Tak więc jak w temacie.
Potrzebuje pomocy w doborze zawieszenia do trzynastki. Czy za 2,5 do 3k plnów znajdzie się coś dobrego?
Jakieś propozycje?
ZAWIESZENIE?
Moderator: Moderator
GTSX S13
calkiem sporo mozna znalezc, ponizej $1000, luknij na ebay.
Ja rowniez chcialem sprowadzic D2. Chodzilo mi o zakup grupowy !!
Za 10 lub 25 zestawow daja rabaty, ktore zostaja juz nazawsze-obojetne ile sie kupi nastepnym razem.
Wiec chetnie bym zrobil zakupy grupowe.
Kwestja wysyłki zalezy od nas.
Lotnicza 2 tyg, morska ok 1,5 miesiaca.
Ceny zawieszenia z wysylka ok 3000zl.
Za 10 lub 25 zestawow daja rabaty, ktore zostaja juz nazawsze-obojetne ile sie kupi nastepnym razem.
Wiec chetnie bym zrobil zakupy grupowe.
Kwestja wysyłki zalezy od nas.
Lotnicza 2 tyg, morska ok 1,5 miesiaca.
Ceny zawieszenia z wysylka ok 3000zl.
Oczywiście lukałem ebay tylko teraz potrzebuje pomocy żeby wybrać jakiś konkret. Bo nie chce wydać 3k żeby potem okazało się że zły zakup zrobiłem.ODINN pisze:calkiem sporo mozna znalezc, ponizej $1000, luknij na ebay.
To co robimy liste chętnych ??Pajak2444 pisze:Ja rowniez chcialem sprowadzic D2. Chodzilo mi o zakup grupowy !!
GTSX S13
jeśli chcesz wydać w okolicach 3k, to kup D2,
bo potem będziesz żałował, że nie dołożyłeś np. 300zł i kupiłeś "prawie" to co chciałeś...
D2 jest bardzo wytrzymałe i masz pełną regulację twardości, wysokości, kątów.
w tej chwili najlepszy stosunek jakość/cena.
Pozostaje tylko pytanie czy wersja standard, czy odwrócone.
Bardziej uniwersalne są standard (do każdego rodzaju jazdy)
a różnica w jeździe torowej, drifcie itd jest znikoma.
Osobiście polecam ten wariant.
Pozdrawiam!
bo potem będziesz żałował, że nie dołożyłeś np. 300zł i kupiłeś "prawie" to co chciałeś...
D2 jest bardzo wytrzymałe i masz pełną regulację twardości, wysokości, kątów.
w tej chwili najlepszy stosunek jakość/cena.
Pozostaje tylko pytanie czy wersja standard, czy odwrócone.
Bardziej uniwersalne są standard (do każdego rodzaju jazdy)
a różnica w jeździe torowej, drifcie itd jest znikoma.
Osobiście polecam ten wariant.
Pozdrawiam!
http://forum.turbokillers.com/5740.htm#55612Maretzky pisze:Pająk , podejmujesz sie sciagniecia tego zawiasu ?? Jak tak to otworzn owy topic w gieldzie i robimy liste , ja tez jestem chetny .
ja zamowilem sobie taki jak maja na stronoe driftworks.co.uk tam cena jest 559 f ja zamowilem taki sam nowy za 360f.
przesylki nie licze bo mieszkam w funtlandi.
widzialem ten zawias i jest naprawde nisko (ful regulowany) i ma mozliwosc zmiany twardosci i katow.
przesylki nie licze bo mieszkam w funtlandi.
widzialem ten zawias i jest naprawde nisko (ful regulowany) i ma mozliwosc zmiany twardosci i katow.
No i ja właśnie chyba skusił bym się na taką opcję.katod pisze: Pozostaje tylko pytanie czy wersja standard, czy odwrócone.
Bardziej uniwersalne są standard (do każdego rodzaju jazdy)
a różnica w jeździe torowej, drifcie itd jest znikoma.
Osobiście polecam ten wariant.
Czy te zamówienia muszą być wszystkie zawiechy tego samego typu czy mogą być różne?
GTSX S13
jezeli chodzi o amortyzatory z gwintem to nie watpie ze D2 sa dobre ale sa niestety jednorazowe (w polsce) pogniesz je czy sie wyleja ze starosci czy beda za twarde itp to ich nie zregenerujesz zestroisz bilstein daje taka mozliwosc i to w polsce. Da sie je zrobic na zamówienie za dobry $$$. I sa regenerowalne mozesz wybrac sobie wszystko skok twardos dlugosc i jak cos sie stanie to za niewielkie pieniadze da sie je naprawic. Cale polskie rajdy lataja na nich.. bo PROFlex jest b.drogi. jest to alternatywa
No masz babo placek
No nie no, dobrze wiedzieć, z resztą to ważny aspekt jest.
Może wstrzymamy się jeszcze chwilkę z zakupem tych zawieszeń i rozpatrzymy dokładniej opcje na jakie zawieszenie składać zamówienie???
No nie no, dobrze wiedzieć, z resztą to ważny aspekt jest.
Może wstrzymamy się jeszcze chwilkę z zakupem tych zawieszeń i rozpatrzymy dokładniej opcje na jakie zawieszenie składać zamówienie???
GTSX S13
- Piotr Jankowski
- Coś już wiem
- Posty: 83
- Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pamietajcie, ze na takim zawiasie nie da sie jezdzic na codzien.
KONON BARBARZYŃCA
Na bilsteinie lata po ulicy troche osób i nie narzekaja nie jest to cos strasznego zakładam ze na D2 też dali by rade:) Kwestia wygody i zestrojenia zawieszenia.Piotr Jankowski pisze:Pamietajcie, ze na takim zawiasie nie da sie jezdzic na codzien.