w auto-partner tez były, brałem nowki półtora roku temu i cena lepsza jak w IC
zakładając wahacze przednie od s14 do s13 trzeba zmienic drążki reakcyjne czy pasują od s13?
szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
a czy przypadkiem DF2591 nie są na przód?Tomek89 pisze:przykładowo trw DF2591
Tu są blueprint czyli szajs http://motoneo.pl/czesci-nissan/nissan- ... lcowa/#kat
Możesz też spytać u tego gościa http://allegro.pl/show_user.php?uid=4253697 ma dużo różnych tarcz niektóre nie wystawione.
A to lista która może ci się przydać
16023 A.B.S.
DSK368 APEC BRAKING
61-01-121 ASHIKA
ADN1434 8BLUE PRINT
DI955663 BRAKE ENGINEERING
DDF723 FERODO
53956 HP (ZEBRA)
DP-121 JAPANPARTS
37-0969 KAGER
BR-6728 KAVO PARTS
MDC1208 MINTEX
NBD644 NATIONAL
J3311021 NIPPARTS
43206-44F01 NISSAN
43206-44F02 NISSAN
BDC4831 QUINTON HAZELL
BDC4831P QUINTON HAZELL
Ostatnio zmieniony czw 10 gru, 2015 08:20 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: śr 16 lis, 2011 00:18
- Lokalizacja: Lubań PL/de Kolonia
- Kontakt:
kto mnie przewiezie jakimś 300 konnym autem z napędęm na tył ? muszę mieć jakiś punkt odniesienia i wiedzieć w jaką moc celuję najlepiej okolice Lubania a najlepiej w s13 pomożecie?
Nissan 200SX S13 mój własny:D
Potrzebuje znowu zmienić łożysko oporowe w skrzyni od CA.
Dużo z tym roboty bez wyciągania silnika?
Oryginalne szumiało, jak robiłem panewki to zmieniłem na nowe ale okazuje się że jest jeszcze gorzej.
Dużo z tym roboty bez wyciągania silnika?
Oryginalne szumiało, jak robiłem panewki to zmieniłem na nowe ale okazuje się że jest jeszcze gorzej.
CA18
luki343, jak nie chcesz zmieniac oleju albo wylewac obecnego ze skrzyni, to albo dorabiasz sobie jakis korek w tyl skrzyni w wyjscie walu napedowego, albo odkrecach kawalek walu i wyciagasz razem ze skrzynia,
bez kanalu/podnosnika do zrobienia, ale zejdzie dluzej, z kanalu zakladaldajac, ze wydech zejdzie lekko to okolo 2h roboty w 2 osoby.
do zrobienia:
odkrecasz wszystkie sruby skrzynia-silnik, odkrecasz poduszke skrzyni biegow, odkrecasz blaszke pod walem i blachy trzymajace podpore walu, w srodku auta zdejmujesz plastik wokol lewarka, odkrecasz gume wokol niego i wyciagasz lewarek-blokowany pierscieniem rozpreznym (jak masz short shiftera to mozna rozkrecic go i tylko gorna czesc zdjac, a dolna zostawic w skrzyni)
potrzebne klusze 10, 12, 14, 17 (o ile masz ori sruby)
do rozkrecania skrzynia-silnik mozna podejsc z nasadkami, łacznikiem przegubowym i dlugimi przedluzkami i robic to od dolu(pisze o srubach gornych i od rozrusznika), reszta jest latwo dostepna od dolu.
bez kanalu/podnosnika do zrobienia, ale zejdzie dluzej, z kanalu zakladaldajac, ze wydech zejdzie lekko to okolo 2h roboty w 2 osoby.
do zrobienia:
odkrecasz wszystkie sruby skrzynia-silnik, odkrecasz poduszke skrzyni biegow, odkrecasz blaszke pod walem i blachy trzymajace podpore walu, w srodku auta zdejmujesz plastik wokol lewarka, odkrecasz gume wokol niego i wyciagasz lewarek-blokowany pierscieniem rozpreznym (jak masz short shiftera to mozna rozkrecic go i tylko gorna czesc zdjac, a dolna zostawic w skrzyni)
potrzebne klusze 10, 12, 14, 17 (o ile masz ori sruby)
do rozkrecania skrzynia-silnik mozna podejsc z nasadkami, łacznikiem przegubowym i dlugimi przedluzkami i robic to od dolu(pisze o srubach gornych i od rozrusznika), reszta jest latwo dostepna od dolu.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Jeśli robisz to pierwszy raz to imo spokojnie trzeba liczyć z 5h z kanałem w 2os. jeśli nie będzie większych komplikacji. Ja górne śruby dzwonu i rozrusznika zawsze odkręcam płaskim od góry. Polecam odkręcić je jako pierwsze-jeśli odkręcisz reszte najpierw to dzwon będzie na nie prężył i będą sie ciężko odkręcały.
Ważniejsze jest imo znalezienie przyczyny padających łożysk. Ile czasu wytrzymało to nowe i jaka to była firma? Może masz zapowietrzone/źle ustawione sprzęgło i łożysko naciska na słoneczko cały czas? Prosta metoda żeby to sprawdzić to nacisnąć ręką pedał sprzęgła i sprawdzić czy pierwsze kilka % idzie bez obciążenia (co odpowiada drodze jaką łożysko musi przebyć żęby dotknąć do docisku). Sprawdź też czy ma dwie tulejki w otworach na śruby, centrujące dzwon na bloku.
Ważniejsze jest imo znalezienie przyczyny padających łożysk. Ile czasu wytrzymało to nowe i jaka to była firma? Może masz zapowietrzone/źle ustawione sprzęgło i łożysko naciska na słoneczko cały czas? Prosta metoda żeby to sprawdzić to nacisnąć ręką pedał sprzęgła i sprawdzić czy pierwsze kilka % idzie bez obciążenia (co odpowiada drodze jaką łożysko musi przebyć żęby dotknąć do docisku). Sprawdź też czy ma dwie tulejki w otworach na śruby, centrujące dzwon na bloku.
Kanału u mnie brak, drugiej osoby też... Silnik sam wyjąłem, naprawiłem i wsadziłem to i ze skrzynią dam rade.PiotrekŁDZ pisze:Jeśli robisz to pierwszy raz to imo spokojnie trzeba liczyć z 5h z kanałem w 2os. jeśli nie będzie większych komplikacji. Ja górne śruby dzwonu i rozrusznika zawsze odkręcam płaskim od góry. Polecam odkręcić je jako pierwsze-jeśli odkręcisz reszte najpierw to dzwon będzie na nie prężył i będą sie ciężko odkręcały.
Oryginalne zdechło prawdopodobnie od tego że nissan u poprzedniego własciciela bardzo długo stał nie ruszany, tzn. delikatnie szumiało ale jednak....PiotrekŁDZ pisze:Ważniejsze jest imo znalezienie przyczyny padających łożysk. Ile czasu wytrzymało to nowe i jaka to była firma?
Nowe wytrzymało 0km Po prostu było założone i jak skończyłem składać silnik po robocie panewek to chciałem się przejechać no i po wciśnięciu sprzęgła zaczyna od razu huczeć... Lepiej już było na starym.
Sprawdzę Chociaż przez kilka pierwszych cm jak naciskam nogą pedał sprzęgła to nic nie "jęczy". Co najlepsze raz na kilka razy jak wcisnę pedał na wolnych obrotach to też nie jęczy ale wystarczy dodać lekko gazu i od razu się zaczyna...PiotrekŁDZ pisze:Może masz zapowietrzone/źle ustawione sprzęgło i łożysko naciska na słoneczko cały czas? Prosta metoda żeby to sprawdzić to nacisnąć ręką pedał sprzęgła i sprawdzić czy pierwsze kilka % idzie bez obciążenia (co odpowiada drodze jaką łożysko musi przebyć żęby dotknąć do docisku).
A teraz głupie pytanie, jakie tulejki?! Bo nic sobie takiego nie przypominam.. I w serwisówce też nie mogę tego znaleźć.PiotrekŁDZ pisze: Sprawdź też czy ma dwie tulejki w otworach na śruby, centrujące dzwon na bloku.
CA18
20-30min zajęło mi wyjęcie skrzyni z s13 stojącej na glebie za pomocą tylko żaby trzeba się napocic ale samemu ogarniesz! Dokładnie obejrzy łapę wysprzeglika i to na czyn trzyma się łożysko oporowe czy czasami nie jest krzwe(miałem u siebie ktoś zmieniając zmiazdzyl z jednej strony). Powodzenia
ponawiam pytanie
zakładając wahacze przednie od s14 do s13 trzeba zmienic drążki reakcyjne czy pasują od s13?
posiada ktoś może zdjęcie jak ma wykonana podstawę akumulatora w bagażniku? mój nie przymocowany lata jak szalony po bagażniku przy próbach driftu
zakładając wahacze przednie od s14 do s13 trzeba zmienic drążki reakcyjne czy pasują od s13?
posiada ktoś może zdjęcie jak ma wykonana podstawę akumulatora w bagażniku? mój nie przymocowany lata jak szalony po bagażniku przy próbach driftu
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
reakcyjny powinien zostać z s13 (najlepiej już zapodać jakieś regulowane )
z podstawą pod aku. polecił bym ci temat Jano ale właśnie wysypał się serwer na którym miał fotki najprościej duże podkładki + nitonakrętki + pręt gwintowany + pojemnik na aku. z plastiku/tworzywa + klamra spinająca od góry przykręcana na nakrętki/motylki.
ustawiasz pojemnik na miejscu docelowym przewiercasz go na wylot (razem z podłoga pod nim) potem dajesz szerokie podkładki i nitonakrętki w podłogę, na to dajesz pojemnik, wkręcasz pręty gwintowane (jak chcesz możesz dać jeszcze nakrętki co by umocować sam pojemnik) wkładasz do niego aku. zakładasz klamre i przykręcasz ja od góry nakrętkami/motylkami. I zamykasz pojemnik pokrywką co by wyglądało estetycznie. Jak coś opisałem niedokładnie to dopytuj będę wyjaśniał
z podstawą pod aku. polecił bym ci temat Jano ale właśnie wysypał się serwer na którym miał fotki najprościej duże podkładki + nitonakrętki + pręt gwintowany + pojemnik na aku. z plastiku/tworzywa + klamra spinająca od góry przykręcana na nakrętki/motylki.
ustawiasz pojemnik na miejscu docelowym przewiercasz go na wylot (razem z podłoga pod nim) potem dajesz szerokie podkładki i nitonakrętki w podłogę, na to dajesz pojemnik, wkręcasz pręty gwintowane (jak chcesz możesz dać jeszcze nakrętki co by umocować sam pojemnik) wkładasz do niego aku. zakładasz klamre i przykręcasz ja od góry nakrętkami/motylkami. I zamykasz pojemnik pokrywką co by wyglądało estetycznie. Jak coś opisałem niedokładnie to dopytuj będę wyjaśniał
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"