szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
tuper, ja tez pisalem o tym przewodzie tam jest chyba a sruba M10 ori pod klucz 14 jak sie nie myle, jak sobie przylozysz kabelek do kolektora to z dlugosci dojdziesz gdzie najlepiej pasuje, pamiętaj ze silnik pracuje w komorze lewo/prawo wiec musi byc luzny a nie napiety na sztywno
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 42
- Rejestracja: czw 15 sty, 2015 19:00
- Lokalizacja: ok Krakowa
http://www.ebay.de/itm/Gewindefahrwerk- ... SwKIpWA8MZ
jeździł ktoś może na czymś takim?
jeździł ktoś może na czymś takim?
potrzebuję informacji do kogo uderzyć o wiedzę o SR ? chodzi mi o ostre walki , itb , kolektory , lekkie koło pasowe czy zamach , strojenie itp itd i to najlepiej wolnossacych ale w S13
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2015 21:40 przez HaKeN, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdzie dostane dystanse czy coś co zmienia rozstaw z 4x114,3 na 5x120
edit///
Poczytałem trochę na ten temat, chyba takiego czegoś nie znajdę
edit///
Poczytałem trochę na ten temat, chyba takiego czegoś nie znajdę
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2015 23:03 przez Krzys, łącznie zmieniany 2 razy.
Krzys, kombinacja jest taka, że kombinujesz przejście na 5x114,3 piastą a potem na 5x120 dystansem, albo 2 dystanse co jest trochę bzdurą... tak, żeby z 4x114,3 przejść na 5x114,4 i potem na 5x120
inaczej tego nie zrobisz
inaczej tego nie zrobisz
Poszukuję...
Zrobisz zrobisz tylko to tez lekka kombinacja, odezwij sie do Banoff'a on mial albo i dalej ma przerobione piasty na rozstaw bmw. Mozess poszukac jakichs fotek w jego projekcie na forum
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
On chyba zaadoptował jakoś piaste z e36 bodaj - sam bym chętnie zrobił taką konwersję jakby to nie była jakaś kosmos rzeźba, bo felg od groma w fajnych rozmiarach i cenie zlomu na ten rozstawszaman pisze:Zrobisz zrobisz tylko to tez lekka kombinacja, odezwij sie do Banoff'a on mial albo i dalej ma przerobione piasty na rozstaw bmw. Mozess poszukac jakichs fotek w jego projekcie na forum
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD
Pytanie co prawda nie o Nissana, ale też o Japońca.
Przyszło mi wyczyścić teraz silnik w mojej Toyotce Celice z 81r. i Tak musiałem zrzucić czapkę, a olej w środku z racji wieku to były same gluty więc będę wszystko czyścił i tak mnie naszło: Może od razu wypiaskować całego w cholerę.
Tyle, że jak jest z piaskowaniem bloku? Wszystko musi być rozebrane na części pierwsze (nie miałem zamiaru ruszać ani panwek, ani cylindrów. Nawet jak rozbiorę, to jak zabezpieczyć gładzie cylindrów, żeby nic im się od piasku nie stało?
Głowice też myślałem żeby wypiaskować, chociaż część mówi że tylko szkiełkowanie się sprawdza przy ALU. Macie z tym jakieś doświadczenia?
Przyszło mi wyczyścić teraz silnik w mojej Toyotce Celice z 81r. i Tak musiałem zrzucić czapkę, a olej w środku z racji wieku to były same gluty więc będę wszystko czyścił i tak mnie naszło: Może od razu wypiaskować całego w cholerę.
Tyle, że jak jest z piaskowaniem bloku? Wszystko musi być rozebrane na części pierwsze (nie miałem zamiaru ruszać ani panwek, ani cylindrów. Nawet jak rozbiorę, to jak zabezpieczyć gładzie cylindrów, żeby nic im się od piasku nie stało?
Głowice też myślałem żeby wypiaskować, chociaż część mówi że tylko szkiełkowanie się sprawdza przy ALU. Macie z tym jakieś doświadczenia?
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Czy tarcza z z32tt siadzie pod zacisk z s14? Wydaje mi sie ze tak, ale chce sie upewnic.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Wolek1993 olej piaskowanie i szkiełkowanie, bo po tym tylko syf zostaje który trzeba potem dokładnie wyczyścić, bo w przeciwnym razie można sobie niezłej biedy napytać. Oprócz tego piaskowanie średnio nadaje się do alu, bo jest dość agresywne. Lepsze w tym przypadku będzie sodowanie. Nie jest tak inwazyjne i można tym czyścić bez strachu wszystkie elementy a co najważniejsze po robocie wszystko dokładnie myje się wodą i nie pozostaje żaden syf bo soda rozpuszcza się w wodzie.
monev, Chciałem to zrobić sam, a nigdy nie sodowałem i się zastanawiam czy moja piaskarka i kompresor sobie dadzą z tym radę. Jak poczytałem to ciśnienie robocze powinno być koło 7bar, czyli przy wydajności mojego kompresora to zabawa z bardzo małą dyszą.
Jeszcze po głowie chodzi mi hydropiaskowanie, bawiłem się tym trochę i z moją myjką już daje radę, ale to chyba podobny będzie problem z piachem w silniku, nie?
Zabezpieczenie od dołu, miską olejową, a od góry grubą gumą dociśniętą przez przykręcony kawałek blachy nie zabezpieczy środka silnika?
Jeszcze po głowie chodzi mi hydropiaskowanie, bawiłem się tym trochę i z moją myjką już daje radę, ale to chyba podobny będzie problem z piachem w silniku, nie?
Zabezpieczenie od dołu, miską olejową, a od góry grubą gumą dociśniętą przez przykręcony kawałek blachy nie zabezpieczy środka silnika?
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
Sodowanie w "domowych warunkach" jest trudne ale nie niemożliwe. Jaką masz wydajność tego kompresora? Oprócz parametrów kompresora problematyczna jest higroskopijność sody, która może oblepiać i zatykać dyszę, ale i na to są patenty.
Po piaskowaniu /szkiełkowaniu to trzeba blok i głowicę wymyć w myjce ultradźwiękowej.
Po piaskowaniu /szkiełkowaniu to trzeba blok i głowicę wymyć w myjce ultradźwiękowej.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
kamilp1908, tak, to samo.
wolek1993, piach nalezie wszędzie. Bez rozbierania i dokładnego czyszczenie ani nie myśl o żadnej formie piachu. nie musi być żadne tam ultradźwięk, trza w drobny mak rozebrać. Możesz zabezpieczyć ile chcesz, i tak nalezie. Piach pięknie matuje wszystkie powierzchnie które maja być gładkie, czytaj tuleje, krzywki bieżnie łożysk. Sód rozpuszcza się w oleju i płynie chłodniczym i nawet jeśli troszkę zostanie zmiana oleju/płynu załatwi sprawę .
Hygroskopijność to po pierwsze wyrobić ile się wsypie, po drugie porzędny seperator wody
wolek1993, piach nalezie wszędzie. Bez rozbierania i dokładnego czyszczenie ani nie myśl o żadnej formie piachu. nie musi być żadne tam ultradźwięk, trza w drobny mak rozebrać. Możesz zabezpieczyć ile chcesz, i tak nalezie. Piach pięknie matuje wszystkie powierzchnie które maja być gładkie, czytaj tuleje, krzywki bieżnie łożysk. Sód rozpuszcza się w oleju i płynie chłodniczym i nawet jeśli troszkę zostanie zmiana oleju/płynu załatwi sprawę .
Hygroskopijność to po pierwsze wyrobić ile się wsypie, po drugie porzędny seperator wody
Kompresor mój jest malutki, mam chyba 350 l/min wydajności, ponad 3kW mocy, do piaskowania małą dyszą wystarczy, ale mam dostęp do drugiego z podobną wydajnością. Połączone dają mi to 700l/min i tym już bym się mógł bawić Piaskarka ma separator wody, czy jest on porządny to nie wiem. W końcu to chinol ale przy piaskowaniu w godzinkę trochę wody tam wyłapuje (ze 100-150ml)
Piach już sobie odpuszczę, teraz tylko się zastanawiam pomiędzy sodowaniem, a mocną chemią i zabawą z druciakiem (ale boję się że zostanie niedokładnie wyczyszczone, szczególnie że jest trochę rdzy).
Piach już sobie odpuszczę, teraz tylko się zastanawiam pomiędzy sodowaniem, a mocną chemią i zabawą z druciakiem (ale boję się że zostanie niedokładnie wyczyszczone, szczególnie że jest trochę rdzy).
300zx z31 '86 przyszłe drift machine