szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Moderator: Moderator
czy 9" szerokości felgi do s14 na przód to za dużo? Na tyle będzie 9" czy na przód dać węższe czy zostawić takie same?
Jakie optymalne ET dać na tył? 20,30,35? Osobiście się skłaniam na 20. Rozmiar felgi to 17"
Jakie optymalne ET dać na tył? 20,30,35? Osobiście się skłaniam na 20. Rozmiar felgi to 17"
sprawdz wymiary swoich obecnych felg, zmierz jaka odleglosc masz od krawedzi felgi do blotnika, pomysl jak blisko chcesz miec nowe kola do blotnika i wylicz jakie et i jak szerokosc powinienes miec w nowych felgach, ja osobiscie bym nie polegal na czyichs ipiniach w tej dziedzinie, kazdy ma inne widzimisie na ten temat, a druga sprawa to jest strona jakas gdzie sa foty aut z felgami o konkretnym wymiarze, Mysza to tu co jakis czas cytuje rimtack czy jakos takTofik pisze:czy 9" szerokości felgi do s14 na przód to za dużo? Na tyle będzie 9" czy na przód dać węższe czy zostawić takie same?
Jakie optymalne ET dać na tył? 20,30,35? Osobiście się skłaniam na 20. Rozmiar felgi to 17"
raczej przy takim et nie bedzie problemu z amorami z przodu, ale warto o tym pamietac, ze czasem tam sie moze pojawic kolizja, a nie tylko z blotnikiem.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Koledzy, dwa szybkie pytanka:
1. Czy swapując sr20det do s13 muszę przekładać czujnik prędkości?
2. Nie podaje mi pompa paliwa, po przekręceniu kluczyka w ogóle jej nie słychać, (oczywiście Walbro), podpięta "na krótko" działa. Jaka może być przyczyna?
1. Czy swapując sr20det do s13 muszę przekładać czujnik prędkości?
2. Nie podaje mi pompa paliwa, po przekręceniu kluczyka w ogóle jej nie słychać, (oczywiście Walbro), podpięta "na krótko" działa. Jaka może być przyczyna?
heja. Co sądzicie o Holsecie HX35W do SR? Robił ktoś coś takiego? jak to wstaje, przy ilu rpm pompuje bara itp itd.
Jeśli skrzynia z s14 to tak1. Czy swapując sr20det do s13 muszę przekładać czujnik prędkości?
A z tą pompą na krótko pali czy nie?Shakur91 pisze:2. Nie podaje mi pompa paliwa, po przekręceniu kluczyka w ogóle jej nie słychać, (oczywiście Walbro), podpięta "na krótko" działa. Jaka może być przyczyna?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
tofik,hx35 bedzie słabo wstawac w sr`e , w ile koni celujesz i ile masz hajsu na turbo
No własnie się obawiam że późno będzie wstawać, czego chciałbym uniknąć. W zamyśle jest coś pokroju GT30 była by chyba w sam raz. Już prawie kupiłem Borga Warnera s200sx ale skojarzyłem że tam dupka jest dość taka i AR bodaj 82, wydaje mi się że nie za dobrze takie duże AR bo bedzie miała laga.borimichal pisze:tofik,hx35 bedzie słabo wstawac w sr`e , w ile koni celujesz i ile masz hajsu na turbo
Celuje w moce miedzy 350 a 400HP. Turbo na t3/t4, zewnętrzny WG i montaż będzie Top Mout
Mam turbo hybrydę gt30 zimny ar 0.70, strona gorąca mała ar 0.55, bardzo fajne turbo do sr na 400 z dobrym wstawaniem.Tofik pisze:No własnie się obawiam że późno będzie wstawać, czego chciałbym uniknąć. W zamyśle jest coś pokroju GT30 była by chyba w sam raz. Już prawie kupiłem Borga Warnera s200sx ale skojarzyłem że tam dupka jest dość taka i AR bodaj 82, wydaje mi się że nie za dobrze takie duże AR bo bedzie miała laga.borimichal pisze:tofik,hx35 bedzie słabo wstawac w sr`e , w ile koni celujesz i ile masz hajsu na turbo
Celuje w moce miedzy 350 a 400HP. Turbo na t3/t4, zewnętrzny WG i montaż będzie Top Mout
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm