Tak sie kaszle!

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Obrazek

:twisted:
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Piotr Jankowski
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

O, widze, że wreszcie Sabelt onboard. :)
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Piotr Jankowski pisze:O, widze, że wreszcie Sabelt onboard. :)
taa wjechal kubelek sabelt oraz pasy 3 punktowe sabelt.

Wjechal takze zawias gwint D2 oraz troszke wprawy za kolkiem i pojechalem na eliminacje Driftu w Torunu.

Debiut z wynikiem 7 miejsca uwazam za sukces :) Ale widze ze forum Turbokillers nie jest zainteresowane driftem :D

P.S. W koncu to forum o nissanach a nie o driftowozach :D
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Piotr Jankowski
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak tylko wyzdrowieje melduje sie na jezdzie probnej z gwintem. :) Bardzo twardo? Da sie jezdzic na codzien?
mart
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 13 sie, 2006 08:24

witam.a mozna wiedziec czy i jak reczny masz zrobiony? tzn chydralliczny ?i czy abs jest odlaczony
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

mart pisze:witam.a mozna wiedziec czy i jak reczny masz zrobiony? tzn chydralliczny ?i czy abs jest odlaczony
Brt przy swojej mocy raczej nie potrzebuje w ogóle ręcznego, wystarczy pedał gazu i od biedy dobre sprzęgło.

:arrow: Brt jak chciałeś wzbudzić zainteresowanie, to trzeba było napisać kilka słów więcej, no i mogłeś wybrać fajniejsze zdjęcie, bo na SR.pl jest kilka milutkich :wink:
Trochę się pod drift zaczynasz zbroić widzę. Jak u mnie się sprawdzi, to będę miał dobry patent na usztywnienie podwozia, tzn. na pozbycie się wszystkich gumowo metalowych tulei w wahaczach, zastępując je naprawdę mocnym materiałem.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Brt jak chciałeś wzbudzić zainteresowanie, to trzeba było napisać kilka słów więcej, no i mogłeś wybrać fajniejsze zdjęcie, bo na SR.pl jest kilka milutkich :wink:
Tez sie pod tym podpisuje, w sumie jesli chodzilo o zainteresowanie driftem to zdjecie jest fatalne - brak w nim calkowicie dynamiki...
No i jakas informacja tez mogla byc :)
mart
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 13 sie, 2006 08:24

pytanie o reczny nie bylo zlosliwe.poprostu interesuje mnie czy i jak ma to zrobione.wiem ze moc jest i to jest potrzebne jednak kazdy prawdziwy driftowoz ma dobry reczny i jestem ciekawy jak jest on zrobiony
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Proszę Cię nie osłabiaj mnie z tym ręcznym.

Moim zdaniem hydrauliczny ręczny jeszcze długo w Polsce się nie przyda.
Tory są za wolne.
Japsi używają ich przy prędkościach powyżej 100km/h, lecą bokiem do zakrętu i w zakręcie łapią przyczepność i lecą dalej.
Bez ręcznego nie da się tego zrobić.


Nadal uważasz że ktoś w Polsce potrzebuje hydraulicznego ?? Oprócz Polodego oczywiście.
Wystarczy dobry ręczny seryjny - jakoś mi zawsze dobrze podcina auto.


Brt - są adepci driftu :D ale ja też siedzę na SR.pl Tam jest się od kogo uczyć, a tu ewentualnie możesz uczyć - pozdro i Gratulacje. 7 miejsce na debiut mówi, że ćwiczyłeś już trochę ;)
EMWU is dead
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Niom fakt do zabawy spokojnie standardowy reczny wystarcza. Najlepiej go sobie lekko zmodyfikowac - przynajmniej ja tak mam i jest ok :mrgreen:
A modyfikacja jest prosta, przerabiasz sobie dzialanie zapadki tak by lapala po wcisnieciu przycisku. Normalnie reczny bez wciskania po podniesieniu sam opada, mozna i calkiem wywalic zapadke jednak nie ufam stawianiu auta pod gorke tylko na biegu.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

DrRedDevil pisze:
mart pisze:witam.a mozna wiedziec czy i jak reczny masz zrobiony? tzn chydralliczny ?i czy abs jest odlaczony
Brt przy swojej mocy raczej nie potrzebuje w ogóle ręcznego, wystarczy pedał gazu i od biedy dobre sprzęgło.

:arrow: Brt jak chciałeś wzbudzić zainteresowanie, to trzeba było napisać kilka słów więcej, no i mogłeś wybrać fajniejsze zdjęcie, bo na SR.pl jest kilka milutkich :wink:
Trochę się pod drift zaczynasz zbroić widzę. Jak u mnie się sprawdzi, to będę miał dobry patent na usztywnienie podwozia, tzn. na pozbycie się wszystkich gumowo metalowych tulei w wahaczach, zastępując je naprawdę mocnym materiałem.
Gdzie dynamika na zdjeciu gdzie lece maksymalnym bokiem metr od cliping point! No kto by pomyslal :D Moj nissan stoi w miejscu a ja udaje ze jade bokiem :D

Myslalem ze turbokillerski sa bardziej zainteresowani tematem. Mysle ze to juz czas aby odzwyczaic publike od tego ze tylko buma nadaje sie do jazdy bokiem. Przeciez jazda bokiem to jest to co nissany lubia najbardziej.

Tak zgadza sie, praktycznie wogole nie uzywam recznego bo narazie nie jezdzilem po takiej trasie abym musial auto stawiac bokiem z duzej predkosci dlugo przed zakretem. Pewnie przyjdzie na to czas.

A co do treningu to dirfty po suchym trenowalem 2 razy. Raz w ulezy na spocie zorganizowanym przez Keepsake a raz pod M1. I to wszystko. Pozniej odrazu wskoczyl kubelek i zawias. Przed zawodami nawet raz nie przejechalem sie na nowych ustawieniach zawiasu i geometri. W sumie to od nowa uczylem sie auta na zawodach bo jazda na gwincie to zupelnie inna bajka.

Chcialbym podziekowac Mackowi Vmax za uzyczenie "kilku" czesci ze swojego auta, abym mogl wystartowac w Toruniu i razem z Keepsake oraz Terym bronic honoru nissanow!

Reszte Nissan maniakow zapraszam na nastepne treningi i eliminacje driftu! Samo sie nie zrobi. Trzeba trenowac!
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gdzie dynamika na zdjeciu gdzie lece maksymalnym bokiem metr od cliping point! No kto by pomyslal Moj nissan stoi w miejscu a ja udaje ze jade bokiem
Poprostu wina fotografa :) Zla kompozycja (ktos chyba zapomnial o czyms takim jak mocne punkty obrazu)... pozatym mozna jeszcze do innych spraw sie doczepic . Brt poogladaj zdjecia dobrych fotoreporterow z rajdow itp. Tam wrecz czuc predkosc, u ciebie jest tylko przekrzywione auto i skrecone kola :)
Nie mam skanera bo bym wstawil nawet kilka moich zdjec co robilem na rajdach... ale to w sumie nie forum o fotografi..
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Dla tych co jeszcze nie widzieli, a chcieli by zobaczyć, polecam galerię Ictus'a:
http://www.ictus.cba.pl/torun/
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
cziko

brrrawo bartek brrrrawo :twisted: szkoda ze sie moja pucha do driftu nie nadaje :? nim to mozna dopiero bedzie latac jak zakrety beda do pokonania z predkosciami od 100km/h w góre :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”