tak. zwieksza sie precyzja (lekkosc) pracy ukladu kierowniczego, bo porusza on mniejsze masy. samo zawieszenie tez ma "lzej", ma mniej do wytlumienia. to mniej wiecej tak jakbys mial galke zmiany biegow, ktora wazy 5kg - ciezko i malo dokladnie wbijaloby sie biegiHusar pisze:To było akurat o hamulcach ale jest wytłumaczone co oznacza zmniejszenie masy nieresorowanej. Czy w perspektywie zawieszenie definicja zmniejszenia masy nieresorowanej będzie taka sama?
to akurat nie odnosilo sie do ciebieHusar pisze:Troche angielski znam, ale mimo to odesłałem się do słownika i nadal nie rozumiem co te dwie rzeczy oznaczają.
pillowball mount to po prostu mocowanie na duzym lozysku kulowym (lozysko ma ksztalt fragmentu kuli) nie ma tam gumowej poduszki i lozyska maszynowego (tak jak to zwykle jest zrobione)
camberplate sluzy do zmiany kata nachylenia kola do nawierzchni, dzieki czemu zmieniasz przyczepnosc opon i zachowanie samochodu w zakrecie (oczywiscie jesli regulacji dokonujemy z glowa)