Strona 1 z 8

Jakie auto najlepsze na driftowóz...?

: pn 12 kwie, 2010 19:09
autor: Stas1989
Witam.
jestem początkującym drifterem (dopiero w to wchodzę) i chce wybrać sobie najlepsze auto do przeróbki na driftowóz... I stąd moje pytanie jaki wg was jest najlepsza nyska dla początkującego? Do wydania na nie mam około 10tys. zł.
Osobiście zastanawiałem się nad 240sx s14 lub 200sx 13....
Trosze o konkretne rady z góry dzięki :)

: pn 12 kwie, 2010 19:25
autor: MORDA
Hmmm 10tys to bez obrazy troszeczkę mało.... Mi sie wydaje że 240sx s13 w zupełności by ci na początek starczył. Nie zarąbiesz turbiny(bo jej nie ma :)) wiec koszty automatycznie maleją , oprócz tego bardzo dużo części pasuje z Nissana Terrano. Bierz pod uwagę fakt że 240SX spali ci przy deptaniu 20 lub ponad tyle benzynki.... 200sx to samo. Ja bym ci doradzal tego 240sx-a naprawdę. Choć zrobisz jak chcesz
Pzdr!

Re: Jakie auto najleprze na driftowoz...?

: pn 12 kwie, 2010 19:50
autor: ige
Stas1989 pisze:Witam.
Do wydania na nie mam około 10tys. zł.
bmw e30

: pn 12 kwie, 2010 20:25
autor: czarny1986r
s13,
corolla ae86 jesli takową znajdziesz,
bmw e30, mysle ze e36 tez dostaniesz w tej cenie najlepiej 325(im wiecej mocy tym lepiej),

przy tym budżecie to pozostanie tobie zespawac dyfer

: pn 12 kwie, 2010 20:29
autor: Igorek
ja też bym stawiał na e30 za 10 to juz można kupić troche porobioną , a pozatym części tanie ;)

: pn 12 kwie, 2010 21:29
autor: Stas1989
Mi się wydaje że 240sx s13 w zupełności by ci na początek starczył
Oki spoko pewnie masz racje ale chyba trudno taki dostać w Polsce i jaka to ma moc i jaki silnik bo nie bardzo się w tym orientuje?
A co do bmw to wybaczcie ale jakoś nie bardzo lubię auta z bawarskiej fabryki...sam nie wiem dla czego może to przez to ze są takie pospolite... :)

: pn 12 kwie, 2010 21:44
autor: Pieronek

: pn 12 kwie, 2010 21:53
autor: fenix
Co do dostępności 240sx to popatrz na allegro, co jakiś czas pojawiają się sztuki :) O samym silniku - cytat z wiki: "240SX wyposażony był w czterocylindrowy silnik KA24E o pojemności 2,4 l, który napędzał koła tylne" jest to silnik wolnossący bez turbiny czyli tak jak koledzy wyżej napisali - mniej do psucia :roll: . - To tak w największym skrócie.

Ogólnie rzecz biorąc jak chcesz polatać tanio bokiem, podszkolić się i nie wydać na to wszystko majątku bierz jakaś baware ;) Nie jestem tez sympatykiem tej marki ale Nissan to skarbonka.... czasami bez dna. Przemyśl naprawdę betę, za 10k możesz dorwać "fajna" trochę poddłubana sztukę. Części ogromne ilości i przede wszystkim tańsze.

: wt 13 kwie, 2010 06:12
autor: MORDA

Dokładnie :)

Ja bym dodał jeszcze :
http://moto.allegro.pl/item991353929_bm ... s_zam.html
http://moto.allegro.pl/item979786278_bm ... fting.html
fenix pisze: Nie jestem tez sympatykiem tej marki ale Nissan to skarbonka.... czasami bez dna.
Nic dodać nic ująć :) Sam musisz wybrać... jak wiesz że będziesz miał więcej hajsu później to bierz tego 240sx-a co ci Pieronek linka podesłał albo tutaj masz jeszcze jednego ode mnie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12532908 :) I moim zdaniem dwie dosc fajne Bavawrki. Też nie jestem fanem BMW ale duzoooo taniej by cie to wyszło na pewno.

: wt 13 kwie, 2010 07:54
autor: Forest
240sx na driftowóz to beznadziejny pomysł, mocy ma tyle że ledwo 15stki ukręci , a na suchym to i z tym problem. Chyba że mówicie o kręceniu bączków wokół trzepaka.
Jeśli szukasz dobrej taniej bazy na profi driftowóz to niestety w tej cenie tylko E30. Na allegro pojawiają się już przygotowane do driftu e30 za pieniądze którymi dysponujesz.
A jeśli myślisz o fajnym aucie żeby raz kiedyś strzelić boka to kup sobie w miarę zdrową s13 naciesz się póki będzie chodzić , a jak Ci się spodoba to myśl o swapie .

: wt 13 kwie, 2010 13:02
autor: Sokół
ja mam e36 które by ci przypasowało.
co prawda 2l ale jest to wercja 6cilindrowa 150km, ma juz wywalony cały środek, nowe gumy wahaczy itd, ele. szpere . Chłodnica od 2.5tds z elektrycznym wentylatorem załączanym ze środka.
cena 2200

A najlepiej to 13 i wsadzic v8 :twisted:

: wt 13 kwie, 2010 18:17
autor: Stas1989
Jeszcze będę musiał to przemyśleć bo to nie jest taka łatwa sprawa jak mi się wydawało :D
A do 240sx można dołożyć tubine czy się to nie opłaca?

: wt 13 kwie, 2010 18:38
autor: moryc7
wszystko jest w odpowiednich topicach na forum ziomek :mrgreen:
styknie troszkę poszukać :twisted:

: wt 13 kwie, 2010 22:11
autor: MORDA
Stas1989 pisze:Jeszcze będę musiał to przemyśleć bo to nie jest taka łatwa sprawa jak mi się wydawało :D
A do 240sx można dołożyć tubine czy się to nie opłaca?
Turbine można dołożyć..... ale to koszta koszta i jeszcze raz koszta
Choć nie zgodzę się z niektórymi że 240sx to mół..... Ja mam 240 i sobie go chwale :) I wcale aż tak wolny nie jest...

pozdr!

: śr 14 kwie, 2010 14:16
autor: borimichal
MORDA pisze:
Stas1989 pisze:Jeszcze będę musiał to przemyśleć bo to nie jest taka łatwa sprawa jak mi się wydawało :D
A do 240sx można dołożyć tubine czy się to nie opłaca?
Turbine można dołożyć..... ale to koszta koszta i jeszcze raz koszta
Choć nie zgodzę się z niektórymi że 240sx to mół..... Ja mam 240 i sobie go chwale :) I wcale aż tak wolny nie jest...

pozdr!
Jezdzil z nami Marcin po salmopolu i do seryjnego CA nie ma jakiegokolwiek porownania.Jakims niesamowitym mułem nie jest,ale zeby na 2biegu polatac bokiem to juz naprawde trzeba sie "nakombinowac"E 30 w 2.0 chodzi podobnie mułowato :P