Witam !
Z racji tego ze mam juz dosc pierdzenia oryginalnych glosnikow z kartonu, mam zamiar dokupic 4 glosniki 16.5cm do polaczenia z Sony CDX-GT31U.
Mam juz panele przod i tyl, cos takiego :
Troche szukalem i chyba najlepsza opcja jakosc/cena beda :
Na przod : Hertz DCX 165
Na tyl : Hertz EV 165
Jak narazie nie mysle nad wzmacniaczem, bo ogolnie slucham muzyki w aucie dla mnie, jak mam uchylone szyby to cicho gra bo nie lubie robic obory
Pewnie bedzie o wiele lepiej gralo niz z oryginalnymi pierdziochami
Oczywiscie kupie tez jakies maty zeby troche wygluszyc i zapobiec wibracjom.
Czy bedzie to gralo ?
Moderator: Moderator
Najlepsza obecnie opcja to Hertz HSK 165 po ok 300zl. Do tego porzadnie wytlumienie drzwi odraz solidny montaz tych dystansow. W przyszlosci dorzucic do tego jakas fajna uzywana 2kanaloweczke i jest bajka. Robienie tylu sobie daruj, odlacz go w diably i zajmij sie porzadnie przodem
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
jeżeli te dystanse są plastikowe to wywal je szybciej niż kupisz i nigdy nie kupuj głośników wspułosiowych osobno bass i tweeter wzmak 4 kanały 2 na drzwi 2 w mostku na subwoofer 20cm który idealnie się mieści z boku przy lampach , i podstawa jak kolega pisał dobre wytłumieni drzwi dyn matami no i oczywiście odpowiednie zasilanie do piecyka na tyle zostaw seryjne albo jakieś coś i podepnij kondensator aby z nich były tylko średnie i wysokie tony jeżeli jesteś audio filem to polecam zestaw głośników DEGO + wzmak u-dimension
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 17:38 przez BUGALUS, łącznie zmieniany 2 razy.
Juz dawno kupilemBUGALUS pisze:eżeli te dystanse są plastikowe to wywal je szybciej niż kupisz
Niestety nie moge sie patrzec na tweeter na slupku... jakies skrzywienie mam do tego, juz wole zeby pierdzialoBUGALUS pisze:osobno bass i tweeter
Dzieki za porady, nie jestem audio filem, wystarczy ze nie bedzie pierdzialo jak oryginalneBUGALUS pisze:nigdy nie kupuj głośników wspułosiowych osobno bass i tweeter wzmak 4 kanały 2 na drzwi 2 w mostku na subwoofer 20cm który idealnie się mieści z boku przy lampach , i podstawa jak kolega pisał dobre wytłumieni drzwi dyn matami no i oczywiście odpowiednie zasilanie do piecyka jeżeli jesteś audio filem to polecam zestaw głośników DEGO + wzmak u-dimension
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 17:46 przez mattew, łącznie zmieniany 1 raz.
Mimo wszystko radze ci zrobic sobie porzadny przod niz wydawac kase na sredniej jakosci glosniki i kiepski montaz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 15
- Rejestracja: pt 27 lis, 2009 22:13
- Lokalizacja: TRB Szczecin
- Kontakt:
proponuje zrobic dobry przod na gratach hertz'a : glosniki 16-tki z tweeterami na gore , dobre okablowanie , wzmacniacz i niewielka skrzynka do bagaznika , drzwi wygluszyc , calosc ladnie wystroic i malinka. ja mam taki zarys u sibie na wszytskich elementach hertz'a poza radiem i gra cudo. za 1500zl i pare godzin w garazu jest pikne granie
Skrzeczące granie, jak na moje ucho Hertz mi za bardzo nawala na górze skali przez te tweetery, ale w coaxialach jest to bardziej znośne
Oczywiscie musialem zrobic po mojemu i wyszlo nic ciekawegoproponuje zrobic dobry przod na gratach hertz'a : glosniki 16-tki z tweeterami na gore , dobre okablowanie , wzmacniacz i niewielka skrzynka do bagaznika , drzwi wygluszyc , calosc ladnie wystroic i malinka. ja mam taki zarys u sibie na wszytskich elementach hertz'a poza radiem i gra cudo. za 1500zl i pare godzin w garazu jest pikne granie
Czyli przod : Hertz DCX 165, tyl : Hertz EV 165
Po tygodniu sluchania doszedlem do wniosku ze jest zle
Wiec DCX 165 poleci na tyl, na przod wleci Hertz DSK 165 ( czyli woofer i tweeter osobno ) i do bagaznika Hertz HBX 25
Skrzynke juz kupilem i niedlugo bedzie, na dsk 165 mam okazje, pozniej dobiore jakis w miare wzmacniacz i bedzie pewnie sooooooooooro lepiej
Czy nie mozna bylo tak od razu ?! Pewnie ze mozna bylo, ale jak sobie cos wbije do glowy to koniec... musze wszystko na wlasnej skorze testowac
Jakis zloty sposob na wygluszenie drzwi 13stki ?fred9 pisze:drzwi wygluszyc
Ostatnio zmieniony wt 07 cze, 2011 22:52 przez mattew, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie popelnij kolejnego bledu i nie kupuj DSK! Naprawde szkoda hajsu bo zawiedziesz sie poraz drugi. Kup poprzadny porzadny zestaw separowany (HSK jest teraz w naprawde dobrej cenie) + koniecznie musisz przygotowac drzwi a zaprawde powiadam ci ze bedziesz bardzoooo zadowolony. Jak zrobisz znowu po swojemu to znowu uzyskasz kiepski efekt A uwierz mi bo sprzetu audio przecwiczylem kilogramy i nadal to robie
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Chodzi o ten zestaw ?ige pisze:Kup poprzadny porzadny zestaw separowany (HSK jest teraz w naprawde dobrej cenie) + koniecznie musisz przygotowac drzwi a zaprawde powiadam ci ze bedziesz bardzoooo zadowolony. Jak zrobisz znowu po swojemu to znowu uzyskasz kiepski efekt A uwierz mi bo sprzetu audio przecwiczylem kilogramy i nadal to robie
Nie do znalezienia tutaj we wloszech ( chyba ze poczekam do sierpnia i lykne w pl, ale tyle nie wytrzymam... ), jest tylko nowa seria ale to juz inne koszta...
Dodam ze HSK nie zmieszcza sie bez wiekszej zabawy... za glebokie... juz o DCX mi szyba prawie dotyka....
Akurat DSK mialbym za pol ceny + Crossover DX 100 x DT 16 do zestawu...
Dodam ze nie jestem audiofilem i dla mnie DSX na niewygluszonych drzwiach graja znosnie, szkoda tylko ze juz nie pamietam co to bass ;P
ige,
Moglbys mi dac jakas porade co do wygluszenia drzwi w 13stce ? Nie wiem jak to ugryzc...
Ostatnio zmieniony wt 07 cze, 2011 23:19 przez mattew, łącznie zmieniany 3 razy.
Hejka
Z racji tego, że też się zbieram do zamontowania czegoś do posłuchania to śledze temaciki. Kiedyś polecane były PowerBass'y? HSK lepsze beda jednak ?
pozdrawiam
mattew
Domino w swoim projekcie wygłuszał wszystko Zobacz u niego na pierwszej stronce[/i][/quote]
Z racji tego, że też się zbieram do zamontowania czegoś do posłuchania to śledze temaciki. Kiedyś polecane były PowerBass'y? HSK lepsze beda jednak ?
pozdrawiam
mattew
Domino w swoim projekcie wygłuszał wszystko Zobacz u niego na pierwszej stronce[/i][/quote]
Tak to dokladnie ta seria, rzeczywiscie teraz wyszla juz nowsza edycja i stara u nas jest w naprawde korzystnej cenie a to bardzo dobry zestaw. Moze niech ktos Ci kupi na miejscu i wysle do Ciebie czy cos IMO oplaca sie. Ale to juz Twoj wybor....
W dobrze przygotowanych furtkach, z solidnym montazem, dobrym piecem w aucie wielkosci s13 z hsk na pokladzie nie bedzie potrzebowal subwoofera (jesli nie jestes fanem ostrego napier..... ) i nogawki beda dobrze latac. Podstawa jednak jest dobre przygotowanie drzwi i solidny montaz bez tego czy kupisz zestaw za 100zl czy za 1000zl efekt bedzie mizerny.
Zasada tlumienia drzwi w praktycznie kazdym samochodzie wyglada tak samo Mozna na internecie znalesc naprawde cala maseee informacji na ten temat. Pozostaje tylko kwestia doboru mat jakimi chcemy to zrobic co wiarze sie zazwyczaj rowniez z funduszami. W kwesti mat rowniez w necie jest cala masa info, testow itp. Musisz wybrac cos odpowiedniego dla Ciebie w twoim przedziale cenowym i co bedzie dostepne u Ciebie skoro mieszkasz w slonecznej Itali Jedna tylko moja rada jest tak ze otwory techniczne nie zaklejaj bezposrednio matami tylko wczesniej zaslep je zaslepkami wycietymi z arkusza blachy, przymocowac to na nity itp. Do tego dobre panele\dystanse dobre tzn sztywne i dobrze zamocowane.
W dobrze przygotowanych furtkach, z solidnym montazem, dobrym piecem w aucie wielkosci s13 z hsk na pokladzie nie bedzie potrzebowal subwoofera (jesli nie jestes fanem ostrego napier..... ) i nogawki beda dobrze latac. Podstawa jednak jest dobre przygotowanie drzwi i solidny montaz bez tego czy kupisz zestaw za 100zl czy za 1000zl efekt bedzie mizerny.
Zasada tlumienia drzwi w praktycznie kazdym samochodzie wyglada tak samo Mozna na internecie znalesc naprawde cala maseee informacji na ten temat. Pozostaje tylko kwestia doboru mat jakimi chcemy to zrobic co wiarze sie zazwyczaj rowniez z funduszami. W kwesti mat rowniez w necie jest cala masa info, testow itp. Musisz wybrac cos odpowiedniego dla Ciebie w twoim przedziale cenowym i co bedzie dostepne u Ciebie skoro mieszkasz w slonecznej Itali Jedna tylko moja rada jest tak ze otwory techniczne nie zaklejaj bezposrednio matami tylko wczesniej zaslep je zaslepkami wycietymi z arkusza blachy, przymocowac to na nity itp. Do tego dobre panele\dystanse dobre tzn sztywne i dobrze zamocowane.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM