Jakie auto najlepsze na driftowóz...?

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Stas1989
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 58
Rejestracja: wt 27 sty, 2009 11:15
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Witam.
jestem początkującym drifterem (dopiero w to wchodzę) i chce wybrać sobie najlepsze auto do przeróbki na driftowóz... I stąd moje pytanie jaki wg was jest najlepsza nyska dla początkującego? Do wydania na nie mam około 10tys. zł.
Osobiście zastanawiałem się nad 240sx s14 lub 200sx 13....
Trosze o konkretne rady z góry dzięki :)
Ostatnio zmieniony czw 15 kwie, 2010 22:24 przez Stas1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MORDA
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 552
Rejestracja: ndz 21 mar, 2010 08:11
Lokalizacja: Dankowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Hmmm 10tys to bez obrazy troszeczkę mało.... Mi sie wydaje że 240sx s13 w zupełności by ci na początek starczył. Nie zarąbiesz turbiny(bo jej nie ma :)) wiec koszty automatycznie maleją , oprócz tego bardzo dużo części pasuje z Nissana Terrano. Bierz pod uwagę fakt że 240SX spali ci przy deptaniu 20 lub ponad tyle benzynki.... 200sx to samo. Ja bym ci doradzal tego 240sx-a naprawdę. Choć zrobisz jak chcesz
Pzdr!
Ostatnio zmieniony pn 12 kwie, 2010 19:27 przez MORDA, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Stas1989 pisze:Witam.
Do wydania na nie mam około 10tys. zł.
bmw e30
Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

s13,
corolla ae86 jesli takową znajdziesz,
bmw e30, mysle ze e36 tez dostaniesz w tej cenie najlepiej 325(im wiecej mocy tym lepiej),

przy tym budżecie to pozostanie tobie zespawac dyfer
Awatar użytkownika
Igorek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 121
Rejestracja: sob 29 lis, 2008 14:48
Lokalizacja: Warszawa

ja też bym stawiał na e30 za 10 to juz można kupić troche porobioną , a pozatym części tanie ;)