Adaptery pod tarcze 320mm dla 300zx/s14a
Moderator: Moderator
- klimas1778
- -#Sympatyk
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz 21 lip, 2013 21:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Nie udzielałem się bo nie mam jeszcze jak sprawdzić czy to pasuje ale może wypowie się organizator albo najlepiej producent? Jak niby maja być inne śruby i coś tam jeszcze to może zaraz zorganizujemy "grupowy" na kupno hurtem tych śrub
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
Tylko dlaczego mamy kupować to na nowo skoro już raz za to zapłaciliśmy?
Ja wyszedłem przed szereg i kupiłem, zrobiłem sobie sam.. bo nie będe czekał tygodniami na wyjaśnienia, jestem stratny kolejne 50PLN i pare godziń pracy.
Ja wyszedłem przed szereg i kupiłem, zrobiłem sobie sam.. bo nie będe czekał tygodniami na wyjaśnienia, jestem stratny kolejne 50PLN i pare godziń pracy.
Nie chce truc dupy, ale najlepiej by bylo jakby wypowiedzial sie sam producent tych adapterkow i sprawa bylaby wyjasniona.
- Smooth_Operator
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz 21 sie, 2011 13:39
- Lokalizacja: k. Torunia
Czy FUNO dostał tarczę od DA6DOD do sprawdzenia i czy mógłby napisać jak się sprawy mają?
Jako również użytkownik, ale głównie jako mod, na prośbę kilku osób, już nie tylko proszę (bo to robili koledzy wyżej), ale wzywam Funa do wyjaśnienia sprawy tak by ogół czyli ponad 20 osób było zadowolonych ze sfinalizowanej transakcji.
Adaptery byly robione pod zwrotnice S14 piasta 5 srub.
Ucho zacisku na zwrotnicy s14 ma 12mm grubosci i to jest seria nie przerabiana.Ucho zacisku s13 w zwrotnicy ma 16mm grubosci i stad te roznice u wszystkich ktorzy wrzucali to na 4 sruby w zwrotnice s13. Roznica w odsadzeniu tarczy przy pomiarach wyniosla dokladnie 3mm, czyli 3mm roznicy+12mm grubosci ucha wymusza tulejke o wysokosci 15mm, w s13 musialaby byc 19mm i stad te rozbierznosci. Zalozylem ze jak wszyscy rzucaja sie na nie tanie tarcze murano na 5 srub to nikt nie bedzie ich wiercil i ze kazdy ma juz konwersje na 5 srub za soba, Jezeli tarcze mialy byc i tak do wiercenia na 4x114.3 to mozna bylo to ogarnac na tarczach opla vw lub jakichs innych ktore kosztowaly by za pare tyle co jedna z murano albo mniej. Co do odstajacego klocka to, tarcze nie zawsze sa idealnie tak samo wytoczone wiec wolalem zrobic minimalnie wiekszy luz do zacisku zeby nie tarlo. Zacisk jest z tarczy 280mm i ma duzo ciasniejszy luk niz taki na 320mm, I napewno nie kazdy jest idealnie tak samo odlany bo sa z roznych fabryk. Fabrycznie zacisk ma 3mm do szczytu tarczy i zachowalem podobna odleglosc. Robiac cos pod jeden samochod na miejscu moge sobie pozwolic na spasowanie z tarcza nawet na 0.5mm jak trzeba a robiac gotowca pod iles tam samochodow nie wiem co kto ma i co kupi. jeden kupi chinska tarcze ktora bedzie miala 324mm drugi kupi oryginal co bedzie idealnie 320mm i kazdemu inaczej wyjdzie. klocek wysuniety o 2mm niczego nie zepsuje poprostu nie bedzie sie tworzyl rant na tarczy, fabrycznie i tak pracuje przy samej krawedzi, z reszta nikt nie robi przebiegow po 100tys rocznie. A mialem przypadki ze tarcze pod ten sam samochod mialy 3-4 mm roznicy na srednicy i jakbym zostawil szczeline 1mm to komus by tarlo, Bez problemu mozna rozwiercic otwor w adapterze na 15lub 16mm i skrecic to po przesunieciu glebiej w tarcze i nic sie nie przesunie. Nie zadowolonym moge dorobic dodatkowe tulejki 4mm do tych ktore dostali. Sory ze dopiero teraz pisze ale ostatnio krucho z czasem. W sprawie dodatkowych tulejek piszcie PW.
Ucho zacisku na zwrotnicy s14 ma 12mm grubosci i to jest seria nie przerabiana.Ucho zacisku s13 w zwrotnicy ma 16mm grubosci i stad te roznice u wszystkich ktorzy wrzucali to na 4 sruby w zwrotnice s13. Roznica w odsadzeniu tarczy przy pomiarach wyniosla dokladnie 3mm, czyli 3mm roznicy+12mm grubosci ucha wymusza tulejke o wysokosci 15mm, w s13 musialaby byc 19mm i stad te rozbierznosci. Zalozylem ze jak wszyscy rzucaja sie na nie tanie tarcze murano na 5 srub to nikt nie bedzie ich wiercil i ze kazdy ma juz konwersje na 5 srub za soba, Jezeli tarcze mialy byc i tak do wiercenia na 4x114.3 to mozna bylo to ogarnac na tarczach opla vw lub jakichs innych ktore kosztowaly by za pare tyle co jedna z murano albo mniej. Co do odstajacego klocka to, tarcze nie zawsze sa idealnie tak samo wytoczone wiec wolalem zrobic minimalnie wiekszy luz do zacisku zeby nie tarlo. Zacisk jest z tarczy 280mm i ma duzo ciasniejszy luk niz taki na 320mm, I napewno nie kazdy jest idealnie tak samo odlany bo sa z roznych fabryk. Fabrycznie zacisk ma 3mm do szczytu tarczy i zachowalem podobna odleglosc. Robiac cos pod jeden samochod na miejscu moge sobie pozwolic na spasowanie z tarcza nawet na 0.5mm jak trzeba a robiac gotowca pod iles tam samochodow nie wiem co kto ma i co kupi. jeden kupi chinska tarcze ktora bedzie miala 324mm drugi kupi oryginal co bedzie idealnie 320mm i kazdemu inaczej wyjdzie. klocek wysuniety o 2mm niczego nie zepsuje poprostu nie bedzie sie tworzyl rant na tarczy, fabrycznie i tak pracuje przy samej krawedzi, z reszta nikt nie robi przebiegow po 100tys rocznie. A mialem przypadki ze tarcze pod ten sam samochod mialy 3-4 mm roznicy na srednicy i jakbym zostawil szczeline 1mm to komus by tarlo, Bez problemu mozna rozwiercic otwor w adapterze na 15lub 16mm i skrecic to po przesunieciu glebiej w tarcze i nic sie nie przesunie. Nie zadowolonym moge dorobic dodatkowe tulejki 4mm do tych ktore dostali. Sory ze dopiero teraz pisze ale ostatnio krucho z czasem. W sprawie dodatkowych tulejek piszcie PW.
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
Chyba Hrum
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
Pisz do użytkownika Scratch
Ja mam adaptery od niego i wszystko jest ok.
Ja mam adaptery od niego i wszystko jest ok.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"