[TEORIA] DriftoWoz

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
banan
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 90
Rejestracja: sob 12 mar, 2005 21:56
Lokalizacja: z lasu
Kontakt:

Po pierwsze nie ma w naszym kraju takich torów jak maja skośnoocy więc prędkośc autka driftującego napewno nie przekroczy 100 km/h. U japońców jest to od 120-160 bez żadnych skrupułów. Tak jak koledzy pisali wczesniej trza zrobić cały zawias obniżyć powsadzać poliuretanowe simenblocki i wszystkie gumki w zawaisie i jazda. No i oczywiście szpera. Myśle że jak na nasze warunki w zupełności wystarczy. Kolesie co latają e30 obniżaja tylko zawias i driftują a co po niektórzy latają czystą serią i też sie da:)
Więc budżetowo napewno zawias i szpera fajna kiera, kubeł, dobre pasy i hamulce i ognia.
W przyszłym roku widze szykuje się pare osób do latania bokiem japońsko FURO.
A po drugie chyba też bardzo istotne to zajebisty moment w okolicach 3000-6000 obr/min.
POZDRO
macpl

Jak czytam te posty to widze że większość to tylko biadoli że nie ma klatki albo że nie ma Cusco szpery i takie tam....ehhh
Naprawde nie wymaga to duzego budzetu i nie trzeba koniecznie zmieniac wszystko zeby pieknie latac bokiem.....
s13 ze zdrowym silnikiem i T28 wydech do tego sprezyny np:H&R szpera z s14 zaciesniona, ustawienie geometrii i już można cwiczyć oczywiscie aby jeszcze poprawic właściwości auta proponuje camber plate lepsze amory ....itd.
Zamiast biadolić jakich fantów nie mam lepiej ćwiczyć na tym co się ma i powoli kompletować a nie biadolić....
Dobrze że nie wszyscy są tacy....Zgooras pozdrowionka od Donia 4U pewnie się spotkamy na jakimś torze :D

Prośba Zgooras napisz jaki masz setup auta.
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

@macpl

1. Tu chodzi o NIEOGRANICZONY budżet

2. O co chodzi z zacieśnioną szperą? Możesz szczegóły przedstawić.
EMWU is dead
Keepsake

Karrlos pisze:rozpórki
profi kubeł i szelki
wymiana gumek w zawieszeniu
ręczny bez zapadki
max gleba i utwardzenie
short shifter (może się przydać)
profi chłodnica oleju
szpera dedykowana z prawdziwego zdarzenia
Karrlos,

fajna lista. Odnosnie gleby i utwardzania w S14a jakie sprezyny polecacie? Amory mam Bilsteiny B6 wiec juz dosyc twarde, moze jeszcze tylko bym go troche zglebil i wymienil na twardsze sprezyny.

Co to jest profi chlodnica oleju i gdzie taka zanabyc droga kupna?

Maciek
cziko

KeepsakeS14a pisze: Co to jest profi chlodnica oleju i gdzie taka zanabyc droga kupna?
np: ja zrobiłem ja z chłodnicy i pompy ze szpery i spisuje sie bdb do tego dozuca sie sterownik z kabiny w kturym programujesz soenbie przy ilu stpniach ma sie włanczac i wyłanczac pompa i dodatkowo masz wskaźnik tem oleju :wink:
tery

ok, odgrzewamy troche 8)

rozmiar kol ??

mysle o 16, ze wzgledu na opony $$$$$ - np. 215/45/16

dlaczego wiekszosc z was napisze 17? :)

olewamy "lans" itd, chodzi o praktycznosc do driftu do auta o mocy ok300km.
Keepsake

tery pisze:ok, odgrzewamy troche 8)

rozmiar kol ??

mysle o 16, ze wzgledu na opony $$$$$ - np. 215/45/16

dlaczego wiekszosc z was napisze 17? :)

olewamy "lans" itd, chodzi o praktycznosc do driftu do auta o mocy ok300km.
Bo na 17 masz pewnie niższe profile dostępne niż na 16. Ale ja walę bokasiki na 16 bo jestem jurechkilerimamsyskowdupie. Buenos Aires senor Siarra.
tery

rozwin druga czesc swojej wypowiedzi, bo nie wiem czy mam sie czuc urazony....
Keepsake

tery pisze:rozwin druga czesc swojej wypowiedzi, bo nie wiem czy mam sie czuc urazony....
Chłopie napisałem że ja się nie będę przejmował opiniami innych, jeżdżę na 16 i tyle. Cytat był z kilera.
tery

posluchaj "chlopie"

jakbys pisal normalnie, jak czlowiek to wszystko bylo by jasne.

naprawde ???? z Killera ??? dzieki ze wyjasniles....

:roll: :roll:
na temat :

jaki rozmiar do 16, najlepiej zalozyc, zeby byly dosyc latwo dostepne opony i zeby jak najlpeiej sie nadawal do Driftu.

Nie upieram sie przy 16, jezeli beda sensowne argumnety za 17 to tez biore pod uwage taka opcje...
Keepsake

Ty, wujek, o co Ci chodzi. Odpowiedziałem Ci normalnie na pytanie, nie umiesz czytać między wierszami?

Ma być niski profil i lekkie koło, jak to już pisano wielokrotnie (ostatnio Karrlos jak zacząłem dyskusję na podobny temat). Dodedukujesz sobie resztę czy mam Ci napisać jak krowie w rowie?

OK. Napiszę. Bo znowu będziesz się irytował.

Wszystkie opony są łatwo dostępne tylko pytanie za ile. Poszukaj w necie cen opon i sam sobie określ czy Cię na nie stać.

Jeżeli możesz mieć podobnie niski profil przy 16 i przy 17 to lepsze są 16 bo felgi są mniejsze -> mniejsza masa wirująca -> mniejsza inercja -> łatwiej zerwać przyczepność samym gazem.

To tyle w kwestii sensownych argumentów za 17. :D Sarkazm celowy.

Pozdro
Maciek

PS. Masz widzę zwyczaj o wszystko pytać a nie szukać, czytać i myśleć (vide Twoje pytania na SR.PL). Jest to szybka droga do wiedzy, zali kończąca się często wkur* drenowanych w ten sposób umysłów.
tery

yhym
1. ty "ostatnio" zaczales rozmowe na podobny temat, ale mnie sie czepiasz?
2. mysle ze jest to odpowiedni temat zeby pewne kwestie raz na zawsze wyjasnic.
3. o moje myslenie, naprawde nie masz sie co martwic.
4. zadawanie pytan swiadczy o tym , ze nie udaje ze wiem wszystko, jak niektorzy, prawda wujku?
5. Moje pytanie na sr.pl o powerflexa, padlo poniewaz widzialem jaka cene podal suchar za caly komplet w PL czyli 4000pln+ , twoja cena to 200$ wiec chyba mozna bylo miec watpliwosci ?? np. na ebay'u nie ma nic do nissanow od powerflexa.

z mojej strony , napewno obejdzie sie bez "twojej allmighty wiedzy" jezeli pozniej masz wylewac swoje zale/kompleksy/duposciski* na forum.

EOT.


*niepotrzebne skreslic.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Ja wole 15" bo sa najtansze! 195/50R15 toyo proxes T1S lub WANLI S1099 Cena za nowe opony to ok 40-45 euro! felgi ronal turbo ze wzgledu na bardzo mala mase i szerokosc 6,5" czyli wystarczajaca do tych oponek!
niestety problem pojawia sie u uzytkownikow s14 bo oni musza zaczynac od 16"
Faktem jest ze jesli ktos ma nadmiar pieniedzy i lubi super wyglad to lepsze sa 17" ale tylko dlatego ze ladniej wygladaja! w 17" dostepne sa felgi o wiekszej szerokosci-ale to przydaje sie tylko do mocnych samochodow i duzych predkosci! jak mala predkosc to lepsze waskie oponki !! i przede wszystkim jak najnizsze !!!
jesli auto bedzie mialo problem z zerwaniem przyczepnosci to polecam dopompowanie na 3 bary! tylko ostroznie z dodawaniem gazu bo bardzo szybko auto wpada w poslizg !!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Widzę, że kroi się kolejna rozpierducha na forum... Tery wrzuć na luz, Keepsake niczym nie powinien Cie wnerwić bo nic drażliwego nie powiedział.

Jeżeli chodzi o Twoje pytanie, to:
- fela powinna być dużo szersza niż gumiak na nią założony (minimalizuje to spadnięcie opony z felgi)
- opna powinna być jak najniższa (jak wyżej)
- felga 17'', bo jak założysz na 16" profil 40 to może to śmiesznie wyglądać

Jak coś pomotałem to mnie poprawcie.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Keepsake

tery pisze:1. ty "ostatnio" zaczales rozmowe na podobny temat, ale mnie sie czepiasz?
Właśnie o to chodzi, że ja się niczego nie czepiam, zapytałeś dlaczego wszyscy napiszą że lepsze są 17, to Ci (do adwersarza się zwraca z wielkiej litery, nawet nielubianego, tak na marginesie) odpowiedziałem że mi osobiście pasują 16. Może zrobiłem to w zbyt kwiecisty sposób i dlatego nie załapałeś. To była odpowiedź na Twoje pytanie, bez podtekstów i bez złośliwości.

Ponieważ zacząłeś grzebać patykiem w gównie i szukać dziury w całym, to kolejne odpowiedzi były już mniej friendly. I tyle.
tery pisze:2. mysle ze jest to odpowiedni temat zeby pewne kwestie raz na zawsze wyjasnic.
A temat w którym ja pytałem o 15" nie byłby bardziej odpowiedni? ;)
tery pisze:4. zadawanie pytan swiadczy o tym , ze nie udaje ze wiem wszystko, jak niektorzy, prawda wujku?
To znaczy którzy na przykład? Bo ja akurat zadaję ich ilość ponadprzeciętną natomiast próbuję analizować otrzymane odpowiedzi i wyciągać z nich wnioski.
tery pisze:5. Moje pytanie na sr.pl o powerflexa, padlo poniewaz widzialem jaka cene podal suchar za caly komplet w PL czyli 4000pln+ , twoja cena to 200$ wiec chyba mozna bylo miec watpliwosci ?? np. na ebay'u nie ma nic do nissanow od powerflexa.
Suchar cytował HyperFlexa. Inna firma, inny kraj. ;) Ale faktycznie można było mieć wątpliwości.
tery pisze:z mojej strony , napewno obejdzie sie bez "twojej allmighty wiedzy" jezeli pozniej masz wylewac swoje zale/kompleksy/duposciski* na forum.
Moja wiedza jest fragmentaryczna i szczątkowa w pewnych obszarach. Nie mam też problemu z dzieleniem się nią. Natomiast nie lubię jak to się obraca przeciwko mnie, z drugiej strony może powinienem brać na Ciebie poprawkę z racji Twojego wieku. Jak miałem wczesne dwadzieścia to też się unosiłem byle czym.

-oo-

[ Dodano: Pią Sty 13, 06 13:56 ]
TURBO maniac pisze:Widzę, że kroi się kolejna rozpierducha na forum... Tery wrzuć na luz, Keepsake niczym nie powinien Cie wnerwić bo nic drażliwego nie powiedział.
Nie pomotałeś.
TURBO maniac pisze:Jeżeli chodzi o Twoje pytanie, to:
- fela powinna być dużo szersza niż gumiak na nią założony (minimalizuje to spadnięcie opony z felgi)
- opna powinna być jak najniższa (jak wyżej)
Nie pomotałeś
TURBO maniac pisze:- felga 17'', bo jak założysz na 16" profil 40 to może to śmiesznie wyglądać
Pomotałeś. Młody zaznaczał od początku że nie chodzi mu o wygląd. :D

Jak coś pomotałem to mnie poprawcie.[/quote]

Może być? :D :D :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”