Fake Takata- pasy szelkowe

Moderator: Moderator

Daniel's
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 51
Rejestracja: sob 29 cze, 2013 09:14
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Witam. używa ktoś tych pasów?? Jakieś opinie ?? 8)
http://allegro.pl/takata-pasy-szelkowe- ... 73185.html
Awatar użytkownika
wolek1993
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 16:56
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

To jest od NEO, napisz do niego bezpośrednio to Ci powie jak to wygląda, też się interesowałem i mi napisał, że z klamrą jakieś problemy się czasami pojawiały. Z resztą niech Neo sam się wypowie :) chociaż już chyba gdzieś na forum o tym pisał
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Same pasy sa ok, tylko czasmi jest problem z klamrą (akurat ja miałem takiego pecha). Kiedyś rozmawiałem o tym z Neo i tym problemie słyszął ode mnie i od jeszcze jednej osoby. Reszta chyba działa ok.
Ja u siebie to naprawiłem, ale nie wiem jak będzie to działać na dłuższą metę, bo na razie samochód jest unieruchomiony.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Shakur91
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: pn 26 maja, 2014 07:56
Lokalizacja: CIN/CT

Używałem tych pasów jakiś czas, i potwierdzam to co napisali koledzy, że klamry się zacinają i trzeba kombinować z ich zapinaniem. Rozwiązaniem jest podobno wymiana sprężynek na jakieś mocniejsze. Ja bym jeszcze dodał, że lubią się szybko luzować po mocnym ściągnięciu, może to trochę denerwować, jak po 3-4 okrążeniach nie trzymają już dobrze na hamowaniu, czy zakręcie. Jak komuś to nie przeszkadza, to będzie zadowolony :)
Awatar użytkownika
karols
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Miałem okazję się w nich przejechać. Z tym egzemplarzem było tak, że o ile trzymały w porządku i nie poluzowały się, to zapinać klamrę trzeba było z pomocą śrubokręta, i był poważny problem z wypięciem się.
Damian
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 103
Rejestracja: śr 28 lip, 2010 14:59
Lokalizacja: Walbrzych/Berlin

Ja mam dwie pary od neo i jedna jest 4pkt z czarnym zapięciem ( nie z tym co widać na linku który podałeś) no to nie ma problemu klamrą zaś pasy same się luzują po paru przejazdach,

w drugim komplecie z tą klamrą co na zdjęciu na allegro widać, to tak jak karlos napisał, bez śrubokręta nie zapniesz, a potem żeby odpiąć to luzowałem śrubki na klamrze.

Moim zdaniem jest to dobra opcja przejściowa, bo do sportu trochę się nie nadają, chyba że te sprężynki w środku zamienić lub blaszkę, która tam 'steruje' tymi bolcami od zapięcia.
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4108
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

starsza wersja z czarną klamrą ma problem z samo luzującymi się pasami naramiennymi, a obecnie dostępna nowa wersja ma problem z klamrami, po pewnym czasie użytkowania przestaje działać poprawnie klamra, co nie zmienia faktu że większość osób którym jest zbędna aktualna homologacja FIA lata w tych pasach
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Daniel's
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 51
Rejestracja: sob 29 cze, 2013 09:14
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

o luzowaniu słyszałem już od kilku osób. a co do klamry to pogadam z Neo :)
koko88
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 91
Rejestracja: czw 04 kwie, 2013 23:26
Lokalizacja: opole

Ja mam niby oryginał i tez mi sie luzuja na ramionach... Z klamra za to zero problemu :)
Ostatnio zmieniony śr 13 sie, 2014 08:06 przez koko88, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4108
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

koko88, poka fotke tego orginalu, bo cos czuje ze mam takie same ori :lol:
Ostatnio zmieniony śr 13 sie, 2014 09:29 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 1 raz.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Tak jak mefisto napisał.

Wersja z czarną klamrą, potrafią się luzować ale nie ma problemu z klamrą.
Wersja z szarą klamrą, nie powinny się luzować ale mają problem z zacinającą się klamrą.

Gdzie nie kupisz to będzie podobnie :)

Chociaż ostatnio wpadły mi czarne takaty z szarą klamrą i nie miałem od nikogo sygnałó żeby klamra się blokowała.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Daniel's
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 51
Rejestracja: sob 29 cze, 2013 09:14
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

dlatego odpuszczę sobie te Takaty i wezmę OMP 4M. myślę, że to będzie lepszy wybór :D
Awatar użytkownika
wolek1993
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 16:56
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

Jak już tu jest poruszony temat replik pasów, to napiszę coś od siebie.
Kupiłem jakiś czas temu pasy od NEO, repliki Sabelta. Po tym jak tu poczytałem i popisałem z NEO, spodziewałem się że pasy czasami lekko się poluźniają, czyli po prostu nie dociskają, jednak po ostatnich testach okazuje się że po 10 minutowej jeździe, jest strasznie luźno, tak że już latam w fotelu. Po kilku minutach już nie dociskają NEO napisał żebym ścisnął klamry (sprawdzę to niedługo) ale chciałem napisać żeby następne osoby miały świadomość jak to może wyglądać.

Teraz po rozmowach z NEO, chciałem zacytować (za jego pozwoleniem) jeden fragment wiadomości od niego:
"Nie da się kupić pasów w cenie do 400 (a może i drożej) które nie będą się luzowały"

Chciałem żeby następni kupujący po prostu mieli tego świadomość.
300zx z31 '86 przyszłe drift machine
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Spróbuj zacisnąć klamry i daj znać. Musi pomóc.

Niech wypowiedzą się inne osoby co do tych pasów, bo trochę ich tutaj sprzedałem.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o wszystkim”