Problem z wspomaganiem s13

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

I peweni bierze sygnał z czujnika prędkości? A mi przekłamuje o 20km w dół.... Czyli pewnie za późno się wyłącza ten tryblight :/
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

chyba Wam sie cos myli,popatrzcie jeszcze raz pod maske :P
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Ja tam nigdy nie widziałem żadnych wtyczek do pompy ani w ca ani w sr :D
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

krecisz do konca, nagle czujesz opor i najwidoczniej pompa ma ciezko, tym samym obroty spadaja w dol, czesto tak jest w autach ze wspoma
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Paweł
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: pn 24 lis, 2003 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Pompa natrafia na opór i przez to spadają obroty - normalna sprawa.
Awatar użytkownika
mattew
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 100
Rejestracja: ndz 06 mar, 2011 13:20
Lokalizacja: Bologna / Wrocław

Paweł pisze:Pompa natrafia na opór i przez to spadają obroty - normalna sprawa.
Czlowiek cale zycie sie uczy :roll: :lol:
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

odrazu zapytam tutaj. czy pompa wspomagania w s13 a w s14 ma takie same cisnienie? niby pompy te same sa, wygladaja niemal sa identyczne. moze zaadaptowal by mocniejsza?
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Ale po co? Ciężko Ci się kręci kołami ?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

z tego co wiem i z wlasnego doswiadczenia pompy sa te same.
Za to mozna sie spotkac z roznie zuzytami maglami w 13`stce i tu powstaja roznice w sile dzialania wspomy podejrzewam.
S14`stkowe magle sa pod tym wzgledem lepsze
jacie
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 10
Rejestracja: śr 05 gru, 2012 19:37
Lokalizacja: Wrocław

Witam. Czy ktoś zrobił swap wspomagania z s14 do s13? Jest różnica, pomogło? Instalacja plug&play:)??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”