Problem z wspomaganiem s13

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Mam taki mały problem ze wspomaganiem.
Gdy zmieniam kierunek driftu wspomaganie kierownicy chyba przestaje działać bo bardzo ciężko jest mi odbić kierą w drugą strone.
Czy to jest normalne w s13 czy nie?
GTSX S13
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Normalka :)
Chetnie poznam jakis trik aby to poprawic...
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Mam to samo,takze nie jestes jedyny :)
Tylko faktycznie mozna by bylo cos na to zaradzic,ja probowalem wymienic olej ale praktycznie nic nie pomoglo.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

hmmm a to nie bylo tak ze sie plyn przegrzewa?

gdzies widzialem kompletnie przebudowane ukl kierownicze, ze zmniejszonym przelozeniem itd.

ps, moze tez wymiana pompy na nowa pomoze...?
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
s14rspec
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 1
Rejestracja: sob 06 wrz, 2008 16:45
Kontakt:

Co prawda, znam dobrze tylko s14, ale jesli ktos jest zapalonym fanem driftu, mogl by sprobowac bez wspomagania. niewiem czy to mozliwe, i czy pomoze, ale kazdy pomysl jest dobry.


P.S. przepraszam, ze odkopuje temat, lecz nie znalazlem nic w regulaminie, co mogl bym zlamac piszac ten post.
Awatar użytkownika
nygu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 112
Rejestracja: pt 05 paź, 2007 17:44
Lokalizacja: ŁDZ
Kontakt:

nie jestem pewien czy dobrze pamietam a nie chce palnąć jakiejś głupoty ale tak kojarze że na którymś tematycznym foro czytałem że zwiększenie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ułatwia kręcenie fajerą. jeżeli sie myle to niech ktoś mnie poprawi bo pamięć potrafi zawodzić.
pokój
Awatar użytkownika
mako
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 22:45
Lokalizacja: GLIWICE
Kontakt:

da sie bez wspomagania latac ale przyjemne to nie jest. w s13 krece zawsze 1 reka i przy odbijaniu w druga strone bokiem jest tam jakies obciazenie wieksze ale ja tam nie narzekam
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

skoro jest juz zalozony temat apropo problemu ze wspomaganiem to ja sie zapytam co moglo sie u mnie stac w s13; jechalem na prostej drodze i nagle uslyszalem jakis taki metalowy dzwiek jakbym przejechal po jakiejs puszce i nagle przestalo mi dzialac wspomaganie. wczesniej nic sie nie dzialo ze wspomaganiem, plyn tez jest. co sprawdzic w takim wypadku. nigdy wczesniej nie mialem problemu ze wspomaganiem takze pytam od czego zaczac. prosze o odpowiedz.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Moze pasek klinowy pękł ...
Obrazek
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Może maglownica odpadła? :mrgreen:
Awatar użytkownika
Igorek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 121
Rejestracja: sob 29 lis, 2008 14:48
Lokalizacja: Warszawa

może pompa wspomagania się zajechała?
Kto hamuje ten przegrywa !
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

Pasek strzelil...moj brat tu napisal temat i nie zauwazyl nawet :D
A tak na temat tej maglownicy i problemem ze wspomą to kolega nie grzebal nic w ukladzie?? Nie dawal podkladek? Bo moze byc tak ze maglownica pracuje teraz na innym zakresie??
W s14 tez tak jest czy to tylko w s13? Jesli nie to mozna przerzucic s14.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Awatar użytkownika
mattew
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 100
Rejestracja: ndz 06 mar, 2011 13:20
Lokalizacja: Bologna / Wrocław

Dzisiaj zauwazylem maly problem ze wspomaganiem...
Przy parkowaniu, jak skrece kierownica na maksa to spadaja mi obroty.... jak jestem na luzie to potrafia spasc do 500-600obr... Pompa wspomagania juz nie daje rady ?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Jak się nie mylę to pompa wspomagania w CA18DET ma takie fajne ustrojstwo, że gdy manewrujesz powoli to jest zwiększane ciśnienie robocze pompy i dzięki temu łatwiej kręcić kierą. Co za tym idzie zwiększa się obciążenie silnika, więc mogą spaść obroty.
Zauważ, że do pompy idzie 2 pinowa wtyczka, która odpowiada za ten "tryb" pracy.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
mattew
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 100
Rejestracja: ndz 06 mar, 2011 13:20
Lokalizacja: Bologna / Wrocław

kamilp1908 pisze:Jak się nie mylę to pompa wspomagania w CA18DET ma takie fajne ustrojstwo, że gdy manewrujesz powoli to jest zwiększane ciśnienie robocze pompy i dzięki temu łatwiej kręcić kierą. Co za tym idzie zwiększa się obciążenie silnika, więc mogą spaść obroty.
Zauważ, że do pompy idzie 2 pinowa wtyczka, która odpowiada za ten "tryb" pracy.
No w sumie mozliwe, nigdy tam niezagladalem... w razie czego zobacze jak stoi plyn bo dawno sie patrzylem :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”