Swap ka24 do 200sx s13
Moderator: Moderator
logicznie masz racje ale w 240 byly 2 rodzaje licznikow i teraz pytanie czy licznik nasz z 200 zadziala ,rzezbic to nie problem, ale kolega chce zachowac orginal jak sie tylko da .wiec pyta zeby jak najmniej rzezbic
czesci do s13 tanio
co do ka24e to jestem na etapie wyciągania go i tak na szybko jak patrzyłem to wał do skrzyni jest mocowany za pomocą gumowych łączników a nie tak jak w przypadku CA na wieloklinie, pompa wspomagania jest po prawej stronie więc będzie również potrzebny zbiorniczek od wspomagania kręcony na prawy kielich
edit :
a żeby nie było to:
ten po lewej jest od 240sx
tak samo przewody od wspomagania 240sx ma inne z jakimś czujnikiem dodatkowym umieszczonym pod alternatorem
edit :
a żeby nie było to:
ten po lewej jest od 240sx
tak samo przewody od wspomagania 240sx ma inne z jakimś czujnikiem dodatkowym umieszczonym pod alternatorem
Ostatnio zmieniony śr 15 sty, 2014 21:06 przez Saqu, łącznie zmieniany 2 razy.
Poszukuję...
- Marcinrat1
- -#Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: pn 02 lip, 2007 18:34
- Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontakt:
Troche koledzy odgrzeje temat ale jestem dumnym posiadaczem 240sx i 200sx i z moich domoroslych przeróbek oraz rozbierania i skrecania i innej dewastacji... ogolnie nic nie paduje inne sa hamulce skrzynia o wiazce juz nie wspomne inne kable wiazki przelaczniki oraz w 240sx kilka dodatkowych skrzynek chocby 2 w tunelu srodkowym gdzie w 200sx nie ma nic probowalem podlaczyc do 240sx el. Szyby z 200sx wszystko musialem klasc od nowa bo nie bylo zadnej kostki ktora choc przypominala by europejska podobnie kiedy chcialem wymienic przelacznik od swiatel awaryjnych jest inna liczba i ulorzenie stykow...
Ja niedawno włożyłem ka24de do s12 a było ca18. Trzeba mieć wał z ka, no i wiązka do przerobienia. Silnik siada na seryjnych łapach bez przeróbek. Tragedii nie ma jedynie kogoś kto wiązkę ogarnia