Car audio

Porady i problemy związane z muzą

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

A więc jeśli chodzi o car audio to chciałbym poruszyć ten temat. Jestem maniakiem muzyki w aucie i mam spore doświadczenia z tym związane. Chętnie wymienie sie uwagami i spostrzerzeniami. Służe również pomocą w kwesti montażu i doboru sprzętu.
Obrazek
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

NIektóży widzieli jego tojke we władku. Miała "walic" na speedmani. Mam nadzije ze niedługo będzie znowu jakas impreza gdzie maro będzie konkurował z moim wydechem :lol:
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Twój wydech nie wzbudza alarmów. Moje "bucyki" tak :D :D :D
Obrazek
Goranowa

Rozumiem ze mowimy o PRAWDZIWYM Car Audio i nie mowimy o tym jak znalezc brakujacy panel do magnetofonu Clariona, nowy, ktorego nikt nie chce mi zamowic, bo to stary model?
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Podaj model radyjka to sie rozejże.
P.S.
Stare Clarion'y są najlepsze.
Obrazek
Goranowa

Alez jestes wspanialy!

Model: RAB2671R
Kasetowy.
Mam do niego gwarancje, wiec jakbys znalazl klienta na srodek (bo mi trza sam panel only)to tez mnie ten wariant ciekawi.
choc nie ukrywam, wolalabym panel.
Awatar użytkownika
Cool
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 75
Rejestracja: pn 03 lis, 2003 18:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt: