szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
czyli jak będzie dziurka w tych granicach 1.8-2mm to zostawić można tą śrubę nieruszaną do tej sprężarki? Ona jest na ślizgu
Tofik, tak jak mówiłem musi być ok 2mm (1.8-2).
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
no zmierzyłem moją dziurkę i wiertło 2mm się nie mieści, także musze wiertełkiem przelecieć.
jeszcze jedno pytanie. Czy do zasilania sprężarki wystarczy przewód o średnicy WEWNETRZNEJ 8mm?
Seryjna rurka ma bodaj 10mm po zewnątrz więc wewnątrz będzie 8mm.
Seryjna rurka ma bodaj 10mm po zewnątrz więc wewnątrz będzie 8mm.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
firma aaronex na cieszynskiej
- Smooth_Operator
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz 21 sie, 2011 13:39
- Lokalizacja: k. Torunia
Pękła mi nasadka do nakrętek japan racing, które dostałem z kołami.
Czy to jest nasadka specjalnie do ich nakrętek, czy też może jest jakaś standardowa i mogę kupić gdzieś w okolicy?
O takie nakrętki
Czy to jest nasadka specjalnie do ich nakrętek, czy też może jest jakaś standardowa i mogę kupić gdzieś w okolicy?
O takie nakrętki
Hej. CA18DET, na rozgrzanym silniku wyraźnie słychać jak czasami przesteruje się jakaś klapka i silnik wchodzi na ok 1100obr/min a po chwili znowu słychać tą klapkę i obroty spadają na 850. Tak ma być? I czy w s13 jest EGR?
w CA nie było EGRu.
Masz klimatyzację?
Masz klimatyzację?
To od tego, nawet jak jest wyłączona a masz wciśnięty guzik ustalający kierunek nawiewu (teraz już nie pamiętam czy dotyczyło to tylko szyby czy jakikolwiek ) to tak się będzie działo.
Wystarczy że ustawisz tam gdzie chcesz by wiało, nastepnie przyciśniesz lekko inny przycisk tak by wyskoczyły wszystkie - będzie wiało gdzie chcesz ale 'problem' zniknie
Jest to jakieś tam podbijanie obrotów, już nie pamiętam w jakim celu
Wystarczy że ustawisz tam gdzie chcesz by wiało, nastepnie przyciśniesz lekko inny przycisk tak by wyskoczyły wszystkie - będzie wiało gdzie chcesz ale 'problem' zniknie
Jest to jakieś tam podbijanie obrotów, już nie pamiętam w jakim celu
Ostatnio zmieniony pn 23 mar, 2015 13:36 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdzone, podbija obroty tylko dla nawiewu na szybę. Gdy guzik wyskoczy problem znika.Binio_ pisze:To od tego, nawet jak jest wyłączona a masz wciśnięty guzik ustalający kierunek nawiewu (teraz już nie pamiętam czy dotyczyło to tylko szyby czy jakikolwiek ) to tak się będzie działo.
Wystarczy że ustawisz tam gdzie chcesz by wiało, nastepnie przyciśniesz lekko inny przycisk tak by wyskoczyły wszystkie - będzie wiało gdzie chcesz ale 'problem' zniknie
Jest to jakieś tam podbijanie obrotów, już nie pamiętam w jakim celu
No i git