ZAWIESZENIE?

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

tery

Husar - Wiele osob i ja tak zrobilismy i nie slyszalem zeby ktokolwiek zalowal ze kupil d2 itp.

Mally - Jak juz Keepsake pisal, troche zmien ton, na mniej zaczepny to pogadamy.

Nie pisze co ja sprzedaje tylko co sie u mnie sprawdza.

Ile kosztuje B12?

Latasz? Widze ze skromny z ciebie kolezka. To gratuluje, wrzuc filmiki albo zdjecia napewno wszyscy chetnie popatrza.

hehehehhe co z tego ze BEEEMKI gdzies na czyms lataja? W USA gdzie poziom jest napewno wyzszy jezdzi full aut na: K-Sport/D2/itp. Oczywiscie jezeli sie nie pomylilem jestesmy na forum o nissanach. Racja?

Moj jest zwykly d2, jako "sprzedawca Tery" odpowiadam, mamy w ofercie Inverted. Co do reszty odsylam w google. Przeciez nie jestes potencjalnym kupcem. :D masz przeciez B12. 8)

No Offence, mam nadzieje ze dalej juz bedziemy normalnie pisac.

Pzdr
Mallly200sx

tery pisze:Husar - Wiele osob i ja tak zrobilismy i nie slyszalem zeby ktokolwiek zalowal ze kupil d2 itp.

Mally - Jak juz Keepsake pisal, troche zmien ton, na mniej zaczepny to pogadamy.

Nie pisze co ja sprzedaje tylko co sie u mnie sprawdza.

Ile kosztuje B12?

Latasz? Widze ze skromny z ciebie kolezka. To gratuluje, wrzuc filmiki albo zdjecia napewno wszyscy chetnie popatrza.

hehehehhe co z tego ze BEEEMKI gdzies na czyms lataja? W USA gdzie poziom jest napewno wyzszy jezdzi full aut na: K-Sport/D2/itp. Oczywiscie jezeli sie nie pomylilem jestesmy na forum o nissanach. Racja?

Moj jest zwykly d2, jako "sprzedawca Tery" odpowiadam, mamy w ofercie Inverted. Co do reszty odsylam w google. Przeciez nie jestes potencjalnym kupcem. :D masz przeciez B12. 8)

No Offence, mam nadzieje ze dalej juz bedziemy normalnie pisac.


Pzdr

Sory te podstawowe D2 sa na poziomie Koni czerwonych z regulacja. Dopiero inwerty sa na grubej ruze co w mc personach zwieksza sztywnosc i to jest odpowiednik Bilsteina PPS a pozatym w d2 nie masz 2 sprezyn(helpera) co przy korzystani ze skrajnych regulacji zawieszenia pomaga. A czym rozni sie D2 cz APEX od innych?? myslisz ze tam jest jakas mega technologia??

hehehehhe co z tego ze BEEEMKI gdzies na czyms lataja? W USA gdzie poziom jest napewno wyzszy jezdzi full aut na: K-Sport/D2/itp. Oczywiscie jezeli sie nie pomylilem jestesmy na forum o nissanach. Racja?

bo maja troche blizej do japoni... i jak kupuja ich samochody to tez ich czesci???

Latasz? Widze ze skromny z ciebie kolezka. To gratuluje, wrzuc filmiki albo zdjecia napewno wszyscy chetnie popatrza.

poruszam sie, przemieszczam....

Mally - Jak juz Keepsake pisal, troche zmien ton, na mniej zaczepny to pogadamy.

odnosnie tego komentuje cos czego nie napisalem i nie czyta uwaznie mowie gwint a on pisze ze b6 sie nie sprawdza w drifcie.... qwa nie wiesz nie pisz lub czytaj uwaznie tyle...

A do driftingu bilstein się NIE NADAJE za bardzo i tyle. co to za odpowiec?? zero uzasadnienia nic przesadzilem ze wsoja odp sory

Nie ma sensu kombinowac z billsteinami.
Do driftu tylko D2 itp. to twoja wypowiedz.... tez uzasadnienia brak a nawet nie wiesz nic o amorkach

jak bym mieszkal w US lub japoni kupil bym D2 inverty lub lepsze ale mieszkam w polsce.
Pisze tylko o alternatywie, podobienstwach, róznicach... problemach w eksplautacji
nie neguje nic ale nie pisze tak jak TY za tylko D2 jest naj...
Keepsake

Mallly200sx pisze:Szkoda ze nie ma w tym zestawie za 3tys sprezyn pomocniczych i jest chudy czpien...

Mam pytanie do sprzedawcy Terego czy ten zawias ma oddzielna regulacje w pierwszej opcji na sciskanie i rozciaganie??? Czy twoj zawias na ktorym sie poruszasz to jest upside-down???
Owszem, D2 nie ma osobnej regulacji ściskania i rozciągania jak i sprężyn pomocniczych. Do driftu jest to potrzebne jak dziura w głowie. W końcu odbywa się na równych asfaltowych torach.
tery

:lol:

1.Nie wiedzialem ze Koni maja camber Plate'y. :D

2.Ogladales kiedykolwiek D2 z bliska? Albo chociaz w necie?

3.to ze kupuja ICH samochody, to tak jak zdaje mi sie ty.... i ja itd... ale....

4. Naj to jest TEIN Drift Spec.

8)

jak dla mnie EOT.

Popracuj prosze nad cytowaniem, bedzie latwiej czytac.

peace
Mallly200sx

Keepsake pisze:
Mallly200sx pisze:Szkoda ze nie ma w tym zestawie za 3tys sprezyn pomocniczych i jest chudy czpien...

Mam pytanie do sprzedawcy Terego czy ten zawias ma oddzielna regulacje w pierwszej opcji na sciskanie i rozciaganie??? Czy twoj zawias na ktorym sie poruszasz to jest upside-down???
Owszem, D2 nie ma osobnej regulacji ściskania i rozciągania jak i sprężyn pomocniczych. Do driftu jest to potrzebne jak dziura w głowie. W końcu odbywa się na równych asfaltowych torach.
zakladajac ze tak jak 400metrowcy bedziecie wozili sprzety na lawetach i ktos wyrówna tor poznan i kielce by byly gladke(choc na poznaniu jest nowy asfalt wiec moze byc dobrze) i nie bedziecie trenowac na lotniskach z plyt ani takich miejscach z lekko nierównym podłorzem. O ulicy niewspomne:) A progresja zawieszenia przydaje sie wszedzie....
[ Dodano: Pią Sty 05, 07 09:55 ]
tery pisze::lol:

1.Nie wiedzialem ze Koni maja camber Plate'y. :D

2.Ogladales kiedykolwiek D2 z bliska? Albo chociaz w necie?

3.to ze kupuja ICH samochody, to tak jak zdaje mi sie ty.... i ja itd... ale....

4. Naj to jest TEIN Drift Spec.

8)

jak dla mnie EOT.

Popracuj prosze nad cytowaniem, bedzie latwiej czytac.

peace
1. standerdowe gwinty D2 nie maja camber Platów tak wyglada na stronie D2

2. na stronie D2

3. nie zrozumiales mnie...

niewazne myslalem ze da sie jakos konstruktywnie pogadac ale nie podajac argumentow za i przeciw nie da sie .... pozdro chlopaki ja odpadam
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

A ja nadal nie wiem jakie zawieszenie kupić ale chyba wezmę D2 Standard. Choć nie jestem przekonany do tego na 100%.

No ale nic, przekonam się za jakiś czas czy dobrze zrobiłem. :wink:
GTSX S13
Mallly200sx

Husar pisze:A ja nadal nie wiem jakie zawieszenie kupić ale chyba wezmę D2 Standard. Choć nie jestem przekonany do tego na 100%.

No ale nic, przekonam się za jakiś czas czy dobrze zrobiłem. :wink:
Jak juz masz kupowac to kup inverta jest bez porownania lepsze i jak patrzylem nie tak drogie :)
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

A mógł byś mi powiedzieć jeżeli wiesz, jakie są różnice między standard a inverted?

Bo nie bardzo mam na ten temat pojęcie :)
GTSX S13
Mallly200sx

+ dla inverted to to ze ma gruby czpien (co zwieksza wytrzymalosc) i camber platy oraz pillow ball mount (ostatnie to to co zwieksza max kat skrecenia kół)

- to to ze nie ma osłony na czpień niestety wiec moze latwiej sie zarysowac:/ co wcale nie jest porzadane(nie chodzi o estetyke)

Generalnie ja bym kupil inverted(ale zalezy to od twojego budżetu) bo nie wiem czy w jezdzie czuc jakos znaczaco róznice trzeba by bylo spytac sie na jakims zagranicznym forum... bo jak nie widac różnicy to po co przeplacać :mrgreen:
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

A jak wygląda jazda na codzień?

Bo ja tym autem nie będę TYLKO driftował ale i normalnie jeździł. Oczywiście jestem świadomy tego że jazda na takim zawieszeniu po naszych drogach może być mało przyjemnym doznaniem ale w gruncie rzeczy wole to niż podpieranie się lusterkami w zakrętach :P

A no i jeszcze jedno. Co to są Camber Platy?
GTSX S13
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Mallly200sx pisze:+ dla inverted to to ze ma gruby czpien (co zwieksza wytrzymalosc) i camber platy oraz pillow ball mount (ostatnie to to co zwieksza max kat skrecenia kół)

- to to ze nie ma osłony na czpień niestety wiec moze latwiej sie zarysowac:/ co wcale nie jest porzadane(nie chodzi o estetyke)

Generalnie ja bym kupil inverted(ale zalezy to od twojego budżetu) bo nie wiem czy w jezdzie czuc jakos znaczaco róznice trzeba by bylo spytac sie na jakims zagranicznym forum... bo jak nie widac różnicy to po co przeplacać :mrgreen:
A co Ty sie tak tego trzpienia uparles ?? Ze grubszy to nie znaczy wcale ze lepszy.
Mialem kiedys taki przedmiot na studiach o wytrzymalosci metali i wiem ze nie liczy sie grubosc , ale odpowiednie proporcje. W pewnych warunkach grubsza rurka latwiej sie zegnie od cienszej.

Co do oslony to wystarczy jakas zwykla od amorka od zuka i dwie opiaski i sprawa zalatwiona.

Ja osobiscie jeszcze nie slyszalem zlej opini o D2
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 22:52
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Mallly200sx pisze:+ dla inverted to to ze ma gruby czpien (co zwieksza wytrzymalosc) i camber platy oraz pillow ball mount (ostatnie to to co zwieksza max kat skrecenia kół)
zwykly tez ma camber plates, a pillow ball mount nie ma nic do kata skrecenia kol. angielski sie klania, a moze bardziej rozumienie taiwanese-english, bo z poprawna angielszczyzna ma to niewiele wspolnego.

odwracanie zawieszenia (inverted) ma na celu zmniejszenie masy nieresorowanej (odsylam na google), a nie wzmocnienie calej konstrukcji.

nie mam nissana i nie mam gwintu d2 - mam bilsteina b8 z h&r'em, ale nie lubie jak ktos gada bzdury..

ps.
b8 tez ma cienki trzpien (nie czpien..)
GRATY Z US: ebaycargo@o2.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

No dobra już bliżej wyboru ... D2

Tylko nadal nie wiem czy inverted czy standard.

A czy ceny inverted i standard są takie same czy się różnią?
GTSX S13
Awatar użytkownika
!markos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 22:52
Lokalizacja: waw
Kontakt:

do inverted doplata ok 200$
GRATY Z US: ebaycargo@o2.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

!markos pisze:odwracanie zawieszenia (inverted) ma na celu zmniejszenie masy nieresorowanej (odsylam na google), a nie wzmocnienie calej konstrukcji.
To znalazłem na googlach

"ceramiczne tarcze hamulcowe dają znaczące zmniejszenie masy nieresorowanej, które procentuje dokładniejszą pracą zawieszenia i mniejszym efektem żyroskopowym pozwalającym osiągnąć lepszą zwrotność"

To było akurat o hamulcach ale jest wytłumaczone co oznacza zmniejszenie masy nieresorowanej. Czy w perspektywie zawieszenie definicja zmniejszenia masy nieresorowanej będzie taka sama?
!markos pisze:zwykly tez ma camber plates, a pillow ball mount nie ma nic do kata skrecenia kol. angielski sie klania
Troche angielski znam, ale mimo to odesłałem się do słownika i nadal nie rozumiem co te dwie rzeczy oznaczają.

Nie bijcie za tą niewiedzę :D
GTSX S13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”