ZAWIESZENIE?

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
!markos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 22:52
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Husar pisze:To było akurat o hamulcach ale jest wytłumaczone co oznacza zmniejszenie masy nieresorowanej. Czy w perspektywie zawieszenie definicja zmniejszenia masy nieresorowanej będzie taka sama?
tak. zwieksza sie precyzja (lekkosc) pracy ukladu kierowniczego, bo porusza on mniejsze masy. samo zawieszenie tez ma "lzej", ma mniej do wytlumienia. to mniej wiecej tak jakbys mial galke zmiany biegow, ktora wazy 5kg - ciezko i malo dokladnie wbijaloby sie biegi :mrgreen:
Husar pisze:Troche angielski znam, ale mimo to odesłałem się do słownika i nadal nie rozumiem co te dwie rzeczy oznaczają.
to akurat nie odnosilo sie do ciebie
pillowball mount to po prostu mocowanie na duzym lozysku kulowym (lozysko ma ksztalt fragmentu kuli) nie ma tam gumowej poduszki i lozyska maszynowego (tak jak to zwykle jest zrobione)
camberplate sluzy do zmiany kata nachylenia kola do nawierzchni, dzieki czemu zmieniasz przyczepnosc opon i zachowanie samochodu w zakrecie (oczywiscie jesli regulacji dokonujemy z glowa)
GRATY Z US: ebaycargo@o2.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

No to mam jeszcze jedno pytanie.

Czy wersja Inverted ma jakieś minusy wobec wersji Standard? ( pomijając wyższą cenę )

edit:

A i jeszcze coś.

U Terrego w sklepie widze że wersja Inverted Super Drift jest nie wiele droższa od zwykłego D2 Racing. Może takie były by lepsze?
Mały opis tych zawieszeń na stronie D2
GTSX S13
Awatar użytkownika
!markos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 22:52
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Husar pisze:U Terrego w sklepie widze że wersja Inverted Super Drift jest nie wiele droższa od zwykłego D2 Racing
nie mam wplywu na to jak tery zaniza ceny :lol:

ja wybralbym odwrocone. trafia do mnie argumentacja o obnizonej masie nieresorowanej.
GRATY Z US: ebaycargo@o2.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ale te Super Drift też są inverted więc chyba też mają zmniejszoną masę nieresorowaną
GTSX S13
tery

!markos pisze:
Husar pisze:U Terrego w sklepie widze że wersja Inverted Super Drift jest nie wiele droższa od zwykłego D2 Racing
nie mam wplywu na to jak tery zaniza ceny :lol:

ja wybralbym odwrocone. trafia do mnie argumentacja o obnizonej masie nieresorowanej.
:D 8)

rowniez wybralbym odwrocone i chyba zamowie do siebie rowniez jako zapas te odwrocone, jak zaloze dam znac jak to wyglada w praktyce i w porownaniu do zwyklych.

Pzdr
Awatar użytkownika
!markos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 22:52
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Husar pisze:Ale te Super Drift też są inverted więc chyba też mają zmniejszoną masę nieresorowaną
inverted w przypadku takich samochodow = super drift :mrgreen: w subaru juz niekoniecznie :P z reszta kierowcy subaru wola kupowac na 4turbo za nieco wiecej :lol:
GRATY Z US: ebaycargo@o2.pl
Obrazek
Keepsake

Jak rozumiem inverted znaczy tyle że amortyzator ma trzpień na dole a cylinder na górze, tak?

I całe to zmniejszenie masy nieresorowanej polega na przeniesieniu amora w górę.

Jeżeli tak to jakieś mam wrażenie że to bardziej niż faktycznie efekt jakościowy jest pomyślane pod kątem efektu udanego wyciągania kasy od ludzi którzy kupią każdą nowinkę tylko dlatego że jest nowinką.

W końcu jeden amortyzator waży pewnie z 5kilo, to te 20 kilo w skali hamulców i kół przede wszystkim faktycznie stanowią aż taką różnicę jakościową?
Awatar użytkownika
!markos
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 22:52
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Keepsake pisze:Jeżeli tak to jakieś mam wrażenie że to bardziej niż faktycznie efekt jakościowy jest pomyślane pod kątem efektu udanego wyciągania kasy od ludzi którzy kupią każdą nowinkę tylko dlatego że jest nowinką.
zawieszenie upside-down nie jest zadna nowinka, bo od lat stosowane jest w sporcie...
Keepsake pisze:W końcu jeden amortyzator waży pewnie z 5kilo, to te 20 kilo w skali hamulców i kół przede wszystkim faktycznie stanowią aż taką różnicę jakościową?
a slyszales cos o lekkich felgach..? i ogolnie o tym, ze obnizenie masy nieresorowanej ma zbawienne skutki na handling, przyspieszanie i prace zawieszenia?
GRATY Z US: ebaycargo@o2.pl
Obrazek
Keepsake

Słyszałem ale zastanawiam się jak duży ma to wpływ na jazdę. Na pewno jakiś. Pytanie czy naprawdę zauważalny. Ciekaw jestem czy Tery będzie widział różnicę po przejściu z normalnego D2 na inverted.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Inverted tak naprawde fachowo sie nazywa USD czyli Up Side Down.
Zawieszenie calosciowo jest CIEZSZE niz standardowe, ale ma mniejsza mase nieresorowana oraz GRUBSZE lagi co mialo bardzo duzy wplyw w motocyklach-a z mysla o motocyklach powstaly tego typu pierwsze zawiasy !!
Faktem jest ze niresorowana masa jest naszym wrogiem i naszymi wrogami sa rowniez szerokie opony, fele o duzej ilosci cali w kazdym kierunku jak i lepsiejsze hamulce. ale jesli auto ma 500km to itak lepiej jest zwiekszyc jego mase wiekszymi hamulcami,felgami itp niz zapierdzielac i niemiec czym hamowac a w zakretach poprostu wyplywac bo amorki niedaly rady !!
uzyte materialy do minimum zmniejszaja mozliwa mase ale w pewnym momencie przy ograniczonych funduszach jest STOP !!
Praktyczne zalety USD zobaczymy tylko na torze i to niekoniecznie driftingowym !!
To ze D@ napisalo piekna formulke odnosnie driftu ma akurat znaczenie marketingowe bo na driftong stac "kazdego" dobrze zarabiajacego ,ale na starty w wyscigach dlugodystansowych juz niewielu !!
poco wiec robic zawias dla nielicznych jak mozna go wcisnac licznym !!
Jednak jest cos przez co ten zawias zasluguje na +
SAMOZADOWOLENIE KLIENTA za nieduze pieniadze !!
To tak jak jezdzic 200SXem a jezdzic TUNINGOWANYM 200SXem . Kazdy ma to co lubi i znajduje w aucie swoje spelnienie !!
Rzecza ktora ja bym bardzo polecil sa zewnetrzne zbiorniczki azotu !!!! Lepiej toleruja wzrost temperatury i przy dluzszych szalenstwach sie niegotuja !!
Tylko pozostaje kwestja ile trzeba doplacic do tych z regulowanym cisnieniem !!
Keepsake

Czyli tak jak myślałem... :) No nic, czekam na wyniki testów Terego. :D
stahtom

odgrzebie troche temat.
czy ktos sie orientuje co to za firma daiyama?warto to kupic czy lepszy bedzie k sport?
szukam gwintu do s13 na terenie UK,do 600 funtow.moze macie jakies propozycje?pzdr

http://cgi.ebay.co.uk/Daiyama-Coilover- ... dZViewItem
Awatar użytkownika
dzabateam
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: pt 11 sie, 2006 20:30
Kontakt:

http://forum.turbokillers.com/tematy11/7121.htm

kto szuka ten na forum znajdzie

[ Dodano: Wto Sie 21, 07 19:01 ]
jak coś zawsze zostaje D2 za 2500zł

ja mam takie ceny
stahtom

juz dawno to czytalem i reszte postow o gwincie tez.siedze w uk i ciagniecie z polski sie nie kalkuluje bo tutaj ceny podobne,tylko nie wiem co wybrac bo co post to inne zdanie ludzie maja,a niechce kupic jakiejs qpy.
Awatar użytkownika
dzabateam
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: pt 11 sie, 2006 20:30
Kontakt:

kazde zawieszenie jest lepsze od seryjnego . więc kup co jest pod ręką na pewno będzie lepsze , a różnic to nawet zawodowcy nie widzą ... chyba że komfort psychiczny
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”