewka oporowa stawia taki opór, że muszę użyć klucza i śruby od koła pasowego, żeby go okręcić.
Czy to normalne przy takim zabiegu?
EDIT:
Drugie pytanko - dostałem wał od szlifierza ( 0.25 all around ), który dopasowywali pod swoje panewki. Po złożeniu panewka oporowa stawia taki opór, że muszę użyć klucza i śruby od koła pasowego, żeby go okręcić.
Czy to normalne przy takim zabiegu?
Ostatnio zmieniony pt 13 mar, 2015 22:01 przez Kuba.a, łącznie zmieniany 1 raz.
rozróżnia się 2 rodzaje panewek
- panewka oporowa na wymiar nominalny powierzchni bocznych przy kolejnych szlifach wału
- panewka oporowa przy powierzchniach bocznym jest również wymiarem naprawczym
Zależne od producenta panewek.
Można doszlifować we własnym zakresie lub - zalecane dać do szlifierza ze swoim zestawem panewek.
- panewka oporowa na wymiar nominalny powierzchni bocznych przy kolejnych szlifach wału
- panewka oporowa przy powierzchniach bocznym jest również wymiarem naprawczym
Zależne od producenta panewek.
Można doszlifować we własnym zakresie lub - zalecane dać do szlifierza ze swoim zestawem panewek.
Wał gdzie robiony nie czasem w Paplaszlif w Bielsku?Poczatkujacy pisze:Wóz do nabijania czasów w pobliskich górach raczej, więc chyba wywalę
EDIT:
Drugie pytanko - dostałem wał od szlifierza ( 0.25 all around ), który dopasowywali pod swoje panewki. Po złożeniu panewka oporowa stawia taki opór, że muszę użyć klucza i śruby od koła pasowego, żeby go okręcić.
Czy to normalne przy takim zabiegu?
Dawałem tam kiedyś wał i też nie zeszlifowali pod panew oporową
Swoją drogą trochę to dziwne skoro mają panewki w ręku
Miej na uwadze ze JDMowe miały ograniczenie do 180 oraz seryjna moc.Poczatkujacy pisze:Co myślicie o usunięciu wymiennika ciepła z CA? JDMowe CA nie mają takiego cuda i nikt nie spamuje w necie, że olej w nich się przegrzewa. W przyszłości na 100% wpadnie chłodnica oleju.
Silnik to seria + podstawowe dodatki: nieco większy od serii FMIC ( większy na szerokość ), filtr stożkowy i z czasem wydech 2,5".
Jeśli dajesz chłodnice oleju z termostatem to możesz usunac