Mam taki mały problem ze wspomaganiem.
Gdy zmieniam kierunek driftu wspomaganie kierownicy chyba przestaje działać bo bardzo ciężko jest mi odbić kierą w drugą strone.
Czy to jest normalne w s13 czy nie?
Problem z wspomaganiem s13
Moderator: Moderator
GTSX S13
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Mam to samo,takze nie jestes jedyny
Tylko faktycznie mozna by bylo cos na to zaradzic,ja probowalem wymienic olej ale praktycznie nic nie pomoglo.
Tylko faktycznie mozna by bylo cos na to zaradzic,ja probowalem wymienic olej ale praktycznie nic nie pomoglo.
hmmm a to nie bylo tak ze sie plyn przegrzewa?
gdzies widzialem kompletnie przebudowane ukl kierownicze, ze zmniejszonym przelozeniem itd.
ps, moze tez wymiana pompy na nowa pomoze...?
gdzies widzialem kompletnie przebudowane ukl kierownicze, ze zmniejszonym przelozeniem itd.
ps, moze tez wymiana pompy na nowa pomoze...?
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Co prawda, znam dobrze tylko s14, ale jesli ktos jest zapalonym fanem driftu, mogl by sprobowac bez wspomagania. niewiem czy to mozliwe, i czy pomoze, ale kazdy pomysl jest dobry.
P.S. przepraszam, ze odkopuje temat, lecz nie znalazlem nic w regulaminie, co mogl bym zlamac piszac ten post.
P.S. przepraszam, ze odkopuje temat, lecz nie znalazlem nic w regulaminie, co mogl bym zlamac piszac ten post.
nie jestem pewien czy dobrze pamietam a nie chce palnąć jakiejś głupoty ale tak kojarze że na którymś tematycznym foro czytałem że zwiększenie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ułatwia kręcenie fajerą. jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi bo pamięć potrafi zawodzić.
pokój
pokój
skoro jest juz zalozony temat apropo problemu ze wspomaganiem to ja sie zapytam co moglo sie u mnie stac w s13; jechalem na prostej drodze i nagle uslyszalem jakis taki metalowy dzwiek jakbym przejechal po jakiejs puszce i nagle przestalo mi dzialac wspomaganie. wczesniej nic sie nie dzialo ze wspomaganiem, plyn tez jest. co sprawdzic w takim wypadku. nigdy wczesniej nie mialem problemu ze wspomaganiem takze pytam od czego zaczac. prosze o odpowiedz.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Może maglownica odpadła?
Pasek strzelil...moj brat tu napisal temat i nie zauwazyl nawet
A tak na temat tej maglownicy i problemem ze wspomą to kolega nie grzebal nic w ukladzie?? Nie dawal podkladek? Bo moze byc tak ze maglownica pracuje teraz na innym zakresie??
W s14 tez tak jest czy to tylko w s13? Jesli nie to mozna przerzucic s14.
A tak na temat tej maglownicy i problemem ze wspomą to kolega nie grzebal nic w ukladzie?? Nie dawal podkladek? Bo moze byc tak ze maglownica pracuje teraz na innym zakresie??
W s14 tez tak jest czy to tylko w s13? Jesli nie to mozna przerzucic s14.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Dzisiaj zauwazylem maly problem ze wspomaganiem...
Przy parkowaniu, jak skrece kierownica na maksa to spadaja mi obroty.... jak jestem na luzie to potrafia spasc do 500-600obr... Pompa wspomagania juz nie daje rady ?
Przy parkowaniu, jak skrece kierownica na maksa to spadaja mi obroty.... jak jestem na luzie to potrafia spasc do 500-600obr... Pompa wspomagania juz nie daje rady ?
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Jak się nie mylę to pompa wspomagania w CA18DET ma takie fajne ustrojstwo, że gdy manewrujesz powoli to jest zwiększane ciśnienie robocze pompy i dzięki temu łatwiej kręcić kierą. Co za tym idzie zwiększa się obciążenie silnika, więc mogą spaść obroty.
Zauważ, że do pompy idzie 2 pinowa wtyczka, która odpowiada za ten "tryb" pracy.
Zauważ, że do pompy idzie 2 pinowa wtyczka, która odpowiada za ten "tryb" pracy.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
No w sumie mozliwe, nigdy tam niezagladalem... w razie czego zobacze jak stoi plyn bo dawno sie patrzylemkamilp1908 pisze:Jak się nie mylę to pompa wspomagania w CA18DET ma takie fajne ustrojstwo, że gdy manewrujesz powoli to jest zwiększane ciśnienie robocze pompy i dzięki temu łatwiej kręcić kierą. Co za tym idzie zwiększa się obciążenie silnika, więc mogą spaść obroty.
Zauważ, że do pompy idzie 2 pinowa wtyczka, która odpowiada za ten "tryb" pracy.