ZAWIESZENIE?

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Piotr Jankowski pisze:Pamietajcie, ze na takim zawiasie nie da sie jezdzic na codzien.
A niby dlaczego sie nieda jezdzic?
Bo jest twardo? A czego ty wymagasz od sportowego zawieszenia komfortu jak w miekkiej jak łódka daewoo nubirze?
niepoto sie obniza i utwadza auto zeby bylo miekkie i komfortowe.
Ludzie o czym my mowimy.
Mialem w golfie zawieche 80/60mm w dol, amorki skrocone gazowe, podkladki gumowe miedzy zwojami i bylo zajebiscie twardo. podczas hamowania na dziurach kla odrywaly sie od asfaltu.
i mozna bylo pojechac na tym zawieszeniu wszedzie, tylko poprostu wolniej i zwracajac uwage na wystajace studzienki kanalizacyjne i glebsze dziury.
kupujesz jakikolwiek zawias obizajacy to wiaze sie to ze skroceniem skoku pracy a tym samym ze wzrostem twardosci !!
Tego jest chyba kazdy swiadomy.
Albo jestes dupa ktora chce ladnie wygladac w "bryce" na ulicy albo wiesz do czego sluzy samochod i chcesz wykorzystac z niego jeszcze wiecej mozliwosci.
Proste.
Awatar użytkownika
Piotr Jankowski
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 01:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Pajak2444 pisze:
Piotr Jankowski pisze:Pamietajcie, ze na takim zawiasie nie da sie jezdzic na codzien.
A niby dlaczego sie nieda jezdzic?
Bo jest twardo? A czego ty wymagasz od sportowego zawieszenia komfortu jak w miekkiej jak łódka daewoo nubirze?
niepoto sie obniza i utwadza auto zeby bylo miekkie i komfortowe.
Ludzie o czym my mowimy.
Mialem w golfie zawieche 80/60mm w dol, amorki skrocone gazowe, podkladki gumowe miedzy zwojami i bylo zajebiscie twardo. podczas hamowania na dziurach kla odrywaly sie od asfaltu.
i mozna bylo pojechac na tym zawieszeniu wszedzie, tylko poprostu wolniej i zwracajac uwage na wystajace studzienki kanalizacyjne i glebsze dziury.
kupujesz jakikolwiek zawias obizajacy to wiaze sie to ze skroceniem skoku pracy a tym samym ze wzrostem twardosci !!
Tego jest chyba kazdy swiadomy.
Albo jestes dupa ktora chce ladnie wygladac w "bryce" na ulicy albo wiesz do czego sluzy samochod i chcesz wykorzystac z niego jeszcze wiecej mozliwosci.
Proste.
Hahahahah. Jak mozesz porownywac sprezyny obnizajace w Golfie do GWINTU D2 ? Nie masz chyba pojecia o czym mowisz. Do codzienniej jazdy taki zawias sie NIE NADAJE. Nawet na balonach 205/50/16 jest tak twardo, ze wypadaja plomby. Do polatania bokiem czy upalania po miescie tak, ale nie na CODZIEN!!
KONON BARBARZYŃCA
Awatar użytkownika
katod
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 40
Rejestracja: wt 03 paź, 2006 18:30
Lokalizacja: Wrocław

nie jest tak źle...
1) ustawiasz średnią wysokość na dużej śrubie (a nie glebę)
2) ustawiasz średnią twardość, a nie skręcasz na maksa

Oczywiście jest bardziej twarde niż seria, ale daje się normalnie jechać po ulicach.
Nawet jak wjedziesz na studzienkę czy w dziurę nie ma tragedii...
Pamiętaj że gwint ma możliwość regulacji (po prostu nie obniżasz go na maksa, wtedy masz duży zakres regulacji twardości).
Jeśli obniżysz na maksa, to oczywistą sprawą jest, że jak ustawisz małą twardość to dobije ci koło do błotnika na dziurach.
Oczywiście pamiętajcie, że jak twardy zawias to również obowiązkowo rozpórka kielichów... bo widzę że nikt o tym nie pisał.
Mallly200sx

katod pisze:nie jest tak źle...
1) ustawiasz średnią wysokość na dużej śrubie (a nie glebę)
2) ustawiasz średnią twardość, a nie skręcasz na maksa

Oczywiście jest bardziej twarde niż seria, ale daje się normalnie jechać po ulicach.
Nawet jak wjedziesz na studzienkę czy w dziurę nie ma tragedii...
Pamiętaj że gwint ma możliwość regulacji (po prostu nie obniżasz go na maksa, wtedy masz duży zakres regulacji twardości).
Jeśli obniżysz na maksa, to oczywistą sprawą jest, że jak ustawisz małą twardość to dobije ci koło do błotnika na dziurach.
Oczywiście pamiętajcie, że jak twardy zawias to również obowiązkowo rozpórka kielichów... bo widzę że nikt o tym nie pisał.
dokładnie wszystko zalezy od ustawienia, spreżyn itd ja daje rade poruszac sie na gwincie choc nie mam dobrze dobranych spręzyn i jest przesadnie twardo... kwestia wygody... dlatego twardosc da sie dobrac tak jak spreżyny itd. a przesadnie twardy samochód to nawet w drifcie jest nieuprowadzalny....
Keepsake

Nie prawda, można wysłać D2 do serwisu. Jak się go kupi bezpośednio w Stanach to pewnie byłby kłopot ze zrobieniem serwisu u polskiego dystrybutora, ale może da się z którymś dogadać (tery zdaje się będzie to też sprzedawał)?

APEXPerformance trzeba serwisować w Anglii z tego co wiem, ale jest to o tyle mniejszy kłopot że tańsza przesyłka no i nie ma ryzyka cła bo Unia.

Kup D2 albo APEXPerformance. Różnica w wygodzie na ulicy jest pomijalna. A w odróżnieniu od coponiektórych wiem co mówię bo prawie rok miałem B6+sprężyny H&R (dzięki Pająk za sprowadzenie hehe) a teraz mam gwint od pół roku. Owszem, jest sztywniejszy - jak się go skręci na tor na sztywno. A jak się go zluzuje to jest tak samo jak B6.
Mallly200sx

Keepsake pisze:Nie prawda, można wysłać D2 do serwisu. Jak się go kupi bezpośednio w Stanach to pewnie byłby kłopot ze zrobieniem serwisu u polskiego dystrybutora, ale może da się z którymś dogadać (tery zdaje się będzie to też sprzedawał)?

APEXPerformance trzeba serwisować w Anglii z tego co wiem, ale jest to o tyle mniejszy kłopot że tańsza przesyłka no i nie ma ryzyka cła bo Unia.

Kup D2 albo APEXPerformance. Różnica w wygodzie na ulicy jest pomijalna. A w odróżnieniu od coponiektórych wiem co mówię bo prawie rok miałem B6+sprężyny H&R (dzięki Pająk za sprowadzenie hehe) a teraz mam gwint od pół roku. Owszem, jest sztywniejszy - jak się go skręci na tor na sztywno. A jak się go zluzuje to jest tak samo jak B6.
czyli w polsce nie da sie go serwisowac bo tery nie sciagnie maszyn ze stanów i nie da sie tego zrobic tak jak z bilsteinem ... a wysylka do stanów to juz przekracza koszt regeneracji bilsteina i nie jest on gorszy od apexi itp a nawet bili G jest tanszy.... i nie bedziesz czekal 1-2miesiecy na swoje amorki jak beda poruszaly sie po swiecie:) moze przesadzilem z tym czasem troche...
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

A czy to serwisowanie to jest taki duży problem? Te zawiechy tak się sypią że opcja serwisowania jest tak ważna?
GTSX S13
Mallly200sx

zalezy jak i gdzie jezdzisz latajac nie tylko po torze ale tez po ulicy to wiesz co sie dzieje z zawieszeniem szczególnie w polsce... no i w przypadku jakiegos incydentu ( strzalu) jest to dosc istotne. Tak jak cena bilstein jest również konkurencyjny i moze nawet wyjsc taniej.
Keepsake

Mallly200sx pisze:zalezy jak i gdzie jezdzisz latajac nie tylko po torze ale tez po ulicy to wiesz co sie dzieje z zawieszeniem szczególnie w polsce... no i w przypadku jakiegos incydentu ( strzalu) jest to dosc istotne. Tak jak cena bilstein jest również konkurencyjny i moze nawet wyjsc taniej.
Ale bilsteina możesz polecać na forum ogólnym, a tu jest drifting. A do driftingu bilstein się NIE NADAJE za bardzo i tyle.
Awatar użytkownika
mf
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: pt 16 cze, 2006 13:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

zwykle b6 pewnie nie ale Mallly200sx pisze chyba o tym ze w Zerkpolu mozna na zamowienie zrobic gwint na bilsteinie, mozna go tam regenerowac i regulowac. W sumie duza kwestia to trwalosc amortyzatorow bo np. koni potrafia szybko wyzionac ducha a bilstein jest znowu zanacznie trwalszy.

Inna kwestia w zawieszeniu - jak to jest z mocowaniem tylnego wozka. Stosowal ktos cos takiego http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 69c8fd1920
czy takiego
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 69c8fd1920

Faktycznie na nowych seryjnych gumach tam jest 14mm luzu :oops: ? Jak efekty ? Jakies problemy z tego wynikaja ?
Mallly200sx

Ale bilsteina możesz polecać na forum ogólnym, a tu jest drifting. A do driftingu bilstein się NIE NADAJE za bardzo i tyle.

oj to fascynujace dlaczego bo nie japonskie?? bo ty takich nie masz.... o qwa sory zabiles mnie...

nie chodzi mi o b6 tylko o customowe bilsteiny budowane w zarkopolu...

czy d2 ma mozliwosc oddzielnej regulacji na sciskanie i rozciaganie ??

a odnosnie tych tulei to my wyrzucilismy seryjne gumy i mamy tam tuleje aluminiowe co dalo lepsze zwarcie samochodu :) mozna w ten sposob zobaczyc czy pkt konstrukcyjne sa na srodku:) u nas naszczescie byly:)
Keepsake

OK ja myślałem o seryjnym B6 który miałem, driftowałem na nim i jest ZA MIĘKKI. I dlatego się nie nadaje.

Więc się kolego na drugi raz tak nie wzniecaj bo nie ma czym. Jesteś młody masz w pizdu życia przed sobą i powinieneś się oszczędzać.
tery

Moze zacznijmy od tego e powinny sie wypowiadac osoby z doswiadceniem w temacie (minimum jechaly Nissanem 200sx z gwintem Apex/d2/ itd.) ;) :lol:

Uderzalem juz kilkakrotnie tym zawiasem czasem NAPRAWDE konkretnie w krawezniki, latarnie itd. NIC A NIC sie nie stalo z samymi amorami. Pekaly wachacze, wyjezdzal wozek a d2 siedzi nadal!!

Nie ma sensu kombinowac z billsteinami.
Do driftu tylko D2 itp. Na codzien jest srednio nawet na najbardziej lagodnych ustawieniach, wiem bo jezdze czasem ;)

BTW jest promocja u mnie na d2, zapraszam po szczegoly na strone.
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Tak więc z tego co mówisz Tery mogę się nie przejmować regeneracją zawieszki i spokojnie brać D2.

Tak?

A to że twardo to jasna sprawa, w końcu to zawieszenie sportowe a nie lowraider.
GTSX S13
Mallly200sx

tery pisze:Moze zacznijmy od tego e powinny sie wypowiadac osoby z doswiadceniem w temacie (minimum jechaly Nissanem 200sx z gwintem Apex/d2/ itd.) ;) :lol:

Uderzalem juz kilkakrotnie tym zawiasem czasem NAPRAWDE konkretnie w krawezniki, latarnie itd. NIC A NIC sie nie stalo z samymi amorami. Pekaly wachacze, wyjezdzal wozek a d2 siedzi nadal!!

Nie ma sensu kombinowac z billsteinami.
Do driftu tylko D2 itp. Na codzien jest srednio nawet na najbardziej lagodnych ustawieniach, wiem bo jezdze czasem ;)

BTW jest promocja u mnie na d2, zapraszam po szczegoly na strone.
nie ma co kombinowac z bilsteinem bo ty sprzedajesz D2... ja latam na bilstainie B12 i jest pieknie. Beemki na zachodzie co lataj w driftach i wygrywaj na pewno nie lataja na D2 tylko na bilsteinach... wiec nie wszystko co D2 to sie swieci.

Szkoda ze nie ma w tym zestawie za 3tys sprezyn pomocniczych i jest chudy czpien...

Mam pytanie do sprzedawcy Terego czy ten zawias ma oddzielna regulacje w pierwszej opcji na sciskanie i rozciaganie??? Czy twoj zawias na ktorym sie poruszasz to jest upside-down???
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”