szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

Hikiel
Stały gość
Stały gość
Posty: 265
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 23:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Nie mam klucza pneumatycznego niestety a nie kupię żeby odkręcić jedną śrubę :) jakies inne pomysły zanim stwierdzę, ze jednak nie muszę ściągać tego koła?:)

Aha i jeszcze pytanie o CAS. Po odkręceniu śrub mocujących/regulujących coś jeszcze go trzyma?
Awatar użytkownika
nerka
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: sob 07 paź, 2006 09:20
Lokalizacja: solec kujawski
Kontakt:

nie masz zakładać klucza na śrubę tylko wkręcić do połowy śruby 2szt. nałożyć klucz oczkowy przez śrube zaprzeć o drugą śrubę ./: i o ziemie i wtedy odkręcać
Ostatnio zmieniony pn 31 sie, 2015 20:56 przez nerka, łącznie zmieniany 1 raz.
Hikiel
Stały gość
Stały gość
Posty: 265
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 23:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Debil ze mnie, zle Cię zrozumiałem. Dzieki za podsunięcie pomysłu. Jutro sprawdzę.
Awatar użytkownika
st4t1c
Stały gość
Stały gość
Posty: 400
Rejestracja: śr 20 paź, 2010 02:08
Lokalizacja: Wrocław

Czy ktoś jest w stanie podjąć się splanowania flanszy od elbowa/downpipe która jest przykręcana do turbo?
Obrazek
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

st4t1c, pojedz do jakiegoś zakładu obróbki silników, oni często mają jak zamocować takie dziwne rzeczy ;)
koko88
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 91
Rejestracja: czw 04 kwie, 2013 23:26
Lokalizacja: opole

Panowie mam taki problem, mam 300zx z31 przedlifta bez papieru, chce wyrobic nowa dokumentacje, zaprosilem wiec rzeczoznawcy zeby przygotowal opis dla Ztki. Sprawdzalem vin w necie i wyszlo ze byl wyprodukowany 1986roku jednak rzeczoznawca twierdzi ze przed lift by produkowany do 1985. Chodzi dokladnie o przedni zderzak I tylni spoiler. Wg mnie jednak przedlift byl produkowany jeszcze w 1986, ale jak to udowodnic?
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Mam pytanie odnośnie kierownicy 200sx a 240sx, różnią się one guzikami od tempomatu z wyglądu (chyba). I teraz pytanie czy sama poducha z 240sx mi wystarczy czy potrzeba mi całość żeby wsadzić to do 200sx?

Ew. z jakiego innego auta pasuje kierownica, która ma sterowanie radiem i tempomatem :D Może akurat ktoś wie
Ostatnio zmieniony pt 04 wrz, 2015 12:21 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

wczesne z32 i sama poducha/klakson chyba starczy
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
st4t1c
Stały gość
Stały gość
Posty: 400
Rejestracja: śr 20 paź, 2010 02:08
Lokalizacja: Wrocław

A wrzuce, bo ostatanio tu posucha a nie wszyscy maja FB.

[video]http://vimeo.com/136252103[/video]
Obrazek
mucek6
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 86
Rejestracja: wt 04 cze, 2013 14:53
Lokalizacja: Grabowskie

01:00 Arak? :)
monev
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 11 paź, 2014 22:12
Lokalizacja: Lublin

Po odbiorze silnika po obróbce, rozmawiałem ze szlifierzem na temat pompy oleju. Stwierdził że mógłby ją obejrzeć i podjąć się ewentualnie regeneracji. Pytanie czy jest sens się w to bawić czy kupić nową pompę? Zaznaczam że ten szlifierz to nie jakiś Mietek, tylko gość z bardzo nowoczesnego zakładu.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

przede wszystkim jakie pieniądze wchodzą w gre? tyle co nowa czy drożej?
Poszukuję...
monev
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 11 paź, 2014 22:12
Lokalizacja: Lublin

Jeszcze nie wiadomo bo mówił ze musi to zobaczyć. Ale jakby było drożej to przecież nie zadawał bym tego pytania :) Wiem że zawsze przy remoncie silnika powinno się pompy wymieniać na nowe ale mechanizm tej pompy oleju jest tak prosty że co się tam może zepsuć? Te zębatki się niszczą? Pytam serio, bo nie wiem.

Mowa o pompie SRa
Ostatnio zmieniony ndz 06 wrz, 2015 14:51 przez monev, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

wycierają się powierzchnie i przez to robią się większe luzy pomiędzy zębami i spada ciśnienie oleju. W serwisówce są napisane jakie powinny być luzy
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Sykopson
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: śr 18 wrz, 2013 20:36
Lokalizacja: Kraków

Dokładnie mierzysz wszystkie luzy i to Ci powie jakie jest zużycie pompy mniej wiecej, ale np. luzy nie będą spowodowane rysami na obudowie a te też powodują spadki cisnienia.
Jeżeli kółka są w dobrym stanie, a obudowa nie jest w dramatycznym i opłaca się $ to mozna spróbować. Polega to na planowaniu obudowy, ale nie wszystkie zniszczenia w pompie mozna splanować i naprawić :) .
Kółka są z tak twardego marieriału że musi na prawdę dobry syf do pompy się dostać żeby je zniszczyć, ale obudowa to alu i rysuje się jak ta lala od opiłków.
S13 CA18DET
JapanizeD
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”