Ma ktos jakies dojscia do hurtowni z instalacjami gazowymi?
Jakies znizk?da rade zalatwic cos taniej.
potrzebuje
reduktora KME GOLD TURBO
komputera STAG 300 6 isa2 6cyl z wszystkimi czujnikami i wiazka
2 x Listwa wtryskowa metal 3cyl.HANA 2001 A+ - NIEBIESKIE
Ktos cos ?
Instalacja gazowa,pomoc przy kupnie.
Moderator: Moderator
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4107
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
bori zagazuje miśka?
__________________________
zapytam się znajomego może coś jutro będe wiedział
__________________________
zapytam się znajomego może coś jutro będe wiedział
Ostatnio zmieniony czw 06 lut, 2014 10:25 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 1 raz.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
misiek pali wiecej niz nissanLolson pisze:Nissana bo duzo pali:D w sumie to jedno i drugie chleje
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
a jak chciałem sobie kupic tico z gazem to mnie wszyscy wysmiali
Polecam http://www.phjacus.pl/cgi-bin/index.pl
Najtańszy sklep w sieci.
Nie wiem do czego Ci te graty ale ten reduktor wytrzyma do ok. 250km a w turbo to i mniej
Najlepiej wbij na lpg-forum.pl i załóż temat, chłopaki doradzą Ci dobrą i tanią instalację która wykarmi odpowiednio twoje auto, żebyś potem nie mówił jakie to lpg jest złe
Najtańszy sklep w sieci.
Nie wiem do czego Ci te graty ale ten reduktor wytrzyma do ok. 250km a w turbo to i mniej
Najlepiej wbij na lpg-forum.pl i załóż temat, chłopaki doradzą Ci dobrą i tanią instalację która wykarmi odpowiednio twoje auto, żebyś potem nie mówił jakie to lpg jest złe
CA18
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
szczerze to nie mam ochoty wchodzic na forum LPG-za duzo specjalistow sie tam znajdzie , zaczna teoretyzować,podawac przyklady z dupy a na koncu stwierdza ze jestem amator i mnie zbanuja
Liste czesci pomogl ulozyc mi znajomy ktory na codzien montuje instalacje gazowe w niemczech i wiele wozów turbo juz ogarnal-wiec powiedzmy ze mam do jego opini zaufanie
zreszta te graty sa raczej z najwyzszej polki.
A z reduktorami jest taki problem ze jakiego bym nie wybral to przydalyby sie dwa,ale mozna jeszcze oszukac system pogrzewaczami.
Liste czesci pomogl ulozyc mi znajomy ktory na codzien montuje instalacje gazowe w niemczech i wiele wozów turbo juz ogarnal-wiec powiedzmy ze mam do jego opini zaufanie
zreszta te graty sa raczej z najwyzszej polki.
A z reduktorami jest taki problem ze jakiego bym nie wybral to przydalyby sie dwa,ale mozna jeszcze oszukac system pogrzewaczami.
I tak najważniejszy jest dobry montaż
Co do tego forum, sam napisałem tam jako konkretnie zielona osoba i dowiedziałem się mnóstwa rzeczy i mnie nie zbanowali
Ten KME Gold Turbo to to samo co Gold, różnią się tylko napisem, zresztą KME Silver tak samo.
Z dobrych reduktorów jest jeszcze AC R01 czerwony, starcza też do ok. 250km.
Zawsze lepiej 2 reduktory jak masz więcej mocy niż 230KM i lubisz deptać. Sam kiedyś jeździłem autem które jak to właściciel nie zachwalał że się idealnie sprawuje na gazie a jak tylko ja zacząłem jeździć to i benzyny zaczeło ubywać i przerzucać na benzyne podczas butowania (co nie jest fajne).
Z ciekawości zapytam co gazujesz? i ile jest tam KM?
Co do tych podgrzewaczy, to nie wiele to daje Podgrzewacz to koszt 20-30 zł a wolałbym to dorzucić do lepszego reduktora..
Co do tego forum, sam napisałem tam jako konkretnie zielona osoba i dowiedziałem się mnóstwa rzeczy i mnie nie zbanowali
Ten KME Gold Turbo to to samo co Gold, różnią się tylko napisem, zresztą KME Silver tak samo.
Z dobrych reduktorów jest jeszcze AC R01 czerwony, starcza też do ok. 250km.
Zawsze lepiej 2 reduktory jak masz więcej mocy niż 230KM i lubisz deptać. Sam kiedyś jeździłem autem które jak to właściciel nie zachwalał że się idealnie sprawuje na gazie a jak tylko ja zacząłem jeździć to i benzyny zaczeło ubywać i przerzucać na benzyne podczas butowania (co nie jest fajne).
Z ciekawości zapytam co gazujesz? i ile jest tam KM?
Co do tych podgrzewaczy, to nie wiele to daje Podgrzewacz to koszt 20-30 zł a wolałbym to dorzucić do lepszego reduktora..
Ostatnio zmieniony pt 07 lut, 2014 11:29 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
Dokładnie tak jak luki343 pisze, jeśli mocniejsze auto to nie ma co się szczypać i wrzucaj dwa reduktory i będziesz miał problem z głowy.
Stronkę którą luki podał czyli "Jacuś" również polecam, miesiąc temu brałem od nich cała elektronikę do v8 czyli staga 300-8 isa 2. Tylko, że ja mam tylko jeden reduktor bo mój v8 ma niespełna 200km
Stronkę którą luki podał czyli "Jacuś" również polecam, miesiąc temu brałem od nich cała elektronikę do v8 czyli staga 300-8 isa 2. Tylko, że ja mam tylko jeden reduktor bo mój v8 ma niespełna 200km
Oo\_____/oO VS Oo\_____/oO
boriego misiek ma jakieś 280km w serii
Poszukuję...
Znajomy miał a8 4.2 zagazował to na niby dobrych gratach, dwóch reduktorach i po pół roku zaczeło się.. męczył się dwa lata jeżdżąc od jednego gazownika do drugiego aż ktoś mu to ustawi...
oczywiście skończyło się na wymianie reduktorów na wydajniejsze... więc Bori radzę włożyć dwa i to z zapasem wydajności...
nie zapominajmy że kto oszczędza płaci dwa razy..
oczywiście skończyło się na wymianie reduktorów na wydajniejsze... więc Bori radzę włożyć dwa i to z zapasem wydajności...
nie zapominajmy że kto oszczędza płaci dwa razy..
Ostatnio zmieniony sob 08 lut, 2014 18:26 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Co do mocy,to mysle ze obecnie jest gdzies z 330>340.
Montował bede sam.
Co do dwoch redutorów to chcialem tego uniknac z wzgledu na to ze ciezko tam z miejscem-a chcialbym zeby instalacja byla ukryta.
Ten moj znajomy od instalacji twierdzi ze ten reduktor z podgrzewaczami powinien wydolic do okolicy 300koni.
zobacze moze jeszcze co tam pisza na tym forum
Montował bede sam.
Co do dwoch redutorów to chcialem tego uniknac z wzgledu na to ze ciezko tam z miejscem-a chcialbym zeby instalacja byla ukryta.
Ten moj znajomy od instalacji twierdzi ze ten reduktor z podgrzewaczami powinien wydolic do okolicy 300koni.
zobacze moze jeszcze co tam pisza na tym forum
Wydoli ale nie w aucie z Turbo A te podgrzewacze to lipa, koszt spory (100zł) i niewiele dają.
Ewentualnie z lepszych jest Prins ale cenowo miażdży (900zł) ale wydoli do ~400KM.
Możesz wrzucić jeden reduktor i testować, ale wątpię czy ten KME, jak i w/w AC, jest w stanie utrzymać normalną temperaturę gazu (optymalna to ok. 35*). Jak założysz to przebutuj kilka razy do wyższych prędkości i obserwuj czy nie zamarza reduktor.
KME przy tej mocy ciśnieniowo powinien ogarnąć ale termicznie będzie słabo, ale jak zastosujesz podgrzewacze i dobrze go schowasz żeby na niego nie wiało to jest szansa że wytrzyma.
Ale jak piszesz o 340KM to wątpię, kombinuj dwa upchać, nie są takie ogromne
Ewentualnie z lepszych jest Prins ale cenowo miażdży (900zł) ale wydoli do ~400KM.
Możesz wrzucić jeden reduktor i testować, ale wątpię czy ten KME, jak i w/w AC, jest w stanie utrzymać normalną temperaturę gazu (optymalna to ok. 35*). Jak założysz to przebutuj kilka razy do wyższych prędkości i obserwuj czy nie zamarza reduktor.
KME przy tej mocy ciśnieniowo powinien ogarnąć ale termicznie będzie słabo, ale jak zastosujesz podgrzewacze i dobrze go schowasz żeby na niego nie wiało to jest szansa że wytrzyma.
Ale jak piszesz o 340KM to wątpię, kombinuj dwa upchać, nie są takie ogromne
Ostatnio zmieniony sob 08 lut, 2014 23:03 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18