Strona 1 z 2

Problem z wspomaganiem s13

: wt 10 cze, 2008 18:49
autor: Husar
Mam taki mały problem ze wspomaganiem.
Gdy zmieniam kierunek driftu wspomaganie kierownicy chyba przestaje działać bo bardzo ciężko jest mi odbić kierą w drugą strone.
Czy to jest normalne w s13 czy nie?

: wt 10 cze, 2008 19:07
autor: Maretzky
Normalka :)
Chetnie poznam jakis trik aby to poprawic...

: wt 10 cze, 2008 21:34
autor: borimichal
Mam to samo,takze nie jestes jedyny :)
Tylko faktycznie mozna by bylo cos na to zaradzic,ja probowalem wymienic olej ale praktycznie nic nie pomoglo.

: ndz 06 lip, 2008 23:53
autor: ODINN
hmmm a to nie bylo tak ze sie plyn przegrzewa?

gdzies widzialem kompletnie przebudowane ukl kierownicze, ze zmniejszonym przelozeniem itd.

ps, moze tez wymiana pompy na nowa pomoze...?

: sob 06 wrz, 2008 16:51
autor: s14rspec
Co prawda, znam dobrze tylko s14, ale jesli ktos jest zapalonym fanem driftu, mogl by sprobowac bez wspomagania. niewiem czy to mozliwe, i czy pomoze, ale kazdy pomysl jest dobry.


P.S. przepraszam, ze odkopuje temat, lecz nie znalazlem nic w regulaminie, co mogl bym zlamac piszac ten post.

: sob 06 wrz, 2008 23:13
autor: nygu
nie jestem pewien czy dobrze pamietam a nie chce palnąć jakiejś głupoty ale tak kojarze że na którymś tematycznym foro czytałem że zwiększenie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ułatwia kręcenie fajerą. jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi bo pamięć potrafi zawodzić.
pokój

: pn 19 sty, 2009 23:34
autor: mako
da sie bez wspomagania latac ale przyjemne to nie jest. w s13 krece zawsze 1 reka i przy odbijaniu w druga strone bokiem jest tam jakies obciazenie wieksze ale ja tam nie narzekam

: ndz 13 cze, 2010 17:45
autor: dapper
skoro jest juz zalozony temat apropo problemu ze wspomaganiem to ja sie zapytam co moglo sie u mnie stac w s13; jechalem na prostej drodze i nagle uslyszalem jakis taki metalowy dzwiek jakbym przejechal po jakiejs puszce i nagle przestalo mi dzialac wspomaganie. wczesniej nic sie nie dzialo ze wspomaganiem, plyn tez jest. co sprawdzic w takim wypadku. nigdy wczesniej nie mialem problemu ze wspomaganiem takze pytam od czego zaczac. prosze o odpowiedz.

: ndz 13 cze, 2010 18:52
autor: Maretzky
Moze pasek klinowy pękł ...

: pn 14 cze, 2010 03:29
autor: PiotrekŁDZ
Może maglownica odpadła? :mrgreen:

: pn 14 cze, 2010 16:20
autor: Igorek
może pompa wspomagania się zajechała?

: śr 16 cze, 2010 18:48
autor: dapper
Pasek strzelil...moj brat tu napisal temat i nie zauwazyl nawet :D
A tak na temat tej maglownicy i problemem ze wspomą to kolega nie grzebal nic w ukladzie?? Nie dawal podkladek? Bo moze byc tak ze maglownica pracuje teraz na innym zakresie??
W s14 tez tak jest czy to tylko w s13? Jesli nie to mozna przerzucic s14.

: wt 29 lis, 2011 13:01
autor: mattew
Dzisiaj zauwazylem maly problem ze wspomaganiem...
Przy parkowaniu, jak skrece kierownica na maksa to spadaja mi obroty.... jak jestem na luzie to potrafia spasc do 500-600obr... Pompa wspomagania juz nie daje rady ?

: wt 29 lis, 2011 13:05
autor: kamilp1908
Jak się nie mylę to pompa wspomagania w CA18DET ma takie fajne ustrojstwo, że gdy manewrujesz powoli to jest zwiększane ciśnienie robocze pompy i dzięki temu łatwiej kręcić kierą. Co za tym idzie zwiększa się obciążenie silnika, więc mogą spaść obroty.
Zauważ, że do pompy idzie 2 pinowa wtyczka, która odpowiada za ten "tryb" pracy.

: wt 29 lis, 2011 13:11
autor: mattew
kamilp1908 pisze:Jak się nie mylę to pompa wspomagania w CA18DET ma takie fajne ustrojstwo, że gdy manewrujesz powoli to jest zwiększane ciśnienie robocze pompy i dzięki temu łatwiej kręcić kierą. Co za tym idzie zwiększa się obciążenie silnika, więc mogą spaść obroty.
Zauważ, że do pompy idzie 2 pinowa wtyczka, która odpowiada za ten "tryb" pracy.
No w sumie mozliwe, nigdy tam niezagladalem... w razie czego zobacze jak stoi plyn bo dawno sie patrzylem :D