szybkie pytanie, szybka odpowiedź

Moderator: Moderator

kownackiD
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 46
Rejestracja: pn 19 sty, 2015 00:08
Lokalizacja: Kościan

Czytając forum doszedłem do tego, że seryjnie T25 pompuje 0,8b, a T28 0,35b, co daje porównywalne moce tj T25 0,8b ~ T28 0,35b. I teraz czy dobrze rozumiem, te ciśnienia są zmierzone zaraz na wyjściu zimnej muszli turbo. Podpinając wskaźnik ciśnienia pod kolektor nie uzyskam takich wskazań, bo po przejściu przez IC (ochłodzenie itp.) ciśnienie ulegnie zmianie. Jakie zatem ciśnienie będzie w kolektorze w CA dla T25 i T28 ?
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Właśnie taką chciałem zamówić, tylko ta tarcza ma w bębnie 154.3 mm, serwisówka mówi że tam ma być 172 mm, i w to jestem skłonny uwierzyć, bo tyle ma tarcza z 300zx i 350z które podobno są p&p na ten bęben.

kownackiD, moje T25 na seryjnym IC ładowało 0.8b, potem była regeneracja i w międzyczasie jak nie miałem turbo to wpadł FMIC i teraz ładuje 0.6b, pomiar w kolektorze.
Ostatnio zmieniony pt 24 lut, 2017 12:16 przez luki343, łącznie zmieniany 2 razy.
CA18
PrzeRuSco
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 59
Rejestracja: wt 03 gru, 2013 11:07
Lokalizacja: Warszawa

Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

PrzeRuSco, dzięki. Akurat w linku są mi potrzebne wszystkie dane. Teraz jestem praktycznie pewny że mój mod wypali, będzie fabryczny zacisk na większej tarczy, której nawet nie trzeba wiercić :)
CA18
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

kownackiD, w s14 seryjnie jest 0,35 bar ale jest tam selenoid podbijający to ciśnienie. Założysz inny aktuator to będzie inaczej, dołożysz mbc/ebc i też zrobisz więcej
Rice is nice
Obrazek
kownackiD
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 46
Rejestracja: pn 19 sty, 2015 00:08
Lokalizacja: Kościan

aktualnie z mbc, na kolektorze podaje mi 0,5b, tak go kupiłem i się zastanawiam czy na seryjnym IC i pompie paliwa da rade czy nie lepiej zredukować puki co.
A właśnie, jak na turbo, w zimnej części muszli, nie mam króćca do podłączenia wężyka od wg to mogę zrobić założenie, że w moim s13 siedzi t28?
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

kownackiD, seryjne IC to porażka, nie dość że mały, w gównianym miejscu to pewnie jeszcze dobrze zabity syfem po tylu latach. Mój był w jakichś 70% zalepiony błotem którego za cho.. nie dało się usunąć, także zbieraj na FMIC.

Pompę też by przydało się zmienić, ale na początek sprawdź ciśnienie czy się zgadza z tym co serwisówka pisze.
CA18
przemorg
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: pn 24 mar, 2014 14:25
Lokalizacja: Poznań

Kłaniam się. Panowie mam pytanie.
Czy jest sens zakladac opony 2x 245/40 tył i 2x 225/45 przód?
O szerokosc sie nie boje, bo mam duzo zapasu, pytanie tylko jak bedzie wygladac i funkcjonowac opona w stosunku przod-tyl gdy bedzie roznica 5mm?

Poza tym - jaki jest Wasz ulubiony zestaw szerokosci (przod-typ)?

Pozdrawiam i dziekuje z gory za odp.
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

przemorg, różnica to nie 5mm tylko coś ok. 3mm. Pierwsza wartość to szerokość opony w mm, druga wartość to wysokość opony wyrażona w %.
CA18
przemorg
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: pn 24 mar, 2014 14:25
Lokalizacja: Poznań

Czyli teoretycznie mógłbym założyć ww zestaw? I dobrze będzie się na nim jeździć?
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

Ja bym tak montował, tak małej różnicy wysokości nie odczujesz.

Z serii głupich pytań, montował ktoś do CA sztywny dolot powietrza do turbo? Pewien znajomy koniecznie chce mnie przekonać do takiego moda, niby ma poprawić reakcję na gaz.

I jeszcze jedno pytanko, S13 miało seryjnie jakieś nakładki progowe albo dokładkę do poliftowego przedniego zderzaka?
Ostatnio zmieniony pn 27 lut, 2017 10:55 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
kownackiD
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 46
Rejestracja: pn 19 sty, 2015 00:08
Lokalizacja: Kościan

u mnie w polifcie jest kawałek czarnego plastiku pod zderzakiem, nr 19
http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... tration_1/
na progach po otwarciu drzwi też mam plastikowe nakładki, nr 15 i 16
http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... tration_1/
Awatar użytkownika
luki343
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 514
Rejestracja: pn 12 lip, 2010 10:15
Lokalizacja: Sokołów/Warszawa

kownackiD, to u mnie nie ma tego czarnego plastiku, ale to i tak słabo wygląda.

A co do progów to chodziło mi o coś takiego, bo gdzieś czytałem że to OEM.
Obrazek
CA18
Kuba.a
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: śr 12 lis, 2014 20:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Ktoś wie co to może być (S13)? Wygląda na oryginalne przez sposób mocowania, żaden drut (w porównaniu do niektórych rzeczy w tym aucie :lol: ). Nie wchodzą do tego żadne przewody wodne/ olejowe/ klimy, ale jedna wtyczka.

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw 02 mar, 2017 16:08 przez Kuba.a, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4108
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

Kuba.a nie wiem co to jest, ale wygląda na syrenę alarmu i raczej nie było to montowane fabrycznie
luki343 te nakładki na progi, choć ładne, to nie oem.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”