szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
Krzys, jest jest Nawet jest kontrolka niskiego poziomu płynu w spryskiwaczach, która mi również nie działa i którą mam zamiar również uruchomić.
Z tego co udało mi się ustalić, prawdopodobnie termistor z lanosa zadziała, przynajmniej w kilku innych modelach Nissana taki działa bez problemu.
Z tego co udało mi się ustalić, prawdopodobnie termistor z lanosa zadziała, przynajmniej w kilku innych modelach Nissana taki działa bez problemu.
Ostatnio zmieniony śr 01 lut, 2017 21:58 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
Mam trochę wolnego w ten weekend i chcę coś załatwić ... powiem tak, z mechaniką radzę sobie bez problemu, ale w elektronice nawet nie wiem od czego zacząć, bo boję się, że zepsuje .
Mianowicie mam mały, ale bardzo irytujący problem - nie gasi mi się kontrolka od otwartych drzwi w S13. Czasami jak się wjedzie w jakąś dziurę, to gaśnie na moment, więc podejrzewam, że coś nie styka. Zdecydowanie nie chcę rozbierać czegoś nie potrzebnie. W związku z tym rodzi się pytanie od czego mam zacząć poszukiwania? Rozumiem zamek tylnej klapy też wchodzi w skład tego układu jak w każdym innym aucie? Szczerze liczę na to, że ktoś już to przerabiał.
PS. Z ciekawości, oryginalnie w S13 komora silnika była pokryta bezbarwnym, czy nie? U w aucie mnie jest wszystko zrobione na szybko i byle jak więc chcę przywrócić auto do maksymalnie oryginalnego stanu.
Mianowicie mam mały, ale bardzo irytujący problem - nie gasi mi się kontrolka od otwartych drzwi w S13. Czasami jak się wjedzie w jakąś dziurę, to gaśnie na moment, więc podejrzewam, że coś nie styka. Zdecydowanie nie chcę rozbierać czegoś nie potrzebnie. W związku z tym rodzi się pytanie od czego mam zacząć poszukiwania? Rozumiem zamek tylnej klapy też wchodzi w skład tego układu jak w każdym innym aucie? Szczerze liczę na to, że ktoś już to przerabiał.
PS. Z ciekawości, oryginalnie w S13 komora silnika była pokryta bezbarwnym, czy nie? U w aucie mnie jest wszystko zrobione na szybko i byle jak więc chcę przywrócić auto do maksymalnie oryginalnego stanu.
Chcę wrzucić dwa elektryczne wiatraki i chcę mieć to na termowłączniku 3pin.
Z w miarę dostępnych i nie za drogich czujników znalazłem:
1. FAE37820, I: 95*-85*, II: 102*-92*
2. FAE37920, I: 92*-87*, II: 97-92*
3. FAE37800, I: 88*-83*, II: 92-87*
4. FAE37950, I: 87*-76*, II: 93-82*
Który z nich będzie najsensowniejszym wyborem?
Z w miarę dostępnych i nie za drogich czujników znalazłem:
1. FAE37820, I: 95*-85*, II: 102*-92*
2. FAE37920, I: 92*-87*, II: 97-92*
3. FAE37800, I: 88*-83*, II: 92-87*
4. FAE37950, I: 87*-76*, II: 93-82*
Który z nich będzie najsensowniejszym wyborem?
CA18
Pamięta ktoś jakie wymiary ma uszczelniacz skrzynia biegów a wał napędowy (ca18det)?
Ostatnio zmieniony wt 14 lut, 2017 18:14 przez WONSKI, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam w SR ustawionego EBC na 0,8 bar (low boost) i seryjny aktuator/wastegate jest sens wymieniać go na regulowany i ustawić na 0,8 bar czy EBC powinien ogarnąć to na seri? Minus jest taki ze nie mam zegaru doładowaniem i nie wiem jak to jest z doladowaniem w tym momencie.
Ostatnio jak wyciągałem skrzynie to musiałem opuścić cały silnik bo za nic nie mogłem jej wsadzić. Zrobiłem to na nakrętkach (nr. 9 na schemacie niżej) i porozrywał mi się taki płaskownik z wbitymi śrubami (nr. 5), podsmarkałem to migiem i złożyłem z powrotem ale że nie lubię druta to chcę to wymienić i teraz pytanie szukać że może ktoś ma całe (w co wątpię) czy po prostu kupić nowe śruby, dorobić nowy płaskownik i tak to zrobić?
CA18
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
5441835F00 według moich spekulacji 80~130 za nowe w aso
a co do robienia też można, 10.9 śruby w ocynku i dobry płaskownik.
Nie wiem czy to tam nie sa stożkowe te pręty tych śrub.
A na zmianę skrzyni jest inny patent. Jak masz seryjne poduchy to silnik można odchylić do tyłu.
Super dojście do gornych śrub i elegancko można wsunąć wałek do tarczy sprzęgła. jedynie trzeba wydech rozpiąć i podłożyć coś pod główne koło pasowe i delikatnie podnieść.
a co do robienia też można, 10.9 śruby w ocynku i dobry płaskownik.
Nie wiem czy to tam nie sa stożkowe te pręty tych śrub.
A na zmianę skrzyni jest inny patent. Jak masz seryjne poduchy to silnik można odchylić do tyłu.
Super dojście do gornych śrub i elegancko można wsunąć wałek do tarczy sprzęgła. jedynie trzeba wydech rozpiąć i podłożyć coś pod główne koło pasowe i delikatnie podnieść.
Tomek89, zobaczę w ASO ale widzę że to nie tani temat. Płaskownik i śruby będą znacznie tańszym rozwiązaniem. Z tego co widzę są tam zwykłe śruby
Foto z google
A co do tej skrzyni, poduchy fabryczne, próbowałem podnosić silnik za koło pasowe ale za chol** nie wystarczało, dopiero po opuszczeniu go na tych śrubach i podniesieniu za koło pasowe udało się wsadzić bez rozpinania wydechu.
Foto z google
A co do tej skrzyni, poduchy fabryczne, próbowałem podnosić silnik za koło pasowe ale za chol** nie wystarczało, dopiero po opuszczeniu go na tych śrubach i podniesieniu za koło pasowe udało się wsadzić bez rozpinania wydechu.
Ostatnio zmieniony śr 22 lut, 2017 22:41 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
Tomek89, może i tak, następnym razem jak będę potrzebował to spróbuję mocniej.
Jaka jest średnica tylnej tarczy hamulcowej s13, z ręcznym w bębnie? Serwisówka mówi o 266mm ale takiej nie spotkałem, a nie mam puki co możliwości zmierzyć swojej. Poratuje mnie jej rysunek techniczny, ew. jej nr. katalogowy brembo.
Jaka jest średnica tylnej tarczy hamulcowej s13, z ręcznym w bębnie? Serwisówka mówi o 266mm ale takiej nie spotkałem, a nie mam puki co możliwości zmierzyć swojej. Poratuje mnie jej rysunek techniczny, ew. jej nr. katalogowy brembo.
CA18