Witam,cześć
zaczynamy kolejny zakup grupowy zawieszeń ISC.
Zakup -termin zbierania chętnych do 1 grudnia.
Zaliczki do 10 grudnia
Tak żeby bez problemu zdążyć z realizacją na koniec lutego/początek marca.
Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (40 dni płynie statek jak zawieszenia trafią do portu)
Zaliczki to 700 zł. Reszta do dopłaty jak zawiasy będą w Polsce.
Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate +pillowball - 3100 brutto.
Cena wersji SPORT - 2800 - jest ona bez Pillowball (łożysko górne) i bez camber plate regulacja pochylenia koła.
Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Z ISC jeździ - miedzy innymi: Artur Opiela(BudMat), Marek Wartałowicz(STW), Marek Smulik(Koi Drift),Marcin Wittchen,Mateusz Fijał(STW),S13 USER (Adaś),Bartosz Ostałowski,Karol Kowalski (TVN TURBO),Maciej Jarkiewicz, BratCebe,Maciek Bochenek (Mistrzostwo 2012 na ISC) Team PRODRIFT a za granicą zawodnicy Formula Drift i wielu innych
KATALOG
Zapraszam na Facebook : klik
Każdy zamawiający może dobrać sobie twardość sprężyn.
Każdy kto chce zakupić drugi komplet sprężyn - dopłaca za 4 sztuki - 500 zł.
Można również dokupić sobie tylko 2 sztuki.
Dostępność prawie wszystkich samochodów Japońskich +BMW +VW + wiele innych.
Mam już w ofercie wersję dedykowaną do BMW E30 pod 4 śruby.
Istnieje możliwość dorobienia zawieszenia do BMW E30 w wersji pod 5 śrub i duży skręt - szczegóły na PW.
Możliwość Mixowania zamówienia bez dopłaty - przód inny tył inny , lub góra amortyzatora inna dół inny.
Można zamówić sam przód lub sam tył -cena ustalana na PW.
Każdy element w ISC można dokupić osobno - w pełni serwisowalna opcja - w przypadku uszkodzenia - nie ma problemu dostępności komponentów.
Dobór twardości sprężyn - bez dopłat.
Specyfikacja dostępna tutaj : klik
Zakup Grupowy zawieszeń ISC -edycja XI OgólnoPolska
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: pn 27 paź, 2008 17:07
- Lokalizacja: WIELICZKA
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony wt 07 paź, 2014 20:33 przez planetjdm, łącznie zmieniany 8 razy.
www.planet-jdm.com - regulowane elementy zawieszeń
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: pn 27 paź, 2008 17:07
- Lokalizacja: WIELICZKA
- Kontakt:
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
Ostatnio zmieniony wt 07 paź, 2014 19:24 przez planetjdm, łącznie zmieniany 1 raz.
www.planet-jdm.com - regulowane elementy zawieszeń
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: pn 27 paź, 2008 17:07
- Lokalizacja: WIELICZKA
- Kontakt:
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
www.planet-jdm.com - regulowane elementy zawieszeń
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: pn 27 paź, 2008 17:07
- Lokalizacja: WIELICZKA
- Kontakt:
w wersji :
Sport : 1300 zł
Racing : 1500 zł
zobaczę co uda się załatwić.
Sport : 1300 zł
Racing : 1500 zł
zobaczę co uda się załatwić.
www.planet-jdm.com - regulowane elementy zawieszeń
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: śr 16 lis, 2011 00:18
- Lokalizacja: Lubań PL/de Kolonia
- Kontakt:
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
Nissan 200SX S13 mój własny:D
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
projekt "s13 CA18DET"....
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 17
- Rejestracja: śr 16 lis, 2005 16:56
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
9.Prometeusz - 200sx s13 - wersja sport 8/6
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
9.Prometeusz - 200sx s13 - wersja sport 8/6
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
9.Prometeusz - 200sx s13 - wersja sport 8/6
10. Kosmaty_ - 200sx s14 - wersja drift, 8kg przód, 6kg tył
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 10kg przód/ 8kg tył ale jeszcze potwierdzę twardość
7. ronperek - s13 drift 8/6
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
9.Prometeusz - 200sx s13 - wersja sport 8/6
10. Kosmaty_ - 200sx s14 - wersja drift, 8kg przód, 6kg tył
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: pn 27 paź, 2008 17:07
- Lokalizacja: WIELICZKA
- Kontakt:
Witam,
wstepnie już zawieszenia są zabukowane do produkcji.
Zaliczki zbieramy przez tydzień.
Wszystkim wysłałem prywatne wiadomości.
Jestem do waszesj dyspozycji pod priv lub telefonem : 504 710 459
Pytajcie śmiało.
Pozdrawiam,
Klemens
PLANET-JDM
wstepnie już zawieszenia są zabukowane do produkcji.
Zaliczki zbieramy przez tydzień.
Wszystkim wysłałem prywatne wiadomości.
Jestem do waszesj dyspozycji pod priv lub telefonem : 504 710 459
Pytajcie śmiało.
Pozdrawiam,
Klemens
PLANET-JDM
www.planet-jdm.com - regulowane elementy zawieszeń
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
www.isc-n1.eu -ZAWiESZENIA DO DRIFTU
www.wskazniki.com profesjonalne wskaźniki SHADOW
1. Cybul -przód E36 drift -10 kg - tył (przód) Skyline R33 drift 8 kg
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 8kg przód/ 6kg tył
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
9.Prometeusz - 200sx s13 - wersja sport 8/6
10. Kosmaty_ - 200sx s14 - wersja drift, 8kg przód, 6kg tył[/quote]
2. Kacus13 s13 sport 8/10 ale dam znac jeszcze co do twardosci
3. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
4. Authent - BMW E30/E36 +CAMBER -RACING -8 KG TYŁ BMW E30 -6KG
5. Emilio200sx - S13 - DRIFT - 8kg przód /6kg tył
6. juris -s13 drift 8kg przód/ 6kg tył
8. rossol - 200sx S13 - DRIFT - 10kg przód - 8kg tył
9.Prometeusz - 200sx s13 - wersja sport 8/6
10. Kosmaty_ - 200sx s14 - wersja drift, 8kg przód, 6kg tył[/quote]
projekt "s13 CA18DET"....
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
topics34/s13-stock-project-m16-1-by-juris-vt19390.htm
czemu mnie wyrzuciłeś