Ceny kutych gratów

Moderator: Moderator

mgosc

Witajcie
Orientujecie się może ile trzeba dać za kute graty, szczególnie interesują mnie tłoki
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzysiu
Stały gość
Stały gość
Posty: 294
Rejestracja: pn 09 lut, 2004 00:16
Lokalizacja: W-wa Ursynow

[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę
[/center][/scroll]
Obrazek
mgosc

Jeżeli ktoś robił tam lub w innym miejscu tego typu zakupy to proszę o informacje jak przebiegła transakcja i ile trzeba za taki interes zapłacić u ewentualnej konkurencji.
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

wszedzie masz mniej wiecej te same ceny... Krzys pokazał ci odrazu zestawy z górnej półki :mrgreen: .

Pozatym moim zdaniem nic ci nie da wymiana tylko tłoków... jezeli juz zmieniac to tłoki, korby itd itp po co sie rozdrabniac ?? jezeli cos robic to tak zeby miec spokój a nie w kolko silnik rozbierac.

ceny innych firm to:
Tloki
arias - kolo 990 $
Toda - 1300$ ( co do ceny nie jestem pewien)

Korby:
sa drozsze od tłoków i to duzo

Mozesz jeszcze kupic// dostac
korby:
eagla - (nie jestem pewien czy tak sie ta firma nazywa) z USA najslabsze z wymienionych i wytrzymałosc maja do 100 KM z cylindra cena w polsce kolo 3 tys zl podobno jakosci nie trzymaja czy jakos tak ale napewno lepsze od seryjnych...

carillo - kolo 3400- 3600 zł pobobno bardzo dobre

Tloki

wiseco - cena w polsce to kolo 2400 zł w angli 328 funtów

Jezeli masz zamiar zostawic seryjny wał to bym brał tłoki wiseco + korby carillo albo eagla... a itak wyjdzie cie to bardzo bardzo drogo

Jezeli chcesz hardcora i masz bardzo duzo kasy to bym kupował stroker kita tomeia ale podejrzewam ze w 15-20 tys sie nie zamkniesz jezeli bedziesz chciał miec to dobrze zrobione (wszystko)...

Co do robienia tego typu zakupów nikt z nas nie robił i podejrzewam ze przez jakis czas jeszcze nikt nie zrobi... ja jak narazie mam na tłoki ale co z tego skoro nie mam kasy na korby, wał, blok, głowice itd itp...

Acha to sa ceny do silnika CA18DET... SR20DET ma bardzo podobne...
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Po pierwsze to niedostaniesz korbowodow EAGLE do CA18DET !!!
Po 2 (cziko) ceny do sr20det sa 2x mniejszce niz do CA18det !
Po 3 to stroker Tomei kosztuje 12 tys zl! wiec co jeszcze chcesz kupic za kolejne 8 tys zlotych???
JE PISTONS w stanach do ca18det kosztuja 800$ a za tyle masz korbowody arias z tlokami JE do SR20DETa!!! Wiec gdzie tu podobienstwo ceny???
mgosc

Chyba lepiej nie mogliście mi tego wyłuskać - dzięki
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Pajak po 1 tak sie składa ze dostane a nawet zrobia dla mnie na zamówienie... Kazda z firm robiacych kute graty wykonuje tez na zamówienie co tylko bedziesz chciał wiec nie ma najmniejszego problemu...


po 2 nie sa 2 x mniejsze wezmy chodz by tłoki ariasa ca18det 990$ do sr20det 880$

Po 3
przedewszystkim oddanie bloku i i glowicy do dobrego zakładu nie jest za darmo i półdarmo... nic nie bedziesz robił z glowica ?? zobacz cene uszczelki pod głowice 280$ a w angli ile 290 funtów jezeli sie niemyle... Radze policzyc wszystko dokładnie. Pozatym jak to zamówisz ?? Wezmiesz przesylke za 50$ ?? Powiem ci ze napewno sie nie zgodza na takie cos a jak wezmiesz normalnie to dolicz 33% do kwoty która im zapłacisz pozatym za przesyłke zapłacisz zajebiscie duzo kasy bo nie jest to lekkie:

2780$ wał + tłoki
480$ special flyweel na stronie tomeia jest napisane "must be used" jesli bierzesz strockera
1320$ korbowody bo w zestawie ich nie ma
280$ uszczelka pod głowice
wałki od 480$-690$
=================
= 5340$

Pewnie nie bedziesz jezdził na turbinie seryjnej :D wiec wybulisz za dobra turbine z 1000$-1500$
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Fila. pisze:Pajak po 1 tak sie składa ze dostane a nawet zrobia dla mnie na zamówienie... Kazda z firm robiacych kute graty wykonuje tez na zamówienie co tylko bedziesz chciał wiec nie ma najmniejszego problemu...
Na zamowienie to ci nawet do komarka zrobia! Tylko za jakie pieniadze!!

FILA. pisze:po 2 nie sa 2 x mniejsze wezmy chodz by tłoki ariasa ca18det 990$ do sr20det 880$
dlatego najtaniej jest kupic w zestawie!!
Chwilowo niema calego zestawu na ebay.com ale so osobno tloki i korbowody!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33623
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=46098
Cena zestawu wynosila 750 lub 780$
Cena tlokow do ca18det:
hello,
right now nothing for the ca18 motor. i can have custom pistons made these
are $600 from je anything you want also includes the rings
thanks
keith
FILA. pisze: Po 3
przedewszystkim oddanie bloku i i glowicy do dobrego zakładu nie jest za darmo i półdarmo... nic nie bedziesz robił z glowica ?? zobacz cene uszczelki pod głowice 280$ a w angli ile 290 funtów jezeli sie niemyle... Radze policzyc wszystko dokładnie. Pozatym jak to zamówisz ?? Wezmiesz przesylke za 50$ ?? Powiem ci ze napewno sie nie zgodza na takie cos a jak wezmiesz normalnie to dolicz 33% do kwoty która im zapłacisz pozatym za przesyłke zapłacisz zajebiscie duzo kasy bo nie jest to lekkie:
Rzeczywiscie przewsylka niejest tania 380$ FedExem!
Jaka uszczelka tyle kosztuje??
To juz lepiej doplacic do tlokow 7,5:1!!
FILA. pisze: 2780$ wał + tłoki
480$ special flyweel na stronie tomeia jest napisane "must be used" jesli bierzesz strockera
1320$ korbowody bo w zestawie ich nie ma
280$ uszczelka pod głowice
wałki od 480$-690$
=================
= 5340$
Czyli 17835zl wg aktualnego kursu!
+koszty przesylki!
w poprzednim poscie niewspominales o walkach! a to duza roznica!!
FILA. pisze: Pewnie nie bedziesz jezdził na turbinie seryjnej :D wiec wybulisz za dobra turbine z 1000$-1500$
Turbonetics T76 (przedzial od t62-t76 650-1200km) 1501$ wg ich cennika! U przedstawiciela ok 15-20% taniej

Nastepnym razem wypowiedz sie jasno ze cena ktora przedstawiasz dotyczy osprzetu do silnika wykreconego na 650km lub wiecej!!!
Pozdro 600!
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Jezeli chcesz hardcora i masz bardzo duzo kasy to bym kupował stroker kita tomeia ale podejrzewam ze w 15-20 tys sie nie zamkniesz jezeli bedziesz chciał miec to dobrze zrobione (wszystko)...
wlasnie tak zrobilem napisalem ze ze wszystkim nie zamknie sie w 15-20 tys zł


Czyli 17835zl wg aktualnego kursu!
+koszty przesylki!
w poprzednim poscie niewspominales o walkach! a to duza roznica!!
wałki to pół biedy bo policziczylem 480$ dolicz do tych 17835 te 32 albo 33 % które przyjdzie ci zapłacic przy odbieraniu przesyłki
dlatego najtaniej jest kupic w zestawie!!
Chwilowo niema calego zestawu na ebay.com ale so osobno tloki i korbowody!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33623
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=46098
Cena zestawu wynosila 750 lub 780$
no prosze cie porównujesz takie firmy jak arias, toda, carillo, tomei do eagla ??

tutaj sa tłoki arias do ca18 i sr20 i róznice nie sa takie duze.
http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category53_2.htm
http://www.modyourcar.com.au/?cPath=8_60


Ja jak dzwonilem to zapytali mnie czy chce z górnej połki czy z dolnej...a eagle zalicza sie do dolnej...

co do uszczelek pod glowice to sa na tej stronie co podał Krzys... i nie sadze zeby seryjna uszczelka nadawała sie do mocy które osiaga sie ze strokera dlatego wymienilem ja w kosztorysie...

A faktem jest to ze trzeba prawie wszystko zmieniac, przerabiac itd itp... natomiast jezeli ktos chce wsadzic tylko tłoki to nie ma to najmniejszego sensu...
cziko

a dlaczego eagle to badziewie?civiki w usa krecone sa na 500-600kucy na eagle i krecone do 11.000rpm i chodza jak mazenie i nikt na nie nie nazeka wiec czemu to gówno ma byc??
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

nie powiedzialem ze to gówno tylko ze sa słabsze od ww firm....
Cziko nie porównujmy tego w ten sposób bo mozna powiedziec ze gtr-y w japonii chodza jak marzenie i osiagaja moce 1000-1200 a nawet i wiecej ale na czesciach JUN-a, sr20 tak samo 800-850 (nie pamietam dokładnie) na strokerze tomeia a ca18det 750.

nie napisalem ze to gówno ale chodzilo mi o to ze sa tanszym rozwiazaniem do ww firm (zreszta tak mi powiedziano)...
cziko

eee to ja tam nie planuje 700kuca wybredny nie jestem 400-450 mnie satyfakcjonuje :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”