Witam,
powiedzmy ze macie nie ograniczony budzet na zbudowanie Driftowoza, zostawiamy silnik w spokoju. Powiedzmy ze jest przygotowany. Co byscie kupili / zmodyfikowali ?? BodyKit // Zawieszenie // hamulce // look // gadzety.
Mowa o S13.
Prosilbym o konkretne propozycje. Linki mile widziane. CHodzi o zbudowanie PROdriftowoza. Jak to niektorzy mowia "meskiego"
dzieki
pzdr
[TEORIA] DriftoWoz
Moderator: Moderator
mysle ze w takim projekcie warto zainwestowac w:
- klatke bezpieczenstwa
- kubelek
- odpowiednie pasy
- jakis system gasniczy
- odpowiednia zawiecha
- hamulce
- slusznej wielkosci obrotomierz
- klatke bezpieczenstwa
- kubelek
- odpowiednie pasy
- jakis system gasniczy
- odpowiednia zawiecha
- hamulce
- slusznej wielkosci obrotomierz
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
rozpórki
profi kubeł i szelki
strut bar / klatka
profi wskaźniki
wymiana gumek w zawieszeniu
ręczny bez zapadki
max gleba i utwardzenie
short shifter (może się przydać)
profi chłodnica oleju
szpera dedykowana z prawdziwego zdarzenia
bodykit + lotka + kolorek
światła projektorowe w sleepy eyes lans na maxa
...
jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę.
profi kubeł i szelki
strut bar / klatka
profi wskaźniki
wymiana gumek w zawieszeniu
ręczny bez zapadki
max gleba i utwardzenie
short shifter (może się przydać)
profi chłodnica oleju
szpera dedykowana z prawdziwego zdarzenia
bodykit + lotka + kolorek
światła projektorowe w sleepy eyes lans na maxa
...
jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę.
EMWU is dead
okKarrlos pisze:rozpórki
profi kubeł i szelki
strut bar / klatka
profi wskaźniki
wymiana gumek w zawieszeniu
ręczny bez zapadki
max gleba i utwardzenie
short shifter (może się przydać)
profi chłodnica oleju
szpera dedykowana z prawdziwego zdarzenia
bodykit + lotka + kolorek
światła projektorowe w sleepy eyes lans na maxa
...
jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę.
prosilbym o propozycje sensownych gumek w zawieszeniu.
Jaki zawias, Tein odpada, jak co kolwiek sie stanie z amorem nie do naprawienia.
Szpera, prosze o przyklady.
Ma ktos zdjecie tych swiatel??
dzieki za odpowiedzi.
ktoś kiedyś w giełdzie wrzucał, a ostatnio Suchar pisał
4600 za wszystkie, ale budżet nieograniczony więc
Ja mam spręzyny HR jest naprawdę nisko i naprawdę twardo.
Szpery poszukaj na stronach USA - cos koło 6tysięcy
kiedyś szukałem i w końcu znalazłem, lae cena mnie zabiła. Na szperze od S14 też ładnie lata.
zdjęcia świateł już nie mam, ale jak poszukasz w tuning swiateł przednich to jeszcze powinny być - chyba że ToM wyrzucił.
4600 za wszystkie, ale budżet nieograniczony więc
Ja mam spręzyny HR jest naprawdę nisko i naprawdę twardo.
Szpery poszukaj na stronach USA - cos koło 6tysięcy
kiedyś szukałem i w końcu znalazłem, lae cena mnie zabiła. Na szperze od S14 też ładnie lata.
zdjęcia świateł już nie mam, ale jak poszukasz w tuning swiateł przednich to jeszcze powinny być - chyba że ToM wyrzucił.
EMWU is dead
ja bym zmodyfikowal uklad chlodzenia, zalozyl miske olejowa z przegrodami aby olej nam nielatal podczas driftowania ( np. http://www.optionimports.com/grbigoilpanu.html ) camber-platy regulowane castor rody, sprezyny ( nizsze ) no i oczywiscie do prawdziwego driftu 100% szpery na tyl - ale wtedy to auto tylko do driftu.
aa i jeszcze niezapomnij mocno pompowac opon
aa i jeszcze niezapomnij mocno pompowac opon
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
http://www.boneheadperformance.com/240sx/suspension.htm
tutaj pare diwajsów, które chcaiłbym załozyc do swojego bujakowozu.
...żeby było śmieszniej, przejeżdzałem obok tego sklepu kilka razy, ale wtedy nie interesowało mnie to, bo nie miałem jeszcze nysy.
[ Dodano: Pią Gru 02, 05 12:52 ]
jeszcze to bym sobie zapodał.... i to nawet jako pierwszy upgade.
http://www.ppgearbox.com.au/html/SR20Sets.htm
tutaj ceny:
http://www.ppgearbox.com.au/images/pricesNOV05.jpg
tutaj pare diwajsów, które chcaiłbym załozyc do swojego bujakowozu.
...żeby było śmieszniej, przejeżdzałem obok tego sklepu kilka razy, ale wtedy nie interesowało mnie to, bo nie miałem jeszcze nysy.
[ Dodano: Pią Gru 02, 05 12:52 ]
jeszcze to bym sobie zapodał.... i to nawet jako pierwszy upgade.
http://www.ppgearbox.com.au/html/SR20Sets.htm
tutaj ceny:
http://www.ppgearbox.com.au/images/pricesNOV05.jpg
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Jak ma być drift to furak musi być tak obspawany jak suchara, musi mieć klatke, zawias jest niezbedny i musi byc naprawde twardy. ja jednak dał bym duży nacisk na stabilizatory - kiedyś jak driftowałem swoja s13 to mi stabilizatory wysiadału raz w miesiącu (te pieniczone podkładki metalowe trzymające gumki) Wg mnie stabilizatory o 2 razy takiej sztywności.
Co do szpery to jak to ma tylko bokami latac to niech latan na elektroszpeże Powiedzmy ze to kompensuje znacznie braki mocy...
Poza tym inna listwa kierownicza - kródsza z wiekszym wysiegiem zeby koła mońa było bardziej skrecać. Wspomaganie kierownicy MUSI być inne najgorzej jest na placykach i małych kjs (typu gosir) jak kręcisz w jedną stronę to nie ma problemu ale jak smienia się kierunek kecenia to wspomaganie sie blokuje i działa tak jak by go nie było.
No i HAMULCE
tylna sekcja odłączona od przedniej, Prżód bardzo mocne hamy. Tył hudraulika pod rękaw.
To tanie rozwiazane . Droższe to pompa ham bez wspomagana o dużej wydajności z regulatorem siły hamowania tyłu.
a najlepsza - dla baredzo dobrego kierowcy. Przednie hamulce rozłączane elektro zaworem tak aby w trakcie jazdy przełączać sobie które z kół ma hamować. Wiem ze profi japońce tego nie stosują ale to przynosi naprawde dobre efekty
TAk bedzie wygladał kiedyś moj driftowóz...... A z zewnątrz nie bedzie wygladał wogóle.
Nie może mi być szkoda tego auta. ja musze nim jechać i sie nie przejmować ze go gdzieś stukne. Jak jechac na 100% to jechac tak zeby sie nie przejmować szmalem na lampe za 700zł (w przypadku skaja nawet 700$)
Dlatego wg mnie S13 jest lepszą bazą na driftowóż niż s14. Ale to moje zdanie ja jestem mniej zamożny.....
Co do szpery to jak to ma tylko bokami latac to niech latan na elektroszpeże Powiedzmy ze to kompensuje znacznie braki mocy...
Poza tym inna listwa kierownicza - kródsza z wiekszym wysiegiem zeby koła mońa było bardziej skrecać. Wspomaganie kierownicy MUSI być inne najgorzej jest na placykach i małych kjs (typu gosir) jak kręcisz w jedną stronę to nie ma problemu ale jak smienia się kierunek kecenia to wspomaganie sie blokuje i działa tak jak by go nie było.
No i HAMULCE
tylna sekcja odłączona od przedniej, Prżód bardzo mocne hamy. Tył hudraulika pod rękaw.
To tanie rozwiazane . Droższe to pompa ham bez wspomagana o dużej wydajności z regulatorem siły hamowania tyłu.
a najlepsza - dla baredzo dobrego kierowcy. Przednie hamulce rozłączane elektro zaworem tak aby w trakcie jazdy przełączać sobie które z kół ma hamować. Wiem ze profi japońce tego nie stosują ale to przynosi naprawde dobre efekty
TAk bedzie wygladał kiedyś moj driftowóz...... A z zewnątrz nie bedzie wygladał wogóle.
Nie może mi być szkoda tego auta. ja musze nim jechać i sie nie przejmować ze go gdzieś stukne. Jak jechac na 100% to jechac tak zeby sie nie przejmować szmalem na lampe za 700zł (w przypadku skaja nawet 700$)
Dlatego wg mnie S13 jest lepszą bazą na driftowóż niż s14. Ale to moje zdanie ja jestem mniej zamożny.....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Co to gum w zawieszeniu to zapraszam tu
http://forum.turbokillers.com/tematy_1854.htm
Paweł u niego zamawiał i sobie bardzo chwali. Jak bedzie zamówienie na większą ilisc to mozna zrobic innej twardosci ( w tym przypadku max. ) i inny kolor.
http://forum.turbokillers.com/tematy_1854.htm
Paweł u niego zamawiał i sobie bardzo chwali. Jak bedzie zamówienie na większą ilisc to mozna zrobic innej twardosci ( w tym przypadku max. ) i inny kolor.
Jesli szpera to CUSCO
Tanabe Fender Brace- S13 mozna dostac w szwajcarii! Ceny sa straszne!
Zawiecha najlepiej gwintowana!
Opony na 3 bary( gwarantuje ze przy serii 2 bieg i prawie wolne obroty i kola zaczynaja sie krecic =autopsja=AUTOPASJA hehe !!)
Heble WOLWOOD z wielkimi tarczami i jeszcze lepsza pompa hamulcowa( juz niedlugo beda ).
Co do klatki to szukam chetnych !! Znajomy moze sie podjac takiego zadania ale uprzedzal ze ze wzgledu na obliczenia i projekt bedzie sie oplacalo robic cos takiego tylko dla conajmniej kilku aut !Koles naprawde robi profi !!! Jego syn juz nieraz kasowal UAZa na wszystkie sposoby(koziolki,fikolki,dachowanie-klatka zawsze wytrzymala )A auto musi zostac wybebeszone na maxa jesli chce sie pozadnie zamatowac klatke! Chodzi rowniez o wzmocnienie podwozia, przedzialu silnika usztywnienie calej budy-a nie tylko zagwarantowanie bezpieczenstwa pasazerow !
Felgi ok 17" opony TOYO R888 225 przod tyl 235-245 chyba ze ktos zamierza osiagac wieksze predkosci w zakrecie niz 80km/h .
Lekkie elementy nadwozia tez sa mile widziane !! Tylna klapa z zywicy lub carbon.
Zdrezaki jak najtansze i jak najbardziej wentylowane !! Chlodnica oleju godna SUZUKI GSX-R 1100 rok 1989 zapozyczona z GSX-R=tanio i dobrze, jesli ktos ma nadmiar gotowki to rowniez bym wybral wlasnie ta chlodnice !!
Chlodnica plynu od wspomagania (SUZUKI GSX-R 750 lub GSX 750)
Poliuretany z linka SUCHARA maja fajny kolor i calkiem niewysoka cene!
Jesli ktos szuka skrzyni biegow to polecam "KAŁUŻA" !! Zebatki kulowe lub firme Somet i Temar( Wrocław ul. Maslicka 209 lub Północna 7 tel.: 071 3540445 ) Nacinaja tam kola zebate, tocza frezuja, hartuja itp !!
Kubelek Bi-Marco ( oczywiscie najwyzszy model )Roznice w cenie BiMarco a SPARCO wolalbym wydac na dodatkowe konie pod maska! Podtlenek azotu= w razie jakby niewyszedl nam drift a chcielibysmy pozostac w dobrym chumorze, lub ewentualnie zeby wprowadzic kola w piekny slizg bez zaciagania recznego NOS
Jesli ktos ma jeszcze jakies propozycje to chetnie poczytam !!
www.badtoys.ch
Milej lektury! Fajne maja wynalazki ale drogo !!
Tanabe Fender Brace- S13 mozna dostac w szwajcarii! Ceny sa straszne!
Zawiecha najlepiej gwintowana!
Opony na 3 bary( gwarantuje ze przy serii 2 bieg i prawie wolne obroty i kola zaczynaja sie krecic =autopsja=AUTOPASJA hehe !!)
Heble WOLWOOD z wielkimi tarczami i jeszcze lepsza pompa hamulcowa( juz niedlugo beda ).
Co do klatki to szukam chetnych !! Znajomy moze sie podjac takiego zadania ale uprzedzal ze ze wzgledu na obliczenia i projekt bedzie sie oplacalo robic cos takiego tylko dla conajmniej kilku aut !Koles naprawde robi profi !!! Jego syn juz nieraz kasowal UAZa na wszystkie sposoby(koziolki,fikolki,dachowanie-klatka zawsze wytrzymala )A auto musi zostac wybebeszone na maxa jesli chce sie pozadnie zamatowac klatke! Chodzi rowniez o wzmocnienie podwozia, przedzialu silnika usztywnienie calej budy-a nie tylko zagwarantowanie bezpieczenstwa pasazerow !
Felgi ok 17" opony TOYO R888 225 przod tyl 235-245 chyba ze ktos zamierza osiagac wieksze predkosci w zakrecie niz 80km/h .
Lekkie elementy nadwozia tez sa mile widziane !! Tylna klapa z zywicy lub carbon.
Zdrezaki jak najtansze i jak najbardziej wentylowane !! Chlodnica oleju godna SUZUKI GSX-R 1100 rok 1989 zapozyczona z GSX-R=tanio i dobrze, jesli ktos ma nadmiar gotowki to rowniez bym wybral wlasnie ta chlodnice !!
Chlodnica plynu od wspomagania (SUZUKI GSX-R 750 lub GSX 750)
Poliuretany z linka SUCHARA maja fajny kolor i calkiem niewysoka cene!
Jesli ktos szuka skrzyni biegow to polecam "KAŁUŻA" !! Zebatki kulowe lub firme Somet i Temar( Wrocław ul. Maslicka 209 lub Północna 7 tel.: 071 3540445 ) Nacinaja tam kola zebate, tocza frezuja, hartuja itp !!
Kubelek Bi-Marco ( oczywiscie najwyzszy model )Roznice w cenie BiMarco a SPARCO wolalbym wydac na dodatkowe konie pod maska! Podtlenek azotu= w razie jakby niewyszedl nam drift a chcielibysmy pozostac w dobrym chumorze, lub ewentualnie zeby wprowadzic kola w piekny slizg bez zaciagania recznego NOS
Jesli ktos ma jeszcze jakies propozycje to chetnie poczytam !!
www.badtoys.ch
Milej lektury! Fajne maja wynalazki ale drogo !!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
wiecie co.. tak sie zastanawiam po co klatka, czy nie lepiej zostawic `pustaka` w srodku, bardzo ciezko zdachowac fure do driftu ( niski i twardy zawias) wiec OSOBISCIE twierdze ze klatka jest zbedna.
Zwroc szczegolna uwage na `miejsce pracy` czyli naprade kozacka kierownice z zamszu, rekawice, bardzo ergonominczy kubel, ogleglosci pomiedzy pedalami, odpowiedni `pion` fotela, `menskie` szelki, reczny musi byc krotki i extremalnie mocny wiec HYDRAULIKA byla by najlepsza.
Juz Ci zazdroszcze projektu, kwintesencja moich niespelnionych ambicji...
Zwroc szczegolna uwage na `miejsce pracy` czyli naprade kozacka kierownice z zamszu, rekawice, bardzo ergonominczy kubel, ogleglosci pomiedzy pedalami, odpowiedni `pion` fotela, `menskie` szelki, reczny musi byc krotki i extremalnie mocny wiec HYDRAULIKA byla by najlepsza.
Juz Ci zazdroszcze projektu, kwintesencja moich niespelnionych ambicji...
moim skromnym zdaniem tutaj sie mylisz juz nie jeden filmik widzialem i niejeden dach driftowozu.--Mlody-- pisze:wiecie co.. tak sie zastanawiam po co klatka, czy nie lepiej zostawic `pustaka` w srodku, bardzo ciezko zdachowac fure do driftu ( niski i twardy zawias) wiec OSOBISCIE twierdze ze klatka jest zbedna.
w temacie jest pytanie na temat full profi auta wiec mysle ze i jazda nim ma byc profi a nie tylko wygladac ma ladnie na parkingu.
a w takim wypadku maly blad, a latwo go polelnic i auto moze wypassc z toru a przy duzych predkosciach i boku wiadomo do czego to prowadzi
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
poztym klatka usztywnia nadwozie .....
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service