Auto lexus is200 mk1
Nie odbija kierownica( nie wraca samoczynnie do pozycji jazda na wprost)
Po skróceniu w prawo i puszczanie kiery można tak jeździć w kółko bez trzymania
Wymieniłem już wszystko i nic
Wiem że to nie nissan ale jest tu paru magikow może się jakoś uda ten problem rozwiązać
http://images77.fotosik.pl/309/4425378a ... 4fe0e2.jpg[/img]
Zagadka że zbieznoscia
Moderator: Moderator
nie masz za mocno skasowanego luzu na maglownicy tzn dokręconego do oporu? dawałeś magiel do regeneracji ktoś coś grzebał przy nim? O ile dobrze wiem to kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ma wpływ na wracanie kierownicy a u ciebie jest nieco skopany ogólnie coś tam z przodu nie gra, ale sprawdź najpierw ten luz jaki powinienem być a jak masz na maglu
Ostatnio zmieniony pn 08 lut, 2016 18:49 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.
a coś robiłeś z zawieszeniem przednim czy seria?
Nie koniecznie magiel lub inne elementy musza być zatarte żeby kierata nie wracała. Wystarczy za duży kąt wyprzedzenia sworznia i jest po temacie... Jak przedobrzysz to w ogóle skręcić się nie będzie dało
Nie koniecznie magiel lub inne elementy musza być zatarte żeby kierata nie wracała. Wystarczy za duży kąt wyprzedzenia sworznia i jest po temacie... Jak przedobrzysz to w ogóle skręcić się nie będzie dało
Ostatnio zmieniony pn 08 lut, 2016 21:59 przez Saqu, łącznie zmieniany 1 raz.
Poszukuję...
- nismo250
- Stały gość
- Posty: 479
- Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
- Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
- Kontakt:
Tomek ma rację różnica w PSW daje objawy nie odbijania kierownicy
poprzednie badanie wyszło podobnie więc przyjzalem się zwrotnicom
Pomiedzy rant wewnętrzny koła prawego a zwrotnice nie wchodził palec, a z lewej wchodził
Wymieniłem więc zwrotnice odległości do rantu wewnętrznego były takie same pojechałem raz jeszcze i oto wynik
Wcześniej wymieniłem wszystko na poliuretany i zmodyfikowalem górne wachacze cofajac je o 4 mm do tyłu by zwiększyć KWSW jak w driftwozie
Efektów brak
poprzednie badanie wyszło podobnie więc przyjzalem się zwrotnicom
Pomiedzy rant wewnętrzny koła prawego a zwrotnice nie wchodził palec, a z lewej wchodził
Wymieniłem więc zwrotnice odległości do rantu wewnętrznego były takie same pojechałem raz jeszcze i oto wynik
Wcześniej wymieniłem wszystko na poliuretany i zmodyfikowalem górne wachacze cofajac je o 4 mm do tyłu by zwiększyć KWSW jak w driftwozie
Efektów brak
czesci do nissanów 889643199
[center][/center]
[center][/center]
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
ostatnio spotkałem sie z lexem z podobnymi objawami do Twoich.
podnies samochod i skrecaj kolami recznie(tzn , skrecaj koło trzymajac go w rece) i sprobuj wybadac czy np w prawo magiel nie chodzi ciezej, albo nie ma efektu skokowego
podnies samochod i skrecaj kolami recznie(tzn , skrecaj koło trzymajac go w rece) i sprobuj wybadac czy np w prawo magiel nie chodzi ciezej, albo nie ma efektu skokowego