szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

artoor200sx pisze:no wlasnie mowa o takich silnikach , ale ja chcialem wrzucic min 1.8 z golfa 3, a one wychodzily ( chyba ) tylko na jednopunkcie .

pytanie bonusowe : ktora wlepa na tylnej szybie dawala wiecej mocy : Alpajn czy Pjonier ?
oczywiście, że 1.8 wychodziło w wielopunkcie, golf 2 gti miał 1.8 wielopunkt a to te same silniki. 1.6 w większości były jednopunktowe.

panie, pajonier +5 hp :D
Ostatnio zmieniony ndz 16 sie, 2015 21:04 przez Golec, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
artoor200sx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 804
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)

brat mial kiedys passata b3 1.8 na wielopunkcie , i tam byl silniczek krokowy wielkosci nissanowej pompy paliwa i kosmicznie wielki przeplywomierz . Przy moim silniku tego nie ma i znow jest temat przekladki wiazki .
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Awatar użytkownika
PrezesGT
Stały gość
Stały gość
Posty: 277
Rejestracja: pn 21 cze, 2010 17:16
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Jak jest średnica tarcz hamulcowych w s13 w przodu chodzi mi o wersję przedliftową i poliftową .
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

257 przedlift, 280 pollift, tarcza chyba 20mm grubosci
W s14 tez 280 ale tarcza grubsza chyba 30mm
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

257mm przed, 280mm po
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
PrezesGT
Stały gość
Stały gość
Posty: 277
Rejestracja: pn 21 cze, 2010 17:16
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Dzięki :)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

szaman pisze: W s14 tez 280 ale tarcza grubsza chyba 30mm
w S14 grubość 28mm
w 300zx również 280mm ale tarcza 30mm gruba z tego co pamiętam ;)
PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Tarcze od s14 i 300zx TT moim zdaniem są takie same i maja 280x30
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

grubość tarcz s13 lift i polift 22 mm
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
Sykopson
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: śr 18 wrz, 2013 20:36
Lokalizacja: Kraków

A jak już o tym mowa to ponoć najprościej jest wrzucić zacisk z s14 prosto na zwrotnice na tarcze 280 bez żadnych adapterów i wtedy zestaw mieściłby się w 16" feldze (co by mnie urządzało) - tylko niefajnie że miedzy tarczami jest 5mm różnicy grubości.

Możnaby wrzucić też tarcze 280 ale z s14 i przewiercić na 4 otowry?
S13 CA18DET
JapanizeD
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

tak, można
loxses1
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: wt 13 sty, 2015 18:33
Lokalizacja: Wieluń

Wie ktoś jak się mniej więcej obsluguje Boost Control HKS EVC 4? Czytałem manuala (po Polsku nie znalazłem) i mniej wiecej wiem ale chciałem się jeszcze dowiedzieć więcej.
Awatar użytkownika
Tofik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 187
Rejestracja: ndz 17 lis, 2013 12:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Pany, którędy najlepiej puścić przewód zasilający do akumulatora przeniesionego do bagażnika? Pod autem na zewnątrz czy przez środek auta?
mucek6
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 86
Rejestracja: wt 04 cze, 2013 14:53
Lokalizacja: Grabowskie

Ja przewód dałem środkiem, od alternatora przy wzdłuż podłużnicy i w kabinę wchodzi, wyjąłem jedną z zaślepek które tam są w ścianie grodziowej, potem wzdłuż progu, nad kielichem no i aku. U mnie jest on po prawej stronie na tym podwyższeniu w bagażniku. Przewód jest trytkami złapany żeby sie nie machał nigdzie a w ścianie grodziowej trzeba go czymś owinąć żeby sie o blachę nie przetarł.
Itallio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 118
Rejestracja: pt 02 sty, 2009 17:42
Lokalizacja: Żory

ja poprowadziłem tak:
wjechałem nim za kielichem pomiędzy błotnik, tam wszedł do kabiny otworem gdzie idzie wężyk do spryskiwaczy tylnej szyby, później progiem i pod boczkiem i tam wsunałem go pomiędzy profil w bagażniku i wyszedł elegancko w rogu. Starczył mi kabel z BMW 5 diesel
Z20LET Bertone + S14a Racing
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”