Kto podłączał i wie co i jak? Jest jakiś schemat podłączenia anteny teleskopowej do s13? Szukałem na forum ale niczego, co by mi pomogło, nie znalazłem.
Mam w końcu antenę, tylko potrzebuję info co do podłączenia. Wiadomo, że nie wystarczy podłączyć samych gniazd.
mechanizm wysuwania i chowania sie anteny s13
Moderator: Moderator
O ile dobrze pamiętam to kiedyś w serwisówce widziałem takowy schemat
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
hmm.. przeglądałem, ale sprawdzę jeszcze raz.
Może jednak znajdzie się ktoś, kto to sam robił - zawsze bedzie o wiele lepsze objaśnienie.
Może jednak znajdzie się ktoś, kto to sam robił - zawsze bedzie o wiele lepsze objaśnienie.
Ostatnio zmieniony pt 27 lis, 2009 17:48 przez matthew, łącznie zmieniany 1 raz.
Chciałem zapytać, żeby niepotrzebnie nie kombinować. Ale jak co to się zgadamy
[ Dodano: Sob 28 Lis, 2009 15:33 ]
Byłem dziś podłączać antenę.
Powiedzcie mi, od czego konkretnie zależy uruchomienie się mechanizmu rozłożenia i złożenia anteny?
Po podłączeniu dwóch gniazd i kabla anteny (w razie czego zaznaczone na czerwono ) radio odbierało stacje ale bez rewelacji. Nie chciała się jednak wysunąć. Próbowałem też na włączonym silniku i nic. Coś jeszcze trzeba podłączyć? Może przy podłączeniu radia coś trzeba zmienić?
Do czego jest potrzebna gumowa rurka na spodzie całego mechanizmu anteny (oznaczona na niebiesko)?
Co do drugiej foty to chciałem się tylko upewnić... to nie jest org. końcówka prawda?
[ Dodano: Sob 28 Lis, 2009 15:33 ]
Byłem dziś podłączać antenę.
Powiedzcie mi, od czego konkretnie zależy uruchomienie się mechanizmu rozłożenia i złożenia anteny?
Po podłączeniu dwóch gniazd i kabla anteny (w razie czego zaznaczone na czerwono ) radio odbierało stacje ale bez rewelacji. Nie chciała się jednak wysunąć. Próbowałem też na włączonym silniku i nic. Coś jeszcze trzeba podłączyć? Może przy podłączeniu radia coś trzeba zmienić?
Do czego jest potrzebna gumowa rurka na spodzie całego mechanizmu anteny (oznaczona na niebiesko)?
Co do drugiej foty to chciałem się tylko upewnić... to nie jest org. końcówka prawda?
Ostatnio zmieniony sob 05 gru, 2009 16:29 przez matthew, łącznie zmieniany 1 raz.
Gumowy wężyk jest po to żeby woda co się przedostanie spłynęła na zewnątrz. U mnie ten wężyk miał króciec jeszcze za nadkolem. Końcówkę na kablu miałem też męską. A podpiąłeś w instalacji kabel od załączenia anteny? Trzeba podpiąć jakiś tam kabelek do wiązki w radiu. U mnie ten kabelek był poza kostką. Ogólnie wyrzuciłem antenę i problem z głowy. W radiu i tak nic ciekawego nie ma:P
Końcówka na błotniku powinna być płaska. Ta twoja wygląda jak kalamitka.
Końcówka na błotniku powinna być płaska. Ta twoja wygląda jak kalamitka.
Ostatnio zmieniony pn 07 gru, 2009 09:03 przez GRAQ, łącznie zmieniany 1 raz.
hehe... teraz tak sobie siedzę... i myślę... po cholerę w ogóle kupiłem tą antenę ? teraz sobie zdaję sprawę, że to będzie lipa wyglądało
No ale cóż.. podłączy się, zobaczy jak to będzie, wywali i wstawi jakąś mniejszą na dach zamiast spryskiwacza.
No ale cóż.. podłączy się, zobaczy jak to będzie, wywali i wstawi jakąś mniejszą na dach zamiast spryskiwacza.
O widzisz tak właśnie uczyniłem...taką antenę za 30pln kupisz jak ci lipnie będzie grało zainwestuj dodatkową dychę we wzmacniacz sygnału i będzie cacy.
Ja mam takie pytanie odnoćnie anteny, ale trochę odbiegające od tematu...
Mianowicie na starym radiu antena wysuwała mi się tylko przy funkcjach FM/AM itp., zaś przy CD i AUX grzecznie się chowała. Natomiast wczoraj zmieniłem radio i co trochę razi antena jest wysunięta niezależnie od włączonej funkcji. A muszę przyznać, że przeważnie słuchałem CD, żeby wóz wyglądał estetycznie bez wystającego pręta
Moje pytanie w związku z tym brzmi, czy okoliczności, w jakich wysuwa się antena, to kwestia podłączenia, czy odpowiada za to funkcja w radiu ??
Mianowicie na starym radiu antena wysuwała mi się tylko przy funkcjach FM/AM itp., zaś przy CD i AUX grzecznie się chowała. Natomiast wczoraj zmieniłem radio i co trochę razi antena jest wysunięta niezależnie od włączonej funkcji. A muszę przyznać, że przeważnie słuchałem CD, żeby wóz wyglądał estetycznie bez wystającego pręta
Moje pytanie w związku z tym brzmi, czy okoliczności, w jakich wysuwa się antena, to kwestia podłączenia, czy odpowiada za to funkcja w radiu ??
moim zdaniem zalezy to od kabli wyprowadzonych z radia ...
tzn jest taki kabelek przewaznie niebieski kolor w kostce ktory podaje napiecie wowczas kiedy wlaczy sie radio nie zaleznie od zrodla ....
widocznie twoje radio wlasnie ma ten bol ze podaje napiecie zaraz po wlaczeniu go niezaleznie od zrodla jednak mozesz poszukac miernikiem gdzie sie zmienia napiecie jak zmienisz na fm/am
tzn jest taki kabelek przewaznie niebieski kolor w kostce ktory podaje napiecie wowczas kiedy wlaczy sie radio nie zaleznie od zrodla ....
widocznie twoje radio wlasnie ma ten bol ze podaje napiecie zaraz po wlaczeniu go niezaleznie od zrodla jednak mozesz poszukac miernikiem gdzie sie zmienia napiecie jak zmienisz na fm/am
Moje ma dwa takie przewody. Jeden daje napięcie po włączeniu radia niezależnie czy tuner, cd, aux używam go do załączania wzmacniacza, drugi kabel daje napięcie tylko jak działa tuner. Poszukaj miernikiem j.w. a jak nie to mały pstryczek elektryczek. Jak miałem badziewne radio to tak miałem to rozwiązane.
OT:
a mam takie pytane
mi sie wydaje ze antena wogole nie jest potrzebna, radia nowe sa takie ze łapią stacje bez problemu, ja posiadam tą antene ale "zwiniętą" odłączyłem kabel wysuwający i radyjko pieknie gra
co panowie sadzicie ?? potrzebna czy nie ????
a mam takie pytane
mi sie wydaje ze antena wogole nie jest potrzebna, radia nowe sa takie ze łapią stacje bez problemu, ja posiadam tą antene ale "zwiniętą" odłączyłem kabel wysuwający i radyjko pieknie gra
co panowie sadzicie ?? potrzebna czy nie ????
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
bo w s13 sa dwie antenki-wysuwana i w szybie:)