szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

tuper, ja tez pisalem o tym przewodzie :) tam jest chyba a sruba M10 ori pod klucz 14 jak sie nie myle, jak sobie przylozysz kabelek do kolektora to z dlugosci dojdziesz gdzie najlepiej pasuje, pamiętaj ze silnik pracuje w komorze lewo/prawo wiec musi byc luzny a nie napiety na sztywno ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
michaled6
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 42
Rejestracja: czw 15 sty, 2015 19:00
Lokalizacja: ok Krakowa

http://www.ebay.de/itm/Gewindefahrwerk- ... SwKIpWA8MZ
jeździł ktoś może na czymś takim?
Awatar użytkownika
HaKeN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 431
Rejestracja: pt 08 mar, 2013 10:06
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:

potrzebuję informacji do kogo uderzyć o wiedzę o SR ? chodzi mi o ostre walki , itb , kolektory , lekkie koło pasowe czy zamach , strojenie itp itd i to najlepiej wolnossacych :) ale w S13
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2015 21:40 przez HaKeN, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Krzys
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 71
Rejestracja: czw 26 gru, 2013 21:45
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Gdzie dostane dystanse czy coś co zmienia rozstaw z 4x114,3 na 5x120

edit///

Poczytałem trochę na ten temat, chyba takiego czegoś nie znajdę :|
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2015 23:03 przez Krzys, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Krzys, kombinacja jest taka, że kombinujesz przejście na 5x114,3 piastą a potem na 5x120 dystansem, albo 2 dystanse co jest trochę bzdurą... tak, żeby z 4x114,3 przejść na 5x114,4 i potem na 5x120

inaczej tego nie zrobisz
Poszukuję...
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Zrobisz zrobisz tylko to tez lekka kombinacja, odezwij sie do Banoff'a on mial albo i dalej ma przerobione piasty na rozstaw bmw. Mozess poszukac jakichs fotek w jego projekcie na forum ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Sykopson
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: śr 18 wrz, 2013 20:36
Lokalizacja: Kraków

szaman pisze:Zrobisz zrobisz tylko to tez lekka kombinacja, odezwij sie do Banoff'a on mial albo i dalej ma przerobione piasty na rozstaw bmw. Mozess poszukac jakichs fotek w jego projekcie na forum ;)
On chyba zaadoptował jakoś piaste z e36 bodaj - sam bym chętnie zrobił taką konwersję jakby to nie była jakaś kosmos rzeźba, bo felg od groma w fajnych rozmiarach i cenie zlomu na ten rozstaw :P
S13 CA18DET
JapanizeD
Awatar użytkownika
wolek1993
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 16:56
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

Pytanie co prawda nie o Nissana, ale też o Japońca.
Przyszło mi wyczyścić teraz silnik w mojej Toyotce Celice z 81r. i Tak musiałem zrzucić czapkę, a olej w środku z racji wieku to były same gluty więc będę wszystko czyścił i tak mnie naszło: Może od razu wypiaskować całego w cholerę.
Tyle, że jak jest z piaskowaniem bloku? Wszystko musi być rozebrane na części pierwsze (nie miałem zamiaru ruszać ani panwek, ani cylindrów. Nawet jak rozbiorę, to jak zabezpieczyć gładzie cylindrów, żeby nic im się od piasku nie stało?
Głowice też myślałem żeby wypiaskować, chociaż część mówi że tylko szkiełkowanie się sprawdza przy ALU. Macie z tym jakieś doświadczenia?
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Czy tarcza z z32tt siadzie pod zacisk z s14? Wydaje mi sie ze tak, ale chce sie upewnic.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
monev
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 11 paź, 2014 22:12
Lokalizacja: Lublin

Wolek1993 olej piaskowanie i szkiełkowanie, bo po tym tylko syf zostaje który trzeba potem dokładnie wyczyścić, bo w przeciwnym razie można sobie niezłej biedy napytać. Oprócz tego piaskowanie średnio nadaje się do alu, bo jest dość agresywne. Lepsze w tym przypadku będzie sodowanie. Nie jest tak inwazyjne i można tym czyścić bez strachu wszystkie elementy a co najważniejsze po robocie wszystko dokładnie myje się wodą i nie pozostaje żaden syf bo soda rozpuszcza się w wodzie.
Awatar użytkownika
wolek1993
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 16:56
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

monev, Chciałem to zrobić sam, a nigdy nie sodowałem i się zastanawiam czy moja piaskarka i kompresor sobie dadzą z tym radę. Jak poczytałem to ciśnienie robocze powinno być koło 7bar, czyli przy wydajności mojego kompresora to zabawa z bardzo małą dyszą.

Jeszcze po głowie chodzi mi hydropiaskowanie, bawiłem się tym trochę i z moją myjką już daje radę, ale to chyba podobny będzie problem z piachem w silniku, nie?
Zabezpieczenie od dołu, miską olejową, a od góry grubą gumą dociśniętą przez przykręcony kawałek blachy nie zabezpieczy środka silnika?
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
monev
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 11 paź, 2014 22:12
Lokalizacja: Lublin

Sodowanie w "domowych warunkach" jest trudne ale nie niemożliwe. Jaką masz wydajność tego kompresora? Oprócz parametrów kompresora problematyczna jest higroskopijność sody, która może oblepiać i zatykać dyszę, ale i na to są patenty.

Po piaskowaniu /szkiełkowaniu to trzeba blok i głowicę wymyć w myjce ultradźwiękowej.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

kamilp1908, tak, to samo.
wolek1993, piach nalezie wszędzie. Bez rozbierania i dokładnego czyszczenie ani nie myśl o żadnej formie piachu. nie musi być żadne tam ultradźwięk, trza w drobny mak rozebrać. Możesz zabezpieczyć ile chcesz, i tak nalezie. Piach pięknie matuje wszystkie powierzchnie które maja być gładkie, czytaj tuleje, krzywki bieżnie łożysk. Sód rozpuszcza się w oleju i płynie chłodniczym i nawet jeśli troszkę zostanie zmiana oleju/płynu załatwi sprawę .

Hygroskopijność to po pierwsze wyrobić ile się wsypie, po drugie porzędny seperator wody
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
wolek1993
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 16:56
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

Kompresor mój jest malutki, mam chyba 350 l/min wydajności, ponad 3kW mocy, do piaskowania małą dyszą wystarczy, ale mam dostęp do drugiego z podobną wydajnością. Połączone dają mi to 700l/min i tym już bym się mógł bawić ;) Piaskarka ma separator wody, czy jest on porządny to nie wiem. W końcu to chinol :P ale przy piaskowaniu w godzinkę trochę wody tam wyłapuje (ze 100-150ml)

Piach już sobie odpuszczę, teraz tylko się zastanawiam pomiędzy sodowaniem, a mocną chemią i zabawą z druciakiem (ale boję się że zostanie niedokładnie wyczyszczone, szczególnie że jest trochę rdzy).
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
Hikiel
Stały gość
Stały gość
Posty: 265
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 23:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Zestaw druciaków, wkrętarka/wiertarka i jazda. Poniżej efekt na moim silniku.

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”