Początku Driftu

Wszystko co dotyczy Driftingu

Moderator: Moderator

Mło0dy
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 42
Rejestracja: pt 03 lut, 2006 12:55
Lokalizacja: Tczew k.GDA
Kontakt:

borimichal no własnie w tym kierunku myslałem.

techniki prowadzenia/zachowania auta w poslizgu wg. mnie najlepiej uczyc sie własnie na sniegu,lekko zbita warstewka sniegu i jakis plac.przypłacilem zgietym alusem ale sie nauczyłem trochu.teraz lidlowskie parkingi po 21 w wilgony wieczór.polecam Tym ktorzy wlasnie tak jak ja zaczynają taką zabawe z nadsterownoscia.
pozdro
Awatar użytkownika
aLLy
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 75
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 17:20

Witam, ja dla odmiany polecam pograc sobie w symulator Live for speed. Mam 19 lat od 4 miesiecy jestem wlascicielem s14a, jest to moje pierwsze wlasne auto ( wczesniej poruszalem sie passatem 1.6 ojca ) . Od samego poczatku zaczolem sie slizgac i wszystko co potrafie zawdzieczam wyzej wymienionej grze . Nie mialem zadnych problemow z robieniem kolek czy 8mek tak samo bylo gdy wpadlem na Wyrazow . Dzieki LFS mozna sobie wyrobic podstawowe nawyki oraz techniki ktore stosuje sie w drifcie , fizyka jest tak zaawansowana ze naprawde auto zachowuje sie realistycznie.

Filmy zostały przeniesione do działu zdjęcia i filmy
Ostatnio zmieniony śr 17 gru, 2008 00:12 przez aLLy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Potwierdzam i polecam juz kiedys wspominalem o tym symulatorku ale chyba malo kto sie zainteresowal.... :) Odrazu mowie jest trudny i zeby sie nauczyc wmiare jezdzic trzeba spedzic z miecha grajac po godzince dzienie.

W ramach relaksu po ciezkim dniu(np robieniu nyski) ekstra sprawa.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
aLLy
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 75
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 17:20

i nie podchodzic do tej gry bez kiery, najlepiej g25 - naprawde warto ;)
Awatar użytkownika
xmarv
Stały gość
Stały gość
Posty: 209
Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
Kontakt:

Gierka fajna ale nic nie zastąpi pustego placu/parkingu najlepiej podczas deszczu :mrgreen: . Bo nie wiem jak inaczej mozna sie uczyc bez tego uczucia jak samochód się gnie, jak Cie wciska i wyrzuca z fotela :) a dwa przecież kierownica w kompie nie odbija tak jak w aucie przy np. łamaniu auta przed/na zakręcie... moim zdaniem ciężko jedno do drugiego porównać... :)
= There is no easy way from the earth to the stars =
Awatar użytkownika
aLLy
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 75
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 17:20

No niestety nie masz racji bo g25 odbija tak jak w normalnym aucie . Tak jak pisalem g25 + lfs jest dobre do nauczenia sie kontry itp oraz roznych technik , bo tak jak mowiles , nic placu nie zastapi :)
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Wiadomo ze nic nie zastapi ale wyrabia pewne odruchy wiem po sobie bo w ta giere pykam juz dobre 2lata.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
xmarv
Stały gość
Stały gość
Posty: 209
Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
Kontakt:

aLLy pisze:No niestety nie masz racji bo g25 odbija tak jak w normalnym aucie . Tak jak pisalem g25 + lfs jest dobre do nauczenia sie kontry itp oraz roznych technik , bo tak jak mowiles , nic placu nie zastapi :)
A to nie wiedziałem :) chyba bede musiał sobie sprawić taką kiere :D
= There is no easy way from the earth to the stars =
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Mi jako nowicjuszowi zdecydowanie najlepiej nauka idze na malych rondkach bo mobilizuja poniewaz trzeba uwazac zeby nie wjechac na wysepke albo nie przywalic w kraweznik :)
No i zdecydowanie lepiej mi sie latanie bokiem na mokrym chodz coraz bardziej brakuje szpery
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
aLLy
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 75
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 17:20

dokladnie , mozna sobie wyrobic refleks i bardzo dobre nawyki , mialem juz pare niebezpiecznych sytuacji i mysle ze gdyby nie lfs , nie uniknalbym wypadku.
Awatar użytkownika
sebamoto
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: sob 06 paź, 2007 20:55

Ja zaczynałem po nocach na miescie(rok temu),póżniej boczne uliczki(w dzień)uwazajcie na pałkarzy!Pozniej rondo-1 kolko z problemami a po 3 tygodzniach 15kolek i do domu bo gliny gonily(komus halas przeszkadzal).Teraz wlatuje na rondo i przy 50km/h wpinam 2 potem 3 bieg i dymek.....no troche jego jest.Najgorzej przełamac sie jak sa krawezniki(ja sie przelamalem)
Po prostu trzeba ćwiczyć i jeszcze raz cwiczyc.Z mojego doswiadczenia a troche polski juz objezdzilem(treningi i zawody)proponuje latanie najpierw na morkrym a najlepiej na torze.Nie ma co wogule porownywac do latania na miescie.Aby nie zachaczyc kraweznika...Pozdro Mlodzi Drifterzy!
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

No tak,ale ten kto choc raz nie przychaczyl kraweznika(płotka,barierki :D ) nie poczuje jak to naprawde jest :D :D :D

Problemy z milicja tez miewam :)

Tylko Panowie nie zapomnijcie o jednej rzeczy LFS to gra(nie powiem bardzo dobry symulator).....ale to nie jest rzeczywistosc....

Probujcie swych sil-zycze powodzenia i polamania wachaczy :D
Awatar użytkownika
diablo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: czw 07 lut, 2008 15:57
Lokalizacja: Wawa SnD
Kontakt:

:twisted: jak mozna porownywac gre do fruwania bokiem zelazkiem w rzeczywistosci ... jakbys ciupcianie z pornusem na pc zestawiał :airborne:
rozumiem ze zawsze mozna na recznym pocwiczyc :D
Sz@t@n jeździ szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać
Awatar użytkownika
xmarv
Stały gość
Stały gość
Posty: 209
Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
Kontakt:

borimichal pisze:No tak,ale ten kto choc raz nie przychaczyl kraweznika(płotka,barierki :D ) nie poczuje jak to naprawde jest :D :D :D
Racja :D , też coś o tym wiem :D :mrgreen:
= There is no easy way from the earth to the stars =
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

taa a jeszcze lepiej jak sie na mokrym wpada w duzy zakret ladnie sie leci a nagle niezbyt kontrolowany obrot o 360* :twisted:
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Drifting”