Swap ka24 do 200sx s13

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
klaper
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 73
Rejestracja: wt 10 mar, 2009 23:45
Lokalizacja: OLN

Witam. Pewnie mnie "zjecie" ale mam pytanie czy ktos z was swapowal juz ka24 do dwusetki? duzo jest przerobek?
Japan Cars..........
Profesor
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: pn 02 wrz, 2013 00:04
Lokalizacja: Opole/Lubliniec

A nie będzie taniej poszukać 240sx ?
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

majac taka bude jak on nie bedzie taniej. wygrzebalem kiedys ze poza enginem i skrzynia wal jest inny, ktos ma info jak z wiazka i licznikami?
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
klaper
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 73
Rejestracja: wt 10 mar, 2009 23:45
Lokalizacja: OLN

Profesor pisze:A nie będzie taniej poszukać 240sx ?
Przeciez sam wiesz kolego ,ze ciezko jest teraz znalesc 240 owszem szukam od roku:P
Japan Cars..........
Awatar użytkownika
Golec
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: ndz 27 mar, 2011 12:36
Lokalizacja: Piaseczno

idac logicznie, ze te silniki byly w tych budach, to wiazka powinna podejsc bez przeróbek, silnik siada na seryjnych sankach, skrzynia i wal potrzebne od KA, tak wiec mysle, ze wiekszej rzezby nie bedzie ;)
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

logicznie masz racje ale w 240 byly 2 rodzaje licznikow i teraz pytanie czy licznik nasz z 200 zadziala ,rzezbic to nie problem, ale kolega chce zachowac orginal jak sie tylko da .wiec pyta zeby jak najmniej rzezbic
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

co do ka24e to jestem na etapie wyciągania go i tak na szybko jak patrzyłem to wał do skrzyni jest mocowany za pomocą gumowych łączników a nie tak jak w przypadku CA na wieloklinie, pompa wspomagania jest po prawej stronie więc będzie również potrzebny zbiorniczek od wspomagania kręcony na prawy kielich


edit :

a żeby nie było to:

Obrazek

ten po lewej jest od 240sx

Obrazek


tak samo przewody od wspomagania 240sx ma inne z jakimś czujnikiem dodatkowym umieszczonym pod alternatorem
Ostatnio zmieniony śr 15 sty, 2014 21:06 przez Saqu, łącznie zmieniany 2 razy.
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Marcinrat1
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 18:34
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Troche koledzy odgrzeje temat ale jestem dumnym posiadaczem 240sx i 200sx i z moich domoroslych przeróbek oraz rozbierania i skrecania i innej dewastacji... ogolnie nic nie paduje inne sa hamulce skrzynia o wiazce juz nie wspomne inne kable wiazki przelaczniki oraz w 240sx kilka dodatkowych skrzynek chocby 2 w tunelu srodkowym gdzie w 200sx nie ma nic probowalem podlaczyc do 240sx el. Szyby z 200sx wszystko musialem klasc od nowa bo nie bylo zadnej kostki ktora choc przypominala by europejska podobnie kiedy chcialem wymienic przelacznik od swiatel awaryjnych jest inna liczba i ulorzenie stykow...
autorun
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: czw 31 lip, 2014 12:51
Lokalizacja: Kraków

To prawda. Miałem podobny problem i też nie dało się tego w jakiś sensowny sposób ogarnąć
Dawid3017
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: sob 04 kwie, 2009 20:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Ja niedawno włożyłem ka24de do s12 a było ca18. Trzeba mieć wał z ka, no i wiązka do przerobienia. Silnik siada na seryjnych łapach bez przeróbek. Tragedii nie ma jedynie kogoś kto wiązkę ogarnia :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”