Nie mam klucza pneumatycznego niestety a nie kupię żeby odkręcić jedną śrubę jakies inne pomysły zanim stwierdzę, ze jednak nie muszę ściągać tego koła?:)
Aha i jeszcze pytanie o CAS. Po odkręceniu śrub mocujących/regulujących coś jeszcze go trzyma?
szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
- nerka
- Coś już wiem
- Posty: 191
- Rejestracja: sob 07 paź, 2006 09:20
- Lokalizacja: solec kujawski
- Kontakt:
nie masz zakładać klucza na śrubę tylko wkręcić do połowy śruby 2szt. nałożyć klucz oczkowy przez śrube zaprzeć o drugą śrubę ./: i o ziemie i wtedy odkręcać
Ostatnio zmieniony pn 31 sie, 2015 20:56 przez nerka, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie mam taki problem, mam 300zx z31 przedlifta bez papieru, chce wyrobic nowa dokumentacje, zaprosilem wiec rzeczoznawcy zeby przygotowal opis dla Ztki. Sprawdzalem vin w necie i wyszlo ze byl wyprodukowany 1986roku jednak rzeczoznawca twierdzi ze przed lift by produkowany do 1985. Chodzi dokladnie o przedni zderzak I tylni spoiler. Wg mnie jednak przedlift byl produkowany jeszcze w 1986, ale jak to udowodnic?
Mam pytanie odnośnie kierownicy 200sx a 240sx, różnią się one guzikami od tempomatu z wyglądu (chyba). I teraz pytanie czy sama poducha z 240sx mi wystarczy czy potrzeba mi całość żeby wsadzić to do 200sx?
Ew. z jakiego innego auta pasuje kierownica, która ma sterowanie radiem i tempomatem Może akurat ktoś wie
Ew. z jakiego innego auta pasuje kierownica, która ma sterowanie radiem i tempomatem Może akurat ktoś wie
Ostatnio zmieniony pt 04 wrz, 2015 12:21 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
Po odbiorze silnika po obróbce, rozmawiałem ze szlifierzem na temat pompy oleju. Stwierdził że mógłby ją obejrzeć i podjąć się ewentualnie regeneracji. Pytanie czy jest sens się w to bawić czy kupić nową pompę? Zaznaczam że ten szlifierz to nie jakiś Mietek, tylko gość z bardzo nowoczesnego zakładu.
przede wszystkim jakie pieniądze wchodzą w gre? tyle co nowa czy drożej?
Poszukuję...
Jeszcze nie wiadomo bo mówił ze musi to zobaczyć. Ale jakby było drożej to przecież nie zadawał bym tego pytania Wiem że zawsze przy remoncie silnika powinno się pompy wymieniać na nowe ale mechanizm tej pompy oleju jest tak prosty że co się tam może zepsuć? Te zębatki się niszczą? Pytam serio, bo nie wiem.
Mowa o pompie SRa
Mowa o pompie SRa
Ostatnio zmieniony ndz 06 wrz, 2015 14:51 przez monev, łącznie zmieniany 2 razy.
wycierają się powierzchnie i przez to robią się większe luzy pomiędzy zębami i spada ciśnienie oleju. W serwisówce są napisane jakie powinny być luzy
Poszukuję...
Dokładnie mierzysz wszystkie luzy i to Ci powie jakie jest zużycie pompy mniej wiecej, ale np. luzy nie będą spowodowane rysami na obudowie a te też powodują spadki cisnienia.
Jeżeli kółka są w dobrym stanie, a obudowa nie jest w dramatycznym i opłaca się $ to mozna spróbować. Polega to na planowaniu obudowy, ale nie wszystkie zniszczenia w pompie mozna splanować i naprawić .
Kółka są z tak twardego marieriału że musi na prawdę dobry syf do pompy się dostać żeby je zniszczyć, ale obudowa to alu i rysuje się jak ta lala od opiłków.
Jeżeli kółka są w dobrym stanie, a obudowa nie jest w dramatycznym i opłaca się $ to mozna spróbować. Polega to na planowaniu obudowy, ale nie wszystkie zniszczenia w pompie mozna splanować i naprawić .
Kółka są z tak twardego marieriału że musi na prawdę dobry syf do pompy się dostać żeby je zniszczyć, ale obudowa to alu i rysuje się jak ta lala od opiłków.
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD