Strona 4 z 410

: śr 27 cze, 2012 10:36
autor: mielnik
komargc pisze:milosz a rolka ci nie tarla jak obudowa zle skrecona? albo kolo pasowe? panowie wazna dla mnie sprawa schemat map na 4o mapowym kompie czyli gdzie jaka mapa bo nie mam sprawnego afra zeby miec jak sprawdzic
Dwa razy 1 na przelacznikach- seria
Dwa razy 2 na przelacznikach- 1.2 bara
No i reszta to juz poznasz czy odcinka przy 3k czy JDM.


Milosz a nie naciagasz zbyt mocno paska?

: śr 27 cze, 2012 12:32
autor: Majkelll
Wie ktoś może jakie ET i szerokość mają seryjne alu 16" z S14?

: śr 27 cze, 2012 14:53
autor: komargc
mielnik pisze:
komargc pisze:milosz a rolka ci nie tarla jak obudowa zle skrecona? albo kolo pasowe? panowie wazna dla mnie sprawa schemat map na 4o mapowym kompie czyli gdzie jaka mapa bo nie mam sprawnego afra zeby miec jak sprawdzic
Dwa razy 1 na przelacznikach- seria
Dwa razy 2 na przelacznikach- 1.2 bara
No i reszta to juz poznasz czy odcinka przy 3k czy JDM.


Milosz a nie naciagasz zbyt mocno paska?


dzieki ci dobry czlowieku :D

: śr 27 cze, 2012 21:25
autor: milosz123123
mielnik pisze: Milosz a nie naciagasz zbyt mocno paska?
Chyba nie.. a jakie były by tego objawy?

: śr 27 cze, 2012 23:37
autor: scooter
milosz123123 pisze:
mielnik pisze: Milosz a nie naciagasz zbyt mocno paska?
Chyba nie.. a jakie były by tego objawy?
bardziej skutki
wywalone łożysko i tarcie ośki lub innego elementu o korpus.
czytaj - sprzęt do naprawy/wymiany

: czw 28 cze, 2012 14:34
autor: BUGALUS
kaszub

- mój leżał długo nie używany jak mi się o nim przypomniało to całego smarowałem pędzelkim z olejem w moim przypadku był to castrol 10W60 w dawnych czasach to moczyło się szmatę w ropie i owijał daną rzecz i w cylindry też :D

: pt 29 cze, 2012 19:01
autor: bybs
jaka jest dlugosc przewodu EGT ??

: pt 29 cze, 2012 19:28
autor: SEBA200SX
mielnik pisze:Dwa razy 1 na przelacznikach- seria
Dwa razy 2 na przelacznikach- 1.2 bara
No i reszta to juz poznasz czy odcinka przy 3k czy JDM.
wcale że nie bo wszystko zależy jak przełączniki są ustawione!!!
ja mam 1,2 mape jak są dwa razy 1 wciśnięte !

najlepiej sprawdzić w taki oto prosty sposób :

jak siedzisz w aucie to rozgrzej silnik wciśnij dwie jedynki i gaz do odcinki
potem wciśnij dwie dwójki i znowu do odcinki

tam gdzie będzie odcinka na ok 8200 tyś /min to jest mapa na 1.2 bara a tam gdzie ok 7500 obr/min to seria...
tyle w temacie

: pt 29 cze, 2012 21:07
autor: komargc
dzieki seba jak dojdzie aktuator to to sprawdze :D

: pt 29 cze, 2012 21:26
autor: Draxan
czy ktos kto ma jakie kolwiek pojecie o car audio, wzmacniaczach, glosnikach itp. mogl by sie do mnie odezwac pls?

: pt 29 cze, 2012 21:37
autor: mysza

: pt 29 cze, 2012 22:01
autor: artoor200sx
Draxan, a z czym dokladnie masz problem ?? podlaczeniem ?? dzwiek ujowy ?? czy jeszcze cos innego ??

: pt 29 cze, 2012 22:28
autor: Draxan
No wiec po pierwsze jak pisalem w moim temacie mialem jaja z oryginalnym okablowaniem w aucie (poucinane polowe kabli)...
Po polutowaniu tego wszystkiego okazalo sie ze glosniki i tak maja poprowadzone kable do bagaznika (nawet dwa zasilajace) a w miejsu co jest radio mam 3 komplety czinczy... Wiec jak mozna sie domyslec zrobione to wszystko pod wzmacniacz.
Tak wiec kupilem sobie wzmacniacz 4 kanalowy, 600W , podlaczylem to wszystko ( https://picasaweb.google.com/lh/photo/U ... directlink ) uzywajac zrobionej przez siebie przejsciowki ( https://picasaweb.google.com/lh/photo/C ... directlink ) i sie zaczelo.
Niby wszystko gra, ale wzmacniacz ustawione ma wzmocnienie na minimum, filtry na wysokie fale (mam woofer w bagazniku ale o tym potem) ale jak wlaczam rado to nie dosc ze zaraz po wlaczeniu mam trzask ze idzie na zawal nieraz pasc, to jeszcze glosniki BARDZO wyraznie szumia, radio dam na 0 nic nie slychac, dam choc na 1 to juz slychac wyrazny szum w glosnikach :/ . Niby jak muzyka gra nie ma tego problemu no ale miedzy utworami albo jak zapauzuje muze to dosc to wnerwia :/ .
Nie wiem o co kaman, czy to wina mojej wypas przejsciowki, za duzego wzmocnienia czy jak?

A 2gi "problem" to mam ten oto umcacz :

Obrazek

Obrazek

ma niby 1100W z tego co wiem ale zastanawiam sie jaki powinien miec wzmacniacz? Bo byl do niego niby wzmacniacz 1200W ale to 4ro kanalowy kurde jest :/ . Nawet jak go zmostkuje to i tak polowa mocy sobie gdzies leci (chyba :P ) .
Tez nie wiem co i jak z tym prawde mowiac, yhhh

: sob 30 cze, 2012 10:45
autor: artoor200sx
Dawno nie zagladalem do Twojego tematu , ale mysle ze problem lezy w Twojej przejsciowce , bo na czinczach masz sygnal liniowy , a Ty podales to co idzie na glosniki .

Nie masz moze skad wziasc na probe innego radia z ori wyjciami czincz na probe czy bedzie ten sam efekt ?? Podejzewam ze bedzie dobrze .

Chce podkreslic ze ekspertem nie jestem , cala wiedza z wlasnych doswiadczen :)

: pn 02 lip, 2012 00:37
autor: kuduaty
Durne pytanie, ale wolę się upewnić. ;) Czujka ciśnienia oleju w SR20DET nie dostaje masy, więc nie działa :P. Ogarniać to czy mając dodatkowy wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju mogę to olać? :P